Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: پرچم حرم مطهر امام رضا علیه السلام به همت معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی در آستانه سالروز شهادت امام رضا علیه السلام به نمایندگان ۱۰۰ جلسه روضه خانگی خراسان شمالی اهدا می شود.

اصغر لنگری، دبیر کمیته فرهنگی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان شمالی با بیان اینکه طرح اهدای پرچم حرم مطهر امام رضا علیه السلام به جلسات روضه خانگی به همت معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی در همه استان ها اجرایی می شود، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: نمایندگان جلسات روضه خانگی تا بیستم آبان ماه می توانند جهت دریافت پرچم متبرک اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه شرایط دریافت پرچم متبرک، تکمیل فرم پیوست برای هر جلسه خانگی است، شماره تماس 09386559569 را جهت هماهنگی های لازم و دریافت فرم ها اعلام کرد.

 

لنگری با اشاره به شاخص های انتخاب جلسات خانگی روضه جهت اهدا پرچم افزود: تأیید جلسات خانگی از سوی تشکل های محوری استان، پرمخاطب بودن، برگزاری جلسات متوالی و برگزاری جلسه ویژه در پنج روز منتهی به دهه آخر صفر را از جمله این شاخص ها معرفی کرد.

 

دبیر کمیته فرهنگی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان شمالی اظهارداشت: پس از دریافت درخواست ها و تکمیل فرم ها از سوی نمایندگان جلسات روضه خانگی، طی مراسمی با حضور امام جمعه بجنورد، 100 پرچم سبز رضوی به روضه های خانگی اهدا می شود.

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۶۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سال گذشته به دستور وزیر امور خارجه و با مسؤولیت وزارت امور خارجه، نخستین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع)، با محوریت رفع مسائل زائران بین‌الملل برگزار شد و امسال نیز دومین نشست آن به میزبانی آستان قدس با حضور حجت‌الاسلام فقیه اسفندیاری، معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی، علیرضا بیگدلی، معاون وزیر امور خارجه و حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد، معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی در اتاق جلسات معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی برگزار شد.

در این جلسه نسبت به فضای ظرفیت بین‌الملل شهر مشهد مقدس و مزیت‌های نسبی این شهر به عنوان شهر بین المللی و همچنین برگزاری نخستین اجلاسیه سفرای کشورهای زائر فرست در مشهد بحث و تبادل نظر شد.

دیپلماسی زیارت، حضور آستان قدس رضوی در رویدادها و نمایشگاه‌های بین‌المللی و همچنین حضور مؤسسات فرهنگی در نمایشگاه‌های مشهد از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

همچنین از دیگر موضوعاتی که در این نشست بحث و تبادل نظر شد، در خصوص مردمی‌سازی بحث زیارت در کشورهای هدف بود که چگونه مؤسسات و تشکل‌های مردمی در اقصی نقاط جهان بویژه کشورهای هدف بتوانند در خصوص گسترش کمی و کیفی زیارت تلاش کنند و بتوانیم با بهره‌مندی از ظرفیت مردمی در خصوص گسترش امر زیارت گام‌های مثبتی برداریم.

کد خبر 6088522

دیگر خبرها

  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • نام ماندگار معمارباشی‌ها بر آستان زرافشان جانان
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی در رایزنی فرهنگی کشورمان
  • استقبال از پرچم حرم رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • خدمت به خاندان اهل بیت علیهما السلام عزت آفرین است
  • استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی در مالزی