Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی با بیان اینکه تجاوز به چپ پژو ٤٠٥، در جاده سیستان و بلوچستان باعث کشته شدن ٤ نفر شد، گفت: تصادف بین یک‌دستگاه سواری پژو ٤٠٥ و پراید در جنوب استان سیستان و بلوچستان، منجر به کشته شدن ٤ نفر و مجروح شدن ٢ نفر دیگر شد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره این تصادف که ساعت ١٠ صبح دوشنبه اتفاق افتاده، گفت: به گزارش پلیس راه نیکشهر این تصادف در  کیلومتر ١٢٠ جاده اسپکه رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رحمانی، همچنین به تصادف بین یک دستگاه سمند و وانت تویوتا در شمال استان کرمان اشاره کرد و گفت: این تصادف در کیلومتر ٦٠ محور روستایی امیرآباد و ساعت ١٠:٣٠ صبح یکشنبه اتفاق افتاده و ٤ نفر کشته به جای گذاشته است.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور گفت: علت این تصادف، انحراف به چپ سواری سمند بوده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به تصادف زنجیره‌ای در آذربایجان شرقی تصریح کرد: ساعت ٩:٣٠ صبح دوشنبه ، تصادف یک دستگاه وانت پیکان، سمند و ٢ دستگاه کامیون بنز در  کیلومتر ٥ محور سه راهی خلیفه کندی اتفاق افتاد که این تصادف ٢نفر کشته به جای گذاشته است.

او همچنین درباره تصادف یک دستگاه پژو پارس و دستگاه پراید در استان فارس گفت:  این تصادف در کیلومتر ٢٠ محور گچساران اتفاق افتاده که طی آن یک دستگاه پژوپارس و پراید باهم تصادف کرده اند. تصادف، ساعت ١٥:٣٠ یکشنبه روی داده که منجر به کشته شدت یک نفر و مجروح شدن ٤ نفر شده است. علت تصادف، انحراف به چپ راننده سواری پژوپارس بوده است.

سرهنگ رحمانی همچنین درباره تصادف دو دستگاه مینی‌بوس در همین استان گفت: ساعت ١٨ یکشنبه، تصادف ٢ دستگاه مینی بوس اویکو در کیلومتر ٣٠ جاده داراب ششده بین ٢ دستگاه مینی بوس اویکو منجر به مجروح شدن ٤ نفر شد. علت این تصادف، تغییر مسیر ناگهانی یکی از راننده‌های مینی بوس بوده است.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۷۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری

اسماعیل خوشوقت گفت: سال گذشته ۲۵۲ تصادف فوتی و ۸۵۰۰ فقره تصادف جرحی رخ داد که در این سوانح رانندگی ۲۸۱ نفر جان باخته و بیش از ۱۰ هزار نفر نیز مجروح شدند.

وی افزود: از مجموع جان باختگان، ۱۹۵ نفر مرد و مابقی زن بودند و افراد ۳۱ تا ۵۰ سال بیشترین سهم را در بین رده‌های سنی جان باختگان داشتند.

رئیس پلیس راهور استان بیان کرد: نکته مهم و قابل تامل در آمار جانباختگان این است که ۴۷ درصد آنها عابر پیاده بوده و ۳۰ درصد موتورسوار و تنها ۲۳ درصد از مجموع جانباختگان، راننده وسایل نقلیه بودند که میزان آسیب پذیری عابران در تصادفات شهری کاملا مشخص است.

خوشوقت گفت: بر اساس داده‌ها و تحلیل سوانح رانندگی، لزوم برنامه ریزی دستگاه‌های متولی امر ترافیک برای بهبود زیرساخت‌ها به خصوص زیر ساخت‌های مخصوص عابران پیاده در شهر کرمان یک ضرورت است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • تصادف ۱۷۱ خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته در آذربایجان شرقی
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان