Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فرشاد زادخور مدیر کل راه آهن شمالشرق (۱) با تاکید بر اینکه 115 رام قطار آماده سرویس دهی به زائران اربعین در استان سمنان است گفت : ۷۰ رام قطار شامل قطارهای مسافربری معمول مسیر جنوب و ۴۵ قطار فوق العاده از سایر شهرستان های کشور در حوزه استحفاظی راه آهن شمالشرق (۱) شاهرود، آماده سرویس دهی به زائران اربعین حسینی(ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: بسیاری از زائران و راهپیمایان اربعین حسینی با انتخاب قطار از ایستگاه های راه آهن شاهرود، دامغان و سمنان به سمت کربلای معلی مسافرت خود را آغاز کرده اند.

 

مدیرکل راه آهن شمالشرق(۱)، گفت: بر اساس تمهیدات به عمل آمده توسط مسئولان ارشد راه آهن تعداد ۲۲۱ هزار صندلی قطار برای جابجایی زائران اربعین حسینی در استان سمنان در نظر گرفته شده که به سمت ایستگاه راه آهن شلمچه و بالعکس پیش بینی شده است.

 

زادخور با بیان اینکه حجم ظرفیتی مسافران اربعین نسبت به سال گذشته افزایش ۲۱ درصدی را نشان می دهد، تاکید کرد: ایمنی، تسریع و آسودگی در سفر و همچنان دسترسی در زمره مزیت های راه آهن و حمل و نقل ریلی است.


انتهای پیام / ه


115 رام قطار مسافری آماده سرویس دهی به زائران اربعین در استان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۶۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است

به گزارش همشهری آنلاین،این روزها قطار ملی مترو در حاشیه جنوبی تهران در حال تردد است و به نمادی از باور توانایی ایرانی‌ها تبدیل شده است. در همین باره علیرضا زاکانی، شهردار تهران در گفتگو با همشهری درباره آخرین وضعیت آماده سازی قطار ملی مترو اظهار داشت: قطار ملی مترو بالغ بر ۸۵ درصد داخلی سازی شده است. درحال حاضر اولین رام این قطار آماده شده است و زیربار درحال فعالیت است.
شهردار تهران ادامه داد: تمامی مجوزهای این قطار از سازمان های بین المللی مربوطه دریافت شده است و افق بسیار خوبی را در کشور متصور شده است. درحال حاضر سه رام دارای هفت واگن این قطار نیز درحال آماده سازی است و امیدواریم درسال جاری شاهد فعالیت این سه رام نیز درخطوط ریلی تهران باشیم.

کد خبر 847251 برچسب‌ها علیرضا زاکانی خبر مهم شهردارى تهران مترو

دیگر خبرها

  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات