Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر فوتبال باشگاهی ایران بخواهد به مانند ترکیه در مسیر پیشرفت و قابل رقابت با تیم های اروپایی قرار بگیرد، نیازمند خصوصی سازی است.

«محمود خوردبین» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: البته در راه خصوصی سازی ابتدا باید ساختارهای فوتبال و مشکل مالی تیم ها بر طرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیرا حال فوتبال ایران خوب نیست و اتفاقاتی در حال رخ دادن است که سبب خراب شدن فوتبال می شود.
وی گفت: مشکل اصلی در فوتبال باشگاهی ایران، مسائل مالی است و در صورتی که به آن رسیدگی نشود، منجر به از بین رفتن جامعه فوتبال خواهد شد و باید پیگیری های زیادی در این باره انجام شود تا مانع سقوط آن شود.
سرپرست سرخپوشان پایتخت افزود: هم اکنون باشگاه هایی مثل پرسپولیس و استقلال برای گرفتن مجوز حرفه ای از کنفدارسیون فوتبال آسیا در گیر مسائل مالی هستند که این مشکلات همیشگی تلنگری است که برای خصوصی سازی تیم های باشگاهی باید کارهای اساسی صورت بگیرد.
خوردبین درباره سطح مربیان فوتبال باشگاهی ایران اظهار داشت: به نظرم باید آموزش در مربیان فوتبال توسعه یابد تا سطح دانش آنها همراه با اطلاعات روز دنیا پیش برود تا همپای مربیان خارجی بتوانند از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنند.
وی ادامه داد: یکی از دلایل موفقیت برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس نیز تفاوت سطح دانش و تجربه او با سایر مربیان فوتبال باشگاهی ایران است که توانسته در مدت زمان کم حضور خود در ایران موفق ظاهر شود.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت «علی اکبر طاهری» مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و« برانکو» خاطر نشان کرد: همانطور که در خبرها دیدید وزیر ورزش و جوانان با استعفای طاهری موافقت نکرد و وی پس از بازگشت از کربلا همچنان به کار خود ادامه می دهد. برانکو نیز به زودی قراردادش را با پرسپولیس تمدید می کند.
طاهری پیش از عزیمت به کربلا برای شرکت در مراسم اربعین حسینی اعلام کرده بود که پس از بازگشت دیگر مدیرعامل باشگاه نخواهد بود و از سوی برانکو نیز زمزمه هایی برای تصدی سرمربیگری تیم ملی فوتبال کرواسی به گوش می رسد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید
ورزشی**9029**
مصاحبه کننده: محمد مهدی موذن**انتشاردهنده:علی خورسندی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۵۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم هندی در پایان پرسپولیس - سپاهان (عکس)

به گزارش ''ورزش سه''، هر دو نفر در ابتدای امسال از نواحی مختلف دچار آسیب دیدگی شده و هر یک در فیفادی قبلی به نحوی درد زیادی را پشت سر گذاتشند و پس از آن مجبور به ترک دروازه تیم‌شان برای مدتی شدند.

در طی این مدت، در سپاهان نیما میرزازاد و در پرسپولیس امیررضا رفیعی، سعی کردند جای خالی این دو گلر شاخص فوتبال ایران را پر کنند؛ ماموریتی که حتی اگر موفق هم بود، به بازگشت پیام و علیرضا به دروازه سپاهان و پرسپولیس منتهی شد.

این دو با وجود رقابت در سال‌های اخیر، نوعی علاقه و همدلی را در مسیر حرفه‌ای خود پیدا کرده و برای یکدیگر احترام قائل هستند. دو رقیبی که رقابت آن‌ها هرگز به تنش خاصی منتهی نشده و از این جهت در فوتبال ایران نمونه به شمار می‌روند.

این تصویر مربوط به پایان مصاف پرسپولیس و سپاهان است و همانطور که می‌بینید، گلر شماره ۱ و ۲ تیم ملی، دست در شانه یکدیگر، به شیوه رفقای فیلم‌های فارسی و هندی، زمین را ترک می‌کنند.

دیگر خبرها

  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • مقایسه تقابل ۴تیم بزرگ لیگ ایران با ۴ لیگ اروپا
  • سعیدی: از هیچ باشگاهی به اندازه پرسپولیس حمایت نشده است / لشگری: سپاهان سقف بودجه را منفجر کرد و امتیازاتش هم برگشت / فیلم
  • پوستکوعلو: نمی‌توان به بهانه تیم‌سازی در دستیابی به موفقیت ناکام ماند
  • اواین تصویر از بازگشت فرزند اسطوره محبوب فوتبال ایران به استقلال
  • انعقاد دو موافقت‌نامه بزرگ تحقیقاتی در یک هفته
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • ذاکری: تنها ۱۸ درصد دارایی ها به بخش خصوصی واقعی واگذار شده است/ سرمایه‌ها در دست اقلیتی متمرکز شده که امروز امکان کنترل آنها نیست / هشدار نسبت به تهی سازی ظرفیت دولت با خصوصی سازی رانتی
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • فیلم هندی در پایان پرسپولیس - سپاهان (عکس)