Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا:در پاییز استفاده از شمع رواج بیشتری پیدا می کند.برای ساختن جا شمعی های خانگی مافی است یک ساعت وقت بگذارید.

به گزارش خبرنگار گروه ترجمه رکنا،5 یا 6 عدد شیشه سس یا مربا را که هم اندازه است انتخاب کنید.طرح یک برگ را که روی یک کاغذ کپی کرده اید روی کاغذ درآورده و سپس روی شیشه قرار دهید با اسپری های رنگی شیشه ها را به دلخواه رنگ کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با نخ های کنفی دور دهانه شیشه بپیچید و داخل آنها را شمع قرار دهید جا شمعی های شیشه ای تان را مطابق شکل برای تزیین در قسمت های مختلف(آشپزخانه،اتاق،...)به کار ببرید.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۲۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تم تولد پسرانه چیست؟

آفتاب‌‌نیوز :

تم تولد باید جوری باشه که با دیدنش بشه متوجه شد شخص که تولدش هست چند سال داره و جنسیتش چیه و احتمالا به چیا علاقه داره. بله تم تولد میتونه شامل همه چیز مخصوص شخصی که تولدش هست بشه.

از قدیم تا به امروز هر جشن و مهمانی تم مخصوص خود را داشته است. یکی از آن مراسمی که که هرساله باید اجرا شود و اهمیت خاصی برای هر انسانی دارد مراسم تولد است. امروزه انتخاب تم تولد بیش‌تر مورد توجه قرار گرفته و در تولد مهم نیست افراد در چه سنی باشند، چون تم مربوط به آن‌ها پیدا می‌شود.

چطور تم تولد انتخاب کنیم؟

تم تولد از جمله مهم‌ترین مواردی است که انتخاب صحیح و مناسب آن تأثیر بسیار بالایی بر جلوه و هارمونی جشن تولد و تحت تأثیر قرار گرفتن مهمانان دارد؛ اما به طور کلی مسئله مهم این است که چگونه یک تم چشم نواز و مناسب برای تولد اشخاص در هر سن و با هر جنسیتی را تهیه کنیم به طوری که رنگ و طرح این تم و نوع هارمونی آن، مناسب فرد مورد نظر باشد و مهمانان را شگفت زده کند. در ادامه به برسی چندین نوع تم و کاربرد آن‌ها می‌پردازیم.

تم تولد پسرانه

تم تولد پسرانه

تم تولد پسرانه ممکن است بسته به سلیقه و علایق پسر و خانواده اش متفاوت باشد. چیزی که اهمیت دارد این است که پدر و مادر‌ها باید سعی کنند در این مورد بگذارند تا خود کودک تصمیم بگیرد. برخی از تم‌های معمول برای تم تولد پسرانه شامل موارد زیر می‌شود:

تم ورزشی: اگر پسر شما به ورزش علاقه‌مند است، ممکن است تم تولد مرتبط با تیم‌های ورزشی یا ورزش‌های مورد علاقه‌اش مثل فوتبال، بسکتبال یا هاکی باشد.

تم سوپر قهرمان: برای پسران که علاقه‌مند به دنیای سوپر قهرمان‌ها هستند، ممکن است تم تولد مرتبط با قهرمانانی مانند "اسپایدرمن"، "بتمن" یا "آیرون من" باشد.

تم حیوانات: اگر پسر شما علاقه‌مند به حیوانات است، می‌توانید تم تولد مرتبط با حیواناتی مانند "دایناسور ها"، "حیوانات جنگلی" یا "پنگوئن ها" برگزینید.

تم بازی‌های ویدیویی: اگر پسر شما علاقه زیادی به بازی‌های ویدیویی دارد، بهترین گزینه برایش انتخاب تم تولد بازی‌های ویدیویی است. بازی‌هایی مانند: فورتنایت"، "ماین‌کرافت" یا "پوکومون.

تم تولد پسرانه

تم تولد پسرانه چه رنگی بگیریم؟

رنگ‌هایی که معمولاً برای تم تولد پسرانه استفاده می‌شوند، شامل ترکیبات مختلفی از رنگ‌های آبی، سبز، زرد، قرمز، نارنجی و خاکستری می‌شود. این رنگ‌ها به طور عمومی برای پسرانه‌تر شدن محیط و جلب توجه کودکان استفاده می‌شوند. در ادامه، چند ترکیب رنگی برای تم تولد پسرانه را معرفی می‌کنم:

آبی و سبز: ترکیبی از رنگ‌های آبی و سبز به طبیعت و آرامش اشاره می‌کند و برای تم تولد پسرانه بسیار مناسب است.

آبی و نارنجی: این ترکیب رنگی جذابیت و شادی را منتقل می‌کند و برای تم تولد پسرانه انرژی و رنگ آمیزی بیشتری ایجاد می‌کند.

زرد و خاکستری: ترکیب رنگ‌های زرد و خاکستری از جذابیت و سادگی بهره می‌برد و برای تم تولد پسرانه‌ای که به سمت سلیقه‌های کم رنگ‌تر می‌روند، مناسب است.

قرمز و آبی تیره: این ترکیب رنگی از دو رنگ زنده و جذاب برای تم تولد پسرانه استفاده می‌شود و حس زنده دلی و سرزندگی را به محیط اضافه می‌کند.

آبی و سفید: این ترکیب رنگی کلاسیک و زیباست و برای تم تولد پسرانه‌ای با محوریت رنگ آبی، مناسب است.

این ترکیبات رنگی می‌توانند به عنوان الگو‌هایی برای تزئینات و دکوراسیون‌های مرتبط با تم تولد پسرانه شما مورد استفاده قرار گیرند.

خصوصیات بهترین تم تولد

در حال حاضر در مکان‌های ارائه وسایل تولد بروز‌ترین نمونه‌های تم تولد با طرح‌ها و انواع گوناگون تجهیزات ارائه شده که در دو بخش کلی مردانه و زنانه دسته بندی می‌شوند. با آگاهی از خصوصیات تم تولد خوب و کارآمد می‌شود مرغوب‌ترین آن را فراهم کرد و برای گرفتن تولدی شاد و خاطره انگیز استفاده کرد. این تجهیزات سبب خواهند شد که عکاسی و فیلمبرداری در ویژه‌ترین ایام زندگی شخص به بهترین نحو انجام شود.

تم تولد پسرانه

اجرا تم تولد در تهران

انجام دادن صفر تا صد تمامی امور تولد برای خانواده ها، باعث میشود که لذت کافی را از تولد فرزند خود نبرند. همچنین عدم تمرکز بر روی مراسم حتی میتواند سبب از دست دادن کنترل مراسم فرزند شما شود. ما در تیم تشریفات روناک، صفر تا صد اجرا تم تولد فرزند شما را بر عهده میگیریم و همواره سعی میکنیم تا بهترین و زیبا‌ترین تم تولد را برای تولد فرزند شما تهیه کنیم. دیگر خدمات تشریفات روناک شامل:

آتش بازی مراسم

فینگر فود

عکاسی و فیلمبرداری

دیجی

تن پوش عروسکی

و...

تیم تشریفات روناک همواره سعی کرده است که با بهره گیری از بهترین متریال‌ها و ایده‌های نو و ترند، یک شب به یاد ماندنی را برای شما و اطرافیانتان فراهم سازد. اضافه کنیم که مهم‌تر از تزیین تولد، خوش گذشتن این جشن برای صاحب جشن تولد و مهمان‌ها است. پس خیلی سخت نگیرید.

دیگر خبرها

  • روزی که شوروی پشت مزدوران را در ایران خالی کرد / پاسخ بختیار به ادعای رضا پهلوی / تصاویر رنگی آلمان‌ها از نبرد استالین گراد / گرامافونی که ایرانی‌ها ۱۲۰۰ سال پیش ساختند / آبادان در بیش از یک قرن پیش
  • لوکیشن سریال خانه سبز پس از ۳۰ سال (فیلم)
  • تم تولد پسرانه چیست؟
  • (ویدئو) مسعود فروتن؛ اولین کار رنگیِ تلویزیون را من کارگردانی کردم
  • راهبردهای رهبر انقلاب در حوزه آموزش‌وپرورش بر روی کاغذ باقی نماند
  • رنگارنگ‌ترین محله‌های شهری جهان
  • تحقق مطالبه کارگران شرکت کاغذپارس با حذف پیمانکار و افزایش مدت قرارداد کار
  • ۹ میلیون خانه خالی در ژاپن! / گاردین: تا یک دهه آینده ۳۰ درصد خانه‌ها در ژاپن خالی خواهند بود
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • افغانستان ۱۰۰ سال قبل، به روایت عکس‌های رنگی (عکس)