Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای اسلامی شهر اهر از عدم‌تأیید صلاحیت شهردار منتخب اهر از سوی استانداری آذربایجان شرقی خبر داد.

راضیه عباسی معروفان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهر با اشاره به آخرین وضعیت بررسی صلاحیت و صدور حکم شهردار منتخب اهر، اظهار کرد: استانداری آذربایجان شرقی شهردار منتخب شورای اسلامی شهر اهر را به دلیل نداشتن ضوابط درج شده در آیین نامه انتخاب شهرداران تأیید نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه صورت‌جلسه انتخاب شهردار اهر که حدود یک ماه پیش به استانداری ارسال‌شده بود اکنون نظر نهایی در خصوص صلاحیت شهردار منتخب به شورا واصل شد، افزود: شهرداری اهر در حال حاضر به دلیل بیماری سرپرست شهرداری و نبود شهردار در وضعیت نابه‌سامانی قرار دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اهر گله‌مندی مردم اهر را از وضعیت نابسامان شهرداری گلایه‌ای به‌حق دانست، گفت: نمی‌توان گلایه‌های مردم را نادیده گرفت درحالی‌که گله‌مندی آن‌ها از وضعیت فعلی شهرداری اهر کاملاً به‌حق است و وظیفه شوراست که گله‌مندی مردم را به رضایت تبدیل کند.

عباسی در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم در خصوص اینکه شنیده‌شده که به دلیل بیماری سرپرست شهرداری اهر، شورا قصد انتخاب سرپرست جدیدی برای شهردار دارد؟ بیان کرد: احتمالاً سرپرست شهرداری اهر که به دلیل کسالت در بیمارستان بستری است به‌زودی ترخیص شود و اگر ترخیص شود دیگر نیاز به انتخاب سرپرست جدید نداریم ولی اگر طول درمان برای سرپرست بیش از حد باشد قانوناً فرمانداری و استانداری تعیین سرپرست را از شورا می‌خواهند.

به گزارش تسنیم، علی میرزایی در جلسه علنی 12 مهرماه که از سوی چهار تن از اعضای شورای اسلامی شهر اهر به‌عنوان شهردار منتخب انتخاب‌شده بود در ادامه بررسی صلاحیت وی از سوی استانداری آذربایجان شرقی تأیید نشد.

انتهای پیام/

R7887/P1377/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۹۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی در فینال مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آذربایجان شرقی تیم درنای تبریز با نتیجه ۲ بر صفر به تیم شهرداری الف مراغه غلبه کرد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

در دیدار رده بندی نیز تیم فولاد ظفر بناب با نتیجه ۲ بر صفر در برابر شهرداری مراغه به پیروزی رسید و به مقام سوم دست یافت.

رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی استان یه مدت سه روز و با حضور ۴۰ ورزشکار در قالب ۱۹ تیم در مراغه برگزار شد.

تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها ۳۸ بازی انجام دادند.

این رقابت‌ها در بزرگداشت ۱۶ آذر روز مراغه در میدان والیبال ساحلی شهرداری برگزار شد.

دیگر خبرها

  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»
  • بارش باران در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • پایانی بر حواشی بودجه شهرداری کرمانشاه در شورای شهر