Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-29@22:54:59 GMT

روشنایی: احدی در عرصه مربیگری نمره ۲۰ گرفته

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۸۲۰۰۷

روشنایی: احدی در عرصه مربیگری نمره ۲۰ گرفته

به گزارش وانانیوز،  آرش روشنایی در گفت‌وگویی در مورد انتخاب سرمربی جدید تیم ملی بوکس از سوی سرپرست و کمیته فنی فدراسیون، اظهار داشت: طی چند روز گذشته اعضاء کمیته فنی و سرپرست فدراسیون بوکس، سرمربی تیم ملی را تا بازی‌های آسیایی اندونزی انتخاب کردند، به نظرم اکبر احدی بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم ملی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از لحاظ فنی مربی با تجربه‌ای است و بعد از چند سال سرانجام او را به جایگاه خود بازگرداندند واقعاً در طول این مدت مربیان کوبایی و اوکراینی عملکرد بسیار ضعیفی داشتند و پول بیت‌المال را صرف مربیان کردند که هیچ خروجی  برای بوکس ایران نداشت.
وی در پاسخ به انتقاد یکی از مربیان تیم ملی بوکس که مدعی شده انتخاب احدی از سوی سرپرست فدراسیون برای جمع کردن رأی است، گفت: برخی‌ها مصاحبه‌های عجیبی را انجام داده‌اند و ادعاهای کذبی را مطرح کرده‌اند. آنها در گوشه‌ای از صحبت‌های خود مدعی شدند که انتخاب احدی برای جمع کردن رأی در انتخاب ریاست فدراسیون است. آنها می‌گویند ما نان بازویمان را خورده‌ایم، سؤال من از آقایان این است کدام نان بازو؟! شما چند شاگرد به تیم ملی بوکس ایران تحویل داده‌اید که حالا اینطور مدعی هستید؟ من سال‌ها مربی تیم ملی بوکس بودم، اما اینطور ادعا نکرده‌ام. آقایان که مدعی هستند در کدام مسابقات شاگردشان قهرمان شده‌اند؟ یا تیم کدام استان را در قهرمانی کشور به روی سکوی قهرمانی برده‌‌اند؟ گویا دوستان یادشان رفته که با لابی‌بازی آمدند و مربی تیم ملی شدند،متاسفام از اینکه با به کار بردن این الفاظ نام ما مربیان شهرستانی را نابود می‌کنند.
مربی سابق  تیم ملی بوکس در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد: احدی مربی تیم ملی شده و این افتخار بزرگی برای ما است. احدی هر زمانی که سرمربی تیم ملی بوده با تیم بوکس  به هر رویدادی که اعزام شده با مدال به ایران بازگشته و در عرصه مربیگری نمره ۲۰ گرفته است.
مربی سجاد محرابی در پاسخ به این سؤال که عملکرد مهرابی در مسابقات قهرمانی کشور با توجه به مصدومیتی که داشت را چطور ارزیابی می‌کنید، گفت: او با توجه به مصدومیت شدیدی که داشت توانست در مسابقات قهرمانی کشور عنوان قهرمانی را کسب کند. من قول می‌دهم که اگر برای او حاشیه درست نکنند و اردوها منظم برگزار شود، طلای جاکارتا برای سجاد است. اگر یک مقدار به او برسند محرابی می‌تواند در قهرمانی آسیا طلا کسب کند. سجاد در مقطعی راهی چین شد تا با کسب درآمد چرخ زندگی‌اش را بچرخاند. در حق او کم لطفی شده است، به هر حال او زن و بچه دارد و باید خرج زندگی را بدهد. اگر روی او سرمایه‌گذاری شود قطعاً او یکی از بهترین‌های دنیا می‌شود.
وی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به اینکه اگر محرابی کوچ خوبی داشته باشد مدال طلای آسیا را نیز میتواند کسب کند، افزود: سجاد در هر مسابقه‌ای شکست خورده به این دلیل است که کوچ خوبی نداشته است، اگر اکبر احدی و یا من روی صندلی کوچ او بنشینیم بدون شک او بهترین مدال‌ها را می‌تواند کسب کند. متأسفم از اینکه ما مربیان شاگردساز به خاطر اینکه زبان حرف زدن را نداریم از غافله جا می‌مانیم، اما آنهایی که چرب‌زبانند خیلی راحت کنار تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند. واقعاً خنده‌ام می‌گیرد وقتی می‌شنوم یکی مدعی می‌شود که ما نان بازویمان را خورده‌ایم.
مربی سابق تیم ملی بوکس در مورد اینکه در طول این سال‌ها ۱۲۰ شاگرد به بوکس ایران معرفی کرده است، گفت: من در طول این سال‌ها ۱۲۰ شاگرد به بوکس ایران معرفی کرده‌ام، یکی از شاگردانم که در روستا زندگی می‌کند برای اینکه بتوانم او را برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور آماده کنم، صبح‌ها کله سحر به روستای آنها می‌رفتم و در صحراها کنار گوسفندها به او تمرین می‌دادم. من در بدترین شرایط شاگردسازی کرده‌ام، اما هیچ‌وقت ادعا نکرد‌ه‌ام و زبانم کوتاه بوده است.
روشنایی در پایان صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: در مسابقات قهرمانی کشور داوری به نفراتی که قهرمان شدند سکه پاداش داد و تا به حال در طول این سالها چنین اتفاقی رخ نداده بود. به هر حال او این کار را انجام داد امیدوارم داوری بتواند در ادامه راه موفق باشد و ریاست فدراسیون بوکس را برعهده بگیرد.
انتهای پیام/س

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۲۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی

به گزارش "ورزش سه"، بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا آذرماه امسال و بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان جهان ۳۰ خرداد لغایت ۱۰ تیرماه به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار خواهد شد و تیم ملی دختران ایران خود را برای حضور قدرتمند در این رویداد آماده می کند. 
تیم ملی جوانان در مسابقات قهرمانی جهان با رومانی هلند و برزیل همگروه است و فدراسیون هدایت این تیم را برعهده نشمین شافعیان قرار داده است. 
شافعیان که سابقه هدایت تیم های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان را در کارنامه دارد در آخرین حضورش در تیم ملی موفق شد در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن با صعود به جمع چهار تیم پایانی، برای اولین بار سهمیه دختران هندبالیست در آوردگاه جهانی را کسب کند و اولین رشته‌ توپی بانوان ایران نام گیرد که به مسابقات قهرمانی جهان راه یافته است. اما در همان سال یعنی ۱۴۰۰ به یکباره شافعیان از تیم ملی بنا بر دلایل مختلف و گوناگون کنار رفت.

پس از اینکه نخستین اردوی تیم ملی جوانان در سال جدید به میزبانی تهران به پایان رسید حالا فدراسیون در نظر دارد تا اردوی مشترکی در سمنان برای تیم ملی بزرگسالان و جوانان برپا کند تا دختران بزرگسال نیز خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده کنند.

این اردو مشترک با شرکت ۴۱ بازیکن اعم از ۲۰ بازیکن بزرگسال و ۲۱ بازیکن جوان از تاریخ  ۱۱ الی ۱۷ اردیبهشت ماه زیر نظر شافعیان برگزار شود. با توجه به اعلام لیست ۲۰ نفره فدراسیون برای اردوی بزرگسالان، نشمین شافعیان همزمان به عنوان مربی در کنار مریم فخری در تیم بزرگسالان مشغول فعالیت است.

البته نکته قابل توجه در رده جوانان و حضور شافعیان این است که او قرار است بدون دستیار و مربی ایرانی راهی مسابقات قهرمانی جوانان جهان شود. البته مهدی رهبری نیز به عنوان مشاور فنی یا مدیرفنی در اردوی اول کنار او قرار گرفت و حالا در لیست فدراسیون در اردو مشترک سمنان غایب است. مدیرتیم‌های ملی هندبال زنان یعنی مریم رضاییان سرپرست تیم ملی در این اردو است.

شافعیان پس از بازگشت به "ورزش سه" گفت: "از اعتماد رئیس فدراسیون تشکر میکنم. خوشحالم که باز هم افتخار حضور در تیم ملی را دارم. طی این مدت از هندبال به دور نبودم و همیشه پیگیر مسابقات و اردوها بودم."

دیگر خبرها

  • بازگشت اوسمار به جاده خوشبختی یا پایان یک رؤیا؟
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • مسابقات قهرمانی بوکس کشور در ملایر
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • از حضور رکابزنان قزوینی در تیم ملی تا نقل و انتقالات در کراپ الوند