Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: ما برای مقابله با حاشیه نشینی هزینه پرداخته‌ایم از جمله این هزینه‌ها مدیران ارشد استان بارها به دلیل شکایات مردم به کمیسیون 90 رفته‌اند.

به گزارش ایسنا، " یدالله موحد" صبح امروز شانزدهم آبان‌ماه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم با حضور دکتر ساوری مدیر کل پیشگیری‌های وضعی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: استان کرمان همانند استان‌های دیگر با پدیده حاشیه نشینی مواجه است و یک سوم شهر کرمان با حاشیه نشینی شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این مطلب که توسعه حاشیه‌نشینی در کرمان به نقطه بحرانی رسیده بود، اظهار کرد: حاشیه نشینی در کرمان از چهار طرف در حال توسعه بود و به جایی رسید که مردم و مسئولین احساس خطر کردند، لذا از سال 93 در استان کرمان اتفاقات بزرگی در جهت مقابله با پدیده حاشیه نشینی صورت گرفت.

رییس کل دادگستری استان کرمان توقف حاشیه‌نشینی را مرحله اول مقابله با حاشیه‌نشینی در کرمان دانست و بیان کرد: رفع تجاوز گام دوم استان کرمان در جهت مبارزه با حاشیه نشینی بود.

وی ادامه داد: در راستای مقابله با حاشیه نشینی و رفع تجاوز از اراضی دولتی بالغ بر 26 هزار هکتار مسترد و یا ساماندهی شده است.

موحد با اعلام این خبر که توسعه حاشیه نشینی در کرمان متوقف شده است، تصریح کرد: طی سال‌های اخیر یک هزار و 500 هکتار از اراضی دولتی رفع تصرف شده است.

وی ساماندهی سکونتگاه‌های غیر رسمی در استان کرمان را از دیگر اقدامات استان در زمینه مقابله با حاشیه نشینی برشمرد و افزود: استان کرمان در سال گذشته جزی استان های برتر در خصوص جلوگیری از تعرض به اراضی دولتی معرفی شده است.

رییس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: ما برای مقابله با حاشیه نشینی هزینه پرداخته‌ایم از جمله این هزینه‌ها مدیران ارشد استان بارها به دلیل شکایات مردم به کمیسیون 90 رفته‌اند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۸۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی

«محمدکاظم آل‌صادق» سفیر جمهوری اسلامی ایران و رئیس ستاد اربعین در عراق به همراه سرلشکر «ریاض الخیگانی» رئیس کمیته اربعین عراق و دیگر مسئولین و فرماندهان مربوطه روز دوشنبه از مرز خسروی بازدید کردند.

به گزارش ایسنا، در راستای بررسی وضعیت مرزی و تسهیل ورود زائران در اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ محمد کاظم آل صادق، ایران در عراق و هیأت همراه صبح امروز بعد از ورود به شهر بعقوبه، مرکز استان دیالی و حضور در مقر فرماندهی پلیس این شهر پس از نشستی با سرلشکر ریاض الخیگانی، مشاور امنیتی وزیر کشور و مسئول جدید کمیته اربعین عراق، معاون فرماندار و همچنین دیگر مسئولین و فرماندهان مرزی ذی‌ربط عازم مرز منذریه (در عراق) و خسروی (در ایران) شدند تا از نزدیک ضمن بازدید میدانی و بررسی آخرین وضعیت دو سوی مرز عراق و ایران تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

آل صادق همچنین از زیر ساخت‌ها و امکانات مرز خسروی به همراه مسئولین عراقی بازدید کرد و در ادامه نشست مشترک با مسئولین و فرماندهان مرزی و استانی با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه، فرماندار قصر شیرین، مسئول پایانه‌های مرزی، فرمانده مرزبانی خسروی و سایر مقامات ذی‌ربط استانی در نقطه سفر مرزی برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تلف شدن ۲۰ راس گوسفند
  • هزینه گران مقابله با پهپادهای ایران روی دست آمریکا | تصویر و مشخصات سلاح های موشکی و لیزری
  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • برخی شهرهای استان مرکزی با پدیده حاشیه‌نشینی روبرو است
  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در حوزه مدیریت شهری مرکزی هزینه شده است
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • دستگاه‌ها برای مقابله با سرقت، توپ را به زمین یکدیگر نیندازند
  • مقایسه‌های مهران مدیری که مسئولین باید با شنیدنش آب شوند!