Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@00:07:02 GMT

عبور بیش از ۵۰۰ هزار زائر اربعین از مرز شلمچه

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۵۳۴۶۱

عبور بیش از ۵۰۰ هزار زائر اربعین از مرز شلمچه

خبرگزاری شبستان: قائم مقام شهرداری منطقه ۶ با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ هزار زائر اربعین حسینی تا کنون از مرز شلمچه عبور کرده اند گفت: پیش بینی می شود در چهار روز مانده به اربعین حسینی تردد زائرین از مرز افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6، حبیب الله غفوری ،قائم مقام شهرداری منطقه 6 با بیان اینکه بیش از 500 هزار زائر اربعین حسینی تا کنون از مرز شلمچه عبور کرده اند گفت: پیش بینی می شود در چهار روز مانده به اربعین حسینی تردد زائرین از مرز افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه سایت شهید همدانی در مرز شلمچه در حال خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی است گفت: در حالی که تنها 5 روز تا اربعین حسینی وقت باقی است روزانه بیش از ده هزار نفر از خدمات سایت بهره مند شده و امکان اسکان شبانه دو هزار نفر نیز فراهم است.

 

غفوری با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای راحتی حال زائرین گفت: امکانات بهداشتی و رفاهی به صورت کامل فراهم بوده و پذیرایی از زائرین اربعین حسینی با کمک خیرین صورت می گیرد.

 

قائم مقام شهرداری منطقه 6  با اشاره به نظافت و رفت و روب مرز شلمچه به همت کارگران خدمات شهری منطقه گفت: روزانه بیش از یک تن زباله جمع آوری و در هفت کیلومتری خرمشهر دپو می شود تا نظافت مرز به صورت کامل تامین شود.

 

غفوری با اشاره به خدمت رسانی سایت شهید همدانی تا چند روز بعد از مراسم اربعین گفت: خدمت رسانی به زوار در هنگام بازگشت به مرز نیز اهمیت قابل توجهی دارد که به همین منظور سایت شهید همدانی آماده خدمت رسانی به زائرین حسینی است.

قائم مقام شهرداری منطقه 6 با اشاره به بازدید وزیر اطلاعات از مرز شلمچه گفت: شرایط میزبانی از زائرین اربعین حسینی رضایت بخش است.

 

پایان پیام/35

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۳۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروه‌های تفحص شهدا موفق شدند اردیبهشت ماه امسال پیکرهای مطهر ۵ شهید دوران دفاع مقدس را در منطقه عملیاتی شلمچه مربوط به تک دشمن در سال ۶۷ تفحص نمایند.

ویدئوی مربوط به این عملیات تفحص را در ادامه تماشا کنید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • مشکلات ۴۱۲ نقطه حادثه خیز پرتصادف مرتفع شد/ پیش‌بینی ۴ میلیون زائر برای اربعین امسال
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد