Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ اعضای کمیته فنی واترپلو طی دو جلسه، پس از استماع گزارش کادر فنی و بازیکنان، مشاهده فیلم کامل مسابقه فینال، مشاهده گزارش فدراسیون جهانی در خصوص دیدار پایانی و با در نظر گرفتن ملاحظات و چگونگی پیگیری اردوهای تیم ملی جهت حضور موفق در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، نظر مکتوب خود را پیرامون اعمال جریمه و محرومیت برای بازیکنان خاطی و کادرفنی تیم ملی به رئیس فدراسیون اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقایان خسرو امینی، نادر غفوری، مرتضی شریعت، حسین مجیدی، حسین رضایی، علی محب، محمدهادی بیک، مسعود رضوانی و خانم مونا علی حاضرین در جلسه مذکور بودند.

در این راستا فردا (چهارشنبه) جلسه کمیته انضباطی با حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان و سایر اعضا برای صدور رای نهایی پیرامون محرومیت های درنظرگرفته شده بر اساس پیشنهاد کمیته فنی تشکیل تشکیل خواهد شد.

602

فدراسیون شنا ایران ورزش

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۹۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد/ جریمه نقدی صنعت نفت و ملوان

کمیته انضباطی سه رای خود را در خصوص برخی از تیم های لیگ برتری صادر کرد.   به گزارش ایسنا، بر اساس حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تیم‌های استقلال، صنعت نفت آبادان و ملوان به ترتیب به پرداخت ۱۰۰، ۱۰۰ و ۱۵۰ میلیون تومان جریمه محکوم شدند.   رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم استقلال مقابل شمس آذر به شرح زیر است:       کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد/ جریمه نقدی صنعت نفت و ملوان
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • استقلال 100 میلیون تومان جریمه شد
  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • بیانیه چهار بندی سپاهان در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • باشگاه سپاهان: کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • بیانیه چهار بندی در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی
  • اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی/ ۱۰ سال محرومیت برای هوادار سپاهان