Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- «رضا مهدی پور» مربی تیم ملی جوانان بوکس ایران با انتقاد از سیاست های سرپرست این فدراسیون، گفت: اتخاذ تصمیمات شخصی و بی اطلاعی سرپرست از شرایط این رشته، بوکس ایران را در مسیر بازگشت به عقب قرار داده است.

مهدی پور روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: در چند ماه اخیر شرایط فدراسیون بوکس با خودکامگی سرپرست فدراسیون از مسیر پیشرفتی که در دو سال گذشته در آن قرار گرفته بود، دور کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه سرپرست فدراسیون تصمیمات را به تنهایی اتخاذ و از نام کمیته فنی استفاده ابزاری می کند، توضیح داد: خرد جمعی در تصمیمات جایی ندارد و صحبت های که او در مورد مشورت با کمیته فنی انجام می دهد، خلاف واقعیت است.
مهدی پور، توضیح داد: به طور مثال ایشان اعلام کرده که در تصمیمات مهم فنی از «حسین نهرودی» که مورد تایید جامعه بوکس است، مشورت می گیرد، درحالی که خود نهرودی از انتخاب سرمربی و جلسه کمیته فنی ابراز بی اطلاعی کرده است.
مربی تیم ملی جوانان ایران گفت: اکنون در کمیته به اصطلاح فنی نفراتی داریم که بیش از 10 سال از بوکس دور بوده اند، در حالی که باید از فعالترین افراد دعوت شود. برایم عجیب است که روح اله حسینی، علیرضا استکی، همایون امیری، غلامرضا کریمی و یکی از اعضای کادر فنی جوانان که بهترین نتیجه 10 سال اخیر در آسیایی را کسب کرد، جایی در این کمیته ندارند.
وی افزود: یکی از افرادی که به تازگی عضو کمیته فنی شده است، حکم مربیگری اش توسط سرپرست فعلی فدراسیون باطل شده بود و مشخص نیست که اتفاقی افتاده که همین فرد به عضویت این کمیته درآمده است.
مهدی پور تعطیلی طولانی مدت اردوهای تیم ملی بزرگسالان را از تصمیمات اشتباه فدراسیون دانست و گفت: هیچگاه مدیر ورزشی کاربلد این تصمیم را اتخاذ نمی کند.
وی در ادامه مسابقات قهرمانی کشور را یک تبلیغ برای سرپرست فدراسیون دانست و گفت: سرپرست فدراسیون روسای هیات ها را جمع کرده بود که در آستانه انتخابات با آنان گفت وگو کند.
مهدی پور با اشاره به اینکه سرپرست فدراسیون با رقم زدن شرایطی باعث شد تا «باربارو خیمنز» سرمربی کوبایی تیم ایران به کشورش بازگردد، گفت: او در چهار ماه خون تازه ای به تیم ایران تزریق کرده بود و بسیار متاسفم که اکنون بازهم باید بوکسورهای 34 ساله را در اردو ببینیم.
وی افزود: این بوکسورهای پابه سن گذاشته قطعا در بازی های آسیایی شکست می خورند و حیف از جوانانی که در دو سال گذشته در تیم ملی پیشرفت کرده بودند.
مربی تیم جوانان ایران در ادامه خطاب به اعضای مجمع فدراسیون بوکس، گفت: به احتمال زیاد مجمع ماه آینده برگزار می شود و از خانواده بزرگ بوکس می خواهم تا به یک مدیر که از جامعه خودمان باشد؛ رای دهند.
وی افزود: حضور یک فرد غیر بوکسی در همین مدت کوتاه درس بزرگی به ما داد و نباید اجازه بدهیم به بزرگان و جامعه بوکس توهین شود.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**3783**1368
خبرنگار: امیر میرزاییان** انتشار: خیراله شفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۳۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام لرستانی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی در مورد شرایط بازگشت مختاری به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی گفت:: با توجه به دفاعیات آقای محمدرضا مختاری نماینده تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جام وهبی امره ترکیه و همچنین عدم محرومیت و جریمه نامبرده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، این کشتی گیر می‌تواند به فعالیت‌های ورزشی خود از جمله حضور در تمرینات تیم‌های ملی ادامه دهد.

لرستانی در خصوص حضور این کشتی گیر در میادین ورزشی تصریح کرد: در مورد این موضوع در جلسه بعدی کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد شد. مختاری با توجه به رأی کمیته انضباطی تعلیق شده بود.

کد خبر 6090985 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر