Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، مهدی فروزان ظهر سه شنبه اظهار کرد: تعداد ثبت نام شوندگان در سامانه سماح این استان ۸۲ هزار و ۷۴۵ نفر در قالب ۴۸ هزار و ۹۷۱ گروه هستند.

وی افزود: سامانه سماح برای ثبت نام عتبات به صورت دائم فعال است اما کنسولگری عراق در مشهد تا پایان امشب ویزای سفر به کربلا در اربعین را صادر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل هماهنگی امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی افزود: بعد از این زمان، برای سفر به عراق، ویزای عادی صادر خواهد شد.

وی  با بیان اینکه دو هزار و ۴۰۰ نفر از ثبت نام شدگان انصراف داده اند گفت: سال گذشته حدود ۱۵۰ هزار نفر با ثبت نام در سامانه سماح برای شرکت در مراسم اربعین به سفر عتبات اعزام شدند.

true برچسب ها : اربعین 96 استانداری خراسان رضوي سامانه سماح مهدی فروزان true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۸۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه جدید بارشی فردا به مازندران می‌رسد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: با ورود سامانه بارشی جدید از فردا به استان، احتمال آبگرفتگی معابر، لغزندگی راه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حسینعلی محمدی گفت: با تقویت سامانه بارشی براساس پیش بینی هواشناسی از چهارشنبه 19 اردیهشت تا پنجشنبه 20 اردیبهشت شاهد بارش و رگبار، وزش باد شدید، رعد و برق  و کاهش دما در نقاط مختلف استان هستیم.

وی افزود: با بارش باران آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان آب پیش بینی می‌شود و با توجه به اینکه باران سبب افزایش حجم آب رودخانه ها خواهد شد، سیلابی شدن مسیل‌ها و لغزندگی جاده ها پیش بینی‌ می‌شود.

محمدی ریزش سنگ، کاهش دید و اختلال در تردد محور‌های کوهستانی  را از دیگر پیامدهای سامانه بارشی برشمرد و گفت: با وزش باد نسبتا شدید احتمال آسیب به سازه های کم مقاوم وجود دارد.

مدیرکل بحران استانداری مازندران افزود: بهتر است رانندگان هنگام تردد در جاده‌های کوهستانی استان و در راه‌های کوهستانی با رعایت نکات ایمنی در احتیاط برانند.

محمدی گفت: به کوهنوردان و طبیعت گردان هم توصیه شده از صعود به ارتفاعات و مناطق کوهستانی پرهیز کرده  و از نصب چادر و اقامت در فضا‌های باز خودداری کنند.

وی با اشاره به پیش بینی مواج شدن دریای خزر از صیادان خواست از قایقرانی، ماهیگیری در دریا خودداری کنند.

محمدی بیان کرد: دامداران دام‌های خود را دور از حاشیه رودخانه‌ها نگهداری کنند.

به گفته مدیر کل بحران استانداری مازندران رعایت ایمنی در سالن‌های پرورش گل و گیاه و پرورش دام و طیور ضروری است.

وی افزود: شهرداران باید نسبت به پاکسازی کانال‌های هدایت آب‌های سطحی و مقاوم سازی سازه‌های موقت و بیلیبورد‌های تبلیغاتی شهر‌ها اقدام کنند.

مدیرکل بحران استانداری مازندران در نهایت از آمادگی نیرو‌های خدماتی و امدادی استان برای مقابله با بحران‌های احتمالی خبر داد.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • سامانه جدید بارشی فردا به مازندران می‌رسد
  • هواشناسی خراسان رضوی هشدار نارنجی صادر کرد
  • هشدار هواشناسی برای بارش‌های رگباری، گردوغبار و کاهش دما در خراسان رضوی
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • "جوین" بیشترین بارندگی غرب خراسان رضوی را داشت
  • هزار و ۶۰۰ نفر از خراسان جنوبی به حج می روند
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار جوی در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است