Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@14:58:10 GMT

طرح سفیران سلامت مدارس در گناوه آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۸۸۲۶۲

طرح سفیران سلامت مدارس در گناوه آغاز شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،مدیر آموزش و پرورشگناوه صبح سه‌شنبه در مراسم آغاز به کار سفیران سلامت مدارس در گناوه اظهار داشت: امروز شاهد آغاز به کار طرح سفیران سلامت شهرستان در مدرسه دخترانه شاهد حضرت رقیه (س) هم زمان با برگزاری افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در مدارس دخترانه شهرستان گناوه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکندر احمدی اضافه کرد: کنار هم قرار گرفتن طرح سفیران سلامت و المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای که هر دو با هدف تندرستی و سلامتی است می‌توانند نقش مهمی در سلامتی و رشد دانش آموزان داشته باشد.

وی افزود: طرح سفیران سلامت یک برنامه منسجم به منظور ایجاد یک شبکه همسال موثر برای تشویق دانش آموزان برای ارتقای سلامت آنان است و این فرصت را به دانش آموزان می‌دهد که دانش و اطلاعات خود را در خصوص موضوعات بهداشتی و سلامت به هم سن و سالان، خانواده و همکلاسی‌ها خود که تاثیر مثبت فراوانی دارد انتقال دهند.

احمدی تصریح کرد: هدف از اجرای طرح سفیران سلامت بالا بردن سطح دانش بهداشتی و در نهایت تغییر مطلوب در رفتار دانش آموزان و انتقال آن به خانواده‌ها است که موجب سلامتی و ایجاد ارتقای زندگی سالم است.

مدیر آموزش و پرورش گناوه اظهار داشت: طرح سفیران سلامت در ۱۲۳ مدرسه دولتی و غیر دولتی شهرستان گناوه برای ۱۸ هزار دانش آموز دوره ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم اجرایی می‌شود و این می‌تواند تاثیر بسزایی در روند سلامت و تندرستی دانش آموزان خانواده و جامعه داشته باشد.

وی بیان داشت: برگزاری نمایشگاه غذای سالم در این مراسم اهمیت استفاده از تغذیه و نوشیدنی‌های مفید برای دانش آموزان در رشد و سلامت جسمی و بدنی آن‌ها را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ز

طرح سفیران سلامت مدارس در گناوه آغاز شد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۸۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی اموزش و پرورش کاشان ، رشد و پرورش خلاقيت دانش آموزان و ايجاد زمينه مناسب در مدارس با همكاري دبيران براي نشان دادن ظرفيت ها بیان کرد و گفت: ايجاد ارتباط بين مدرسه و بازار اشتغال، آشنايي دانش آموزان با مراحل مختلف صنعت از توليد يك محصول تا بازاريابي و فروش آن و كمك به مهارت آموزي و حرفه آموزي از اهداف برگزاري جشنواره است.


محمد قنبری افزود: برگزاري اين جشنواره و برپايي بازارچه در تمام مدارس دور اول دخترانه و پسرانه مقطع متوسطه در شهرستان برگزار مي شود.


وی با بیان اینکه 45 غرفه در این مدرسه بر پا شده گفت: برگزاري اين بازارچه بستري مناسب است تا دانش آموزان آثار، محصولات و دست سازه هاي خود را به صورت مستقيم در معرض فروش قرار دهند.


دانش آموزان در این غرفه‌ها برای آشنایی با مشاغل آینده از وسایل دست ساز ،نقاشی اسباب بازی، پرورش گل، صنایع دستی، فسیل و سنگواره، فرش و گلیم، مواد شوینده، لوازم جانبی موبایل محصولات فرهنگی ،کتابفروشی ،بازی‌های رایانه، ساندویچ، اسنک، شیرینی و کیک در معرض فروش همکلاسان و اولیا خود قرار دادند.

دیگر خبرها

  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • تجلیل از فعالان و سفیران سلامت دانش آموزی آذربایجان غربی
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند