Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره فرهنگی و هنری اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در این مرحله تعداد ۲ هزار ۶۹ دانش آموز از ۵۰ آموزشگاه با سرپرستی و همراهی ۱۴۰ نفر از فرهنگیان آموزش و پرورش به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

مرتضی شکری در گفت و گو با خبرنگار جامعه ایمنا اظهار کرد: به منظور آشنایی بیشتر دانش آموزان و آینده سازان میهن اسلامی و در جهت آشنایی با فرهنگ، معارف و ارزش های دفاع مقدس و روایت دلاور مردی ها  و ایثارگری  شهیدان سرافراز و همیشه جاوید، اردوهای فرهنگی تربیتی راهیان نور دانش آموزی با همکاری مشترک آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الزمان (عج) از ۲۶ مهر ماه از گلستان شهدای اصفهان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شکری با تاکید به این نکته که این اردوها آرمان‌ های شهدا و ایثارگران را به جامعه و به ویژه به دانش آموزان که آینده سازان کشور هستند، انتقال می دهند، گفت: در حقیقت برگزاری اردوی راهیان نور موجب می شود که دانش آموزان در مسیر زندگی از شهدا الگو بگیرند.

وی در مورد تعداد دانش آموزان اعزامی از استان اصفهان اظهار داشت: در این مرحله تعداد ۲ هزار ۶۹ دانش آموز از ۵۰ آموزشگاه با سرپرستی و همراهی ۱۴۰ نفر از فرهنگیان آموزش و پرورش به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

حضور ۴۹ روحانی و ۳۶ تن از روایت گران دفاع مقدس

شکری در ادامه گفت: در این مرحله از اردوی راهیان نور  برنامه ریزی برای حضور ۴۹ روحانی و  ۳۶ تن از روایت گران دفاع مقدس انجام شده است تا در این اردوهای فرهنگی و تربیتی شرکت کردند.

رئیس اداره فرهنگی و هنری اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش استان اصفهان  تاکید کرد: اردوی راهیان نور از اردوهایی است که دانش آموزان در قالب یک اردوی فرهنگی و تربیتی به مدت سه روز در مناطق عملیاتی حضور پیدا می کنند و این اردو  با هدف آشنایی دانش آموزان با مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس و تعمیق باورهای دینی دانش آموزان و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت بین دانش آموزان برگزار می شود.

وی گفت: در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ قریب به ۲۹ هزار نفر دانش آموز و خدمه همراه دانش آموزان  در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۳۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی حاجی محمره معاونت مالی و پشتیبانی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از یادمان والفجر۱ منطقه فکه و مقر عمار یاسر این موزه در خرمشهر دیدار و سرکشی کرد.

حاجی محمره در این بازدید گفت: ما بر سفره‌ای که شهدا آماده کردند، نشسته‌ایم، اگر رسالت خودمان در رابطه با شهدا را انجام ندهیم فردای قیامت باید پاسخگو باشیم. شهیدان با اخلاص و دیانت جان شیرین خود را که ضامن زنده نگه داشتن انقلاب اسلامی است، فدا کردند تا این انقلاب متصل به نهضت بزرگ حضرت مهدی (عج) شود.

وی افزود: جهت انجام مأموریت‌های محوله در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در محل یادمان‌های والفجر و مقر عمار یاسر حضور پیدا کردیم و اقداماتی را در جهت تعمیرات، نگهداری، ملزومات و اقلام مورد نیاز مکان‌های مذکور انجام دادیم تا ان شاالله با توجه به در پیش رو بودن ایام تابستان، زمینه لازم را جهت حضور حداکثری ملت شهیدپرور ایران اسلامی در حد توان و امکانات خود فراهم کنیم.

کد خبر 6090759 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند