Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > لرستان - با پیشنهاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و با حکم مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی کشور ، اعضای شورای نظارت بر صدور پروانه نمایش استان برای مدت ٢ سال منصوب شدند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، در جلسه ای با حضور حجت الاسلام حمید رضا حنان ، مدیر کل ، فرید رحمتی ، معاون هنری اداره کل و فرزاد زیدی نژاد ، رییس انجمن هنرهای نمایشی استان ، احکام اعضای جدید شورای نظارت بر صدور پروانه نمایش در استان به ایشان اهداء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در این جلسه ضمن تبریک به اعضای جدید این شورا ، گفت: نمایش هنری والا و تاثیر گذار بر جامعه است و استان لرستان از ظرفیت های بسیار بالایی در این زمینه برخوردار است.

وی افزود : لازم است اعضای شورا در خصوص بازخوانی و بازبینی نمایش های معرفی شده به آنها ، با در نظر گرفتن اصول حرفه ای و در چارچوب آیین نامه ی نظارت بر صدور پروانه نمایش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعمال نظر کرده و تمام روشهای عقلانی، علمی و اخلاقی را مورد توجه قرار دهند.

حجت الاسلام حنان در ادامه تصریح کرد: عدم دخالت عوامل و جریان های بیرونی در رای شورا ، استدلال صد در صدی در پاسخگویی ها و دفاع از حقوق هنرمندان بدور از تعصبات فردی و حب و بغض های شخصی از دیگر وظایف مهم اعضای شورای نظارت بر صدور پروانه نمایش در استان است.

در این جلسه نصرت الله مسعودی، سیامک موسوی اسد زاده ، محمد رضا عبدالهی فرد، اسفندیار ملایری و مینا سپهوند به دبیری عزت درگاهی به مدت ٢ سال عهده دار نظارت بر صدور پروانه ی نمایش در استان شدند.

 

46

 

کلید واژه‌ها : استان لرستان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۲۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ مقررات تسهیل صدور پروانه تولید فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا رستمی اظهار کرد: تلاش ما بر این است که منویات مقام معظم رهبری در امر «جهش تولید با مشارکت مردم» را جامه عمل بپوشانیم، لذا با تدبیر ریاست سازمان، مقررات تسهیل شده جدیدی در صدور پروانه تاسیس واحد تولیدی فرآورده‌های طبیعی سنتی مکمل ابلاغ کردیم.

وی بیان کرد: اگر خط تولید کارخانه‌ای توسط اداره کل داروی سازمان غذا و دارو به تایید فنی GMP رسیده باشد، نیازی به موازی کاری و طی مجدد مراحل تایید در اداره کل فراورده‌های سنتی مکمل طبیعی نخواهد داشت و این موضوعی است که پیش از این بعضا تا حدود شش ماه بطول می‌انجامید

 رستمی تصریح کرد: مباحث جهش تولید، رونق صادرات و خودکفایی در تولید مواد اولیه فراورده‌های طبیعی سنتی مکمل در دستور کار ویژه این اداره کل قرار دارند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صدور ۴۹۴۰ شناسه یکتا برای پروانه کسب‌های کاغذی در خراسان شمالی
  • بدمستی در برابر مست عشق
  • صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان
  • ابلاغ مقررات تسهیل صدور پروانه تولید فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل
  • تسهیل در صدور پروانه شرکت های داروسازی
  • بدمستی در برابر مست عشق 
  • صدور پروانه‌های ساختمانی ظرف مدت ۶ماه انجام می‌شود
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد