Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری سبزالبرز، به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین، عبدالرضا میقانی مشاور و مدیرکل حوزه استاندار قزوین در دیدار با محمد همتیان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در جریان کم و کیف روند امور اجرائی و عمرانی و خدمات ارائه شده توسط این نهاد مردمی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور و مدیرکل حوزه استاندار قزوین در این دیدار با مطلوب خواندن وضعیت امور عمرانی در روستاهای استان قزوین در مقایسه با سایر نقاط کشور اظهار داشت: روستاهای استان قزوین چهره مطلوبی نسبت به گذشته دارد و اقدامات عمرانی بنیاد مسکن وضعیت امیدوارکننده‌ای را ایجاد کرده و ضروری است در مناطقی که محرومیت بیشتر بوده، فعالیت بیشتری صورت گیرد.

عبدالرضا میقاتی با تأکید بر تامین معیشت روستائیان گفت: اقدامات عمرانی در طول انقلاب با تمام چند دهه در قبل از انقلاب برابری می‌کند و ضروری است با تأمین معیشت روستائیان از مهاجرت آن‌ها جلوگیری شود.

وی با تأکید بر اهمیت روزافزون رسانه‌ها در ایجاد زمینه آگاهی و اطلاع‌رسانی از وضعیت روستاها گفت: رسانه‌ها در تغییر ذائقه روستائیان تأثیر فزآینده‌ای داشته‌اند و با اتخاذ تمهیدات مناسب و گسترش خدمات باید از مهاجرت و تبدیل روستائی به مصرف‌کنندگان سربار اجتماع جلوگیری کرد.

محمد همتیان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین هم با اشاره به عام‌المنفعه بودن و ساختار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این نهاد را یک مجموعه اجرائی و تخصصی در خدمت محرومین عنوان کرد: توانائی بنیاد مسکن در بسیاری از مقاطع حساس نظیر بحران‌های طبیعی و بلایای عظیمی نظیر زلزله گیلان و زنجان و بازسازی این مناطق و یا زلزله شهر بم و سه زلزله مهیب در استان قزوین به اثبات رسیده است که در حال حاضر با ارائه خدمات گسترده در حوزه‌های مختلف نظیر تهیه و اجرای طرح‌های هادی روستائی، صدور سند و تأمین مسکن مشارکتی برای محرومین  به انجام وظایف خود می‌پردازد.

وی با تأکید بر تأمین معیشت روستائیان در اجرای طرح‌های این نهاد گفت: با دستگاه‌هایی نظیر شهرداری‌ها، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه و کمیته امداد امام و ارائه تسهیلات مناسب در خصوص تأمین مسکن محرومین و اجرای طرح‌های مشابه اقدامات گسترده‌ای را در نظر داریم که تامین ۴۸۸ واحد مسکونی در شهر اقبالیه با همکاری شهرداری یکی از این اقدامات است.

منبع: سبز البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sabzalborz.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «سبز البرز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۱۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان

.به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دربازدید فرماندار سردشت، اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان مورد بررسی قرار گرفت.   باباخان اسکندری در این بازدید اقدامات انجام شده در رابطه با حفر چاه روستای اسلام آباد و خرید الکتروپمپ و لوله و اتصالات از محل اعتبارات بنیاد برکت و آماده تجهیز و بهره برداری، حفر و تجهیز چاه در روستای های بناوه و دیناران و اصلاح شبکه مناطقی از روستا و اصلاح شبکه مناطقی از روستای دولکان را مورد بررسی قرار داد.

دیگر خبرها

  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • انجام اقدامات لازم برای تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن
  • جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور
  • اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است