Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

با ابلاغ مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، علی فخرالدینی به سمت مسئول روابط عمومی فرودگاه‎های بوشهر منصوب شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ‎ ها و ناوبری هوایی ایران، یداله آقایی صائم در این ابلاغیه، فخرالدینی را به تلاش برای کسب و به‎کارگیری دانش روز روابط عمومی و شناخت بیشتر افکار عمومی، به کارگیری اصول و قواعد خبرنویسی و برقراری ارتباط و تعامل موثر با رسانه‎های محلی و استانی و همچنین اطلاع‎رسانی سریع، شفاف و صادقانه رویدادهای فرودگاه در قالب انواع محتوای رسانه‎ای و به روزرسانی پرتال فرودگاه موظف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیگر وظایف محله مسئول روابط عمومی فرودگاه‎های بوشهر می‎توان به برقراری ارتباط و تعامل موثر با مدیران و کارکنان و تلاش برای رفع تنش‎ها تضادها و ایجاد عاطفه و تعهد سازمانی و ارتباط نزدیک دو سویه میان کارکنان و مدیران فرودگاه، برنامه‎ریزی برای انجام طرح‎های پژوهشی و نظرسنجی از مسافران و کارکنان، برنامه‎ریزی سالانه برای برگزاری برنامه‎ها و مراسم آموزشی و تفریحی، ارائه مشاوره‎های کارآمد و تخصصی در امور رسانه‎ای، افکار عمومی و ارتباط با کارکنان به مدیرکل فرودگاه، مستندسازی و آرشیو رویدادهای فرودگاه به صورت مکتوب و تصویری و برقراری ارتباط مداوم و موثر با روابط عمومی ستاد و ارائه گزارش عملکرد ماهانه اشاره کرد.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۶۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بر نقش رسانه‌ها در تبیین جنایات رژیم صهیونیسیتی در غزه و مقابله با جنگ ترکیبی دشمن تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام علی درویشی، ظهر امروز، در نشست خبری با خبرنگاران گفت: رسانه در خط‌ّمقدم جهاد تبیین قرار دارد و خبرنگاران نقش مؤثری برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن دارند.

او با اشاره به بی‌تفاوتی رسانه‌های صهیونیسیتی و آمریکایی به جنایات غزه، اضافه کرد: این رسانه‌ها حقوق‌بشر، مبانی انسانی و نسل‌کشی در فلسطین را زیر پا گذاشته‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه رسانه‌ها در جهت‌دهی افکار عمومی نقش مؤثری دارند، تأکید کرد: نقش خبرنگاران در فرهنگ‌سازی، توسعه و رواج هنجارهای جامعه انکارنشدنی است.

درویشی با اشاره به تأثیر فضای مجازی و تولید محتوا در عصر کنونی خاطرنشان کرد: ارائۀ محتوای به‌روز و هم‌سو با ارزش‌ها یکی از وظایف رسانه‌ها است.

او با تأکید به اینکه دموکراسی غربی با وقوع جنایات در غزه زیر سؤال رفته‌است، اضافه کرد: ما باید ماهیت واقعی استکبار را برای نوجوانان و جوانان تبیین کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان کرد: برخی از شبکه‌های مجازی در آمریکا فیلتر می‌شود، اما رسانه‌های غربی این موارد را منعکس نمی‌کنند و ما باید مراقب باشیم که افکار جوانان به‌سمت استعمارگران گرایش پیدا نکند.

درویشی با نامیدن دنیای غرب به دنیای مدرن وحشی، اعلام کرد: ما نباید به نسخه‌پیچی‌ها استکبار اعتماد کنیم و  باید افکار جامعه را نسبت به این دوگانگی‌ها آگاه کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تأکید به اینکه تحقق ارزش‌ها در جامعه وابسته به نقش معلمان است، متذکّر شد: مبارزه با دشمن در میدان جهاد تبیین بدون نقش‌آفرینی معلمان قابل‌انجام نیست.

او با بیان ارزش جایگاه معلم یادآور شد: ارتقای فرهنگ عمومی و پاسداشت حرمت‌ها مدیون حضور معلمان است و نام‌گذاری روز 12اردیبهشت به‌نام روز معلم دلیلی بر اهمیّت جایگاه این قشر در کشور است.

انتهای پیام/ 644/.

دیگر خبرها

  • بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو تخلیه شد
  • تاثیر هنر در حفاظت از محیط زیست
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • ایمنی هوانوردی در ایران در حد استاندارهای جهانی است
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا
  • کتاب نشانه‌شناسی شکلک‌ها منتشر شد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • اعتصاب بی‌سابقه کارکنان فرودگاه‌های فرانسه/ صدها پرواز زمینگیر شدند
  • پنج شنبه سیاه فرودگاه‌های فرانسه