Web Analytics Made Easy - Statcounter

تنها موکب نانوایی شبانه‌روزی در کاظمین موکب نانوایی جواد الائمه شهرستان خوسف است که در هر شبانه‌روز ۳۵ کیسه معادل یک تن و ۴۰۰کیلو آرد پخت می‌کند.

قاسم قلی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، اظهار داشت: مردم خیر شهرستان خوسف امسال 18 میلیون تومان به ستاد اربعین کمک کردند که 8 میلیون آن کالا و 10 میلیون تومان کمک نقدی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول موکب نانوایی جواد الائمه شهرستان خوسف افزود: اقلام اهدایی به ستاد اربعین شامل 5 تن و 200 کیلوگرم آرد و 2 هزار لیتر سوخت و خمیرمایه است که به کشور عراق ارسال شده است.

وی گفت: امسال سومین سالی است که موکب شهرستان خوسف جهت خدمت‌رسانی به زائران آقا اباعبدالله الحسین (ع) به کشور عراق و شهر کاظمین اعزام می‌شود.

قلی‌زاده بیان کرد: 13 نفر جهت خدمت رسانی در موکب شهرستان خوسف به کشور عراق حضور دارند که مدت 25 روز در این کشور اقامت خواهند داشت و مدت کارکرد این موکب 14 روز است.

مسئول موکب نانوایی جواد الائمه شهرستان خوسف گفت: تمام مایحتاج نانوایی اعم از دستگاه نانوایی، خمیرگیر، آرد، سوخت از ایران توسط یک دستگاه تریلر به کشور عراق ارسال شده است.

وی با تشکر از همکاری صمیمانه فرماندار و امام جمعه شهرستان خوسف بیان کرد: توسط این نانوایی 4500 قرص نان به صورت روزانه پخت می‌شود.

قلی‌زاده افزود: با توجه به اینکه پخت از روز چهارشنبه 10 آبان شروع شده است تا کنون 130 کیسه آرد معادل پنج تن و 200 کیلو رم آرد پخت شده است و به مسئولان ستاد اعلام کردم که در فکر تامین آرد باشند.

مسئول موکب نانوایی جواد الائمه شهرستان خوسف یادآور شد: تنها موکب نانوایی شبانه روزی فعال در کاظمین همین موکب جوادالائمه شهرستان خوسف است.

وی اظهار داشت: این موکب در شبانه روز 35 کیسه معادل یک تن و 400کیلو آرد پخت می‌کند.

360 هزار زائر در موکب‌های خراسان جنوبی پذیرایی شدند

دبیر ستاد اربعین خراسان جنوبی نیز اظهار داشت: در 6 روز گذشته 360 هزار زائر در موکب‌های خراسان جنوبی پذیرایی شده و شبانه روز 120 هزار زائر در این موکب‌ها اسکان داده شده‌اند.

حسنی‌مقدم با بیان اینکه روزانه 45 هزار قرص نان و 30 هزار پرس غذای گرم طبخ و بین زائران توزیع می‌شود افزود: 900 نفر در موکب‌های خراسان جنوبی خدمت رسانی می‌کنند.

وی بیان کرد: موکب‌های خراسان جنوبی تا یک هفته بعد از اربعین حسینی در کاظمین مستقر هستند و سال گذشته خراسان جنوبی در 14 موکب به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی کرد که هزینه‌ این موکب‌ها 3 میلیارد و 500 میلیون تومان بود.

دبیر ستاد اربعین خراسان جنوبی گفت: حمید صوفی‌نژاد یکی از نیروهای خدماتی دیروز به علت بیماری در کاظمین درگذشت که تا چند روز آینده پیکر وی به کشور منتقل می‌شود.

انتهای پیام/

R41348/P1486/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۹۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر آماده باش است

کاووسی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در شهرستان‌های استان گفت: بنابر اعلام هواشناسی شدت بارندگی‌ها امروز در شهرستان‌های استان وجود دارد. 

او افزود: بنابراین علاوه بر تیم‌های عملیاتی در شهرستان‌های با هشدار نارنجی، نیروهای امدادی تیم‌های سایر شهرستان‌ها نیز به عنوان پشتیبان آماده خدمت رسانی هستند.

کاووسی ضمن توصیه به مردم در برابر خطرات سیل و روان‌آب‌ها، تصریح کرد: از مردم درخواست داریم تا از سفرهای غیر ضرور و تردد در مسیر رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • هلال احمر آماده باش است
  • زرشک افین و عناب خوسف در مسیر ثبت در جیاس
  • فعالیت شبانه‌روزی ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی
  • آغاز تبلیغات انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • سفر یک روزه طلاب خراسان جنوبی به بافت تاریخی خوسف/شکوه معماری
  • سفره یک روزه طلاب خراسان جنوبی به بافت تاریخی خوسف/شکوه معماری
  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس