Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو تبریز از استقرار موکب اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با عنوان شهدای مدافع حرم در شهر سامرا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا جعفری دوشنبه در جمع خبرنگاران از استقرار موکب این اداره کل در سامرا خبر داد و افزود: تجهیزات این موکب از اول آبان ماه در سامرا مستقر و به زائران ارائه خدمات داده و تا یک روز بعد اربعین ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام یافته توسط مسئولین ستاد اربعین استان مسئولیت کمیته فرهنگی موکب های سامرا و بصره بر عهده اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قرار گرفت و بر همین اساس برنامه ریزی هایی در این حوزه انجام یافته و در کنار نصب بنرهای اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی، اعزام مبلغ و سخنران نیز توسط این اداره کل صورت گرفت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو تبریز تصریح کرد: برای اولین بار در مسیر تردد زائران ایستگاه های چند رسانه ای تشکیل یافت و در این ایستگاه ها دوربین های چند بعدی که حرم امام رضا(ع) و صحنه سازی واقعه کربلا را به نمایش می گذاشت در اختیار مردم قرار گرفته و با استقبال پرشور مردم مواجه شد.

وی با اشاره به استقرار موکب مستقل اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در سامرا گفت: با استقرار موکب این اداره کل در خود شهر سامرا همکاران در راستای اجرای امینانه نیات واقفین بزرگوار روزانه دو هزار غذای گرم و میان وعده ها را در بین زائرین پخش می کنند.

حجت الاسلام خلیلی خاطر نشان کرد: با توجه به این که تعدادی از پدران شهدای مدافع حرم نیز در این موکب ها مشغول به فعالیت هستند، بر همین اساس موکب این اداره کل در سامرا به نام شهدای مدافع حرم نام گذاری شده است.

 

 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۶۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم

 به نقل از شهرداری قم، مجید متین‌فر در جلسه هیئت‌مدیره سازمان بهسازی، زیباسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر در خصوص پروژه تملک و تخریب مغازه‌های اطراف قبرستان نو اظهار کرد: با همکاری دادستانی در ماده ۸ بیش از ۹۰ درصد پروژه تملک و مغازه‌ها تخریب‌شده است.

وی افزود: به دلیل مشترک بودن دیوار وقفی با مغازه‌های قبرستان نو، اختلافاتی با اداره کل اوقاف به وجود آمده که تلاش مجموعه مدیریت شهری در راستای حل آن است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با اشاره به پروژه ساماندهی میدان مطهری خاطرنشان کرد: در هسته مرکزی شهر قم نیاز به همکاری فعال تمام ارگان‌ها داریم و نقش آستانه مقدسه و اداره کل اوقاف در گسترش و پیشرفت و اجرای پروژه‌های مهم شهری بسیار پررنگ است.

متین‌فر در خصوص پروژه چهل اختران تصریح کرد: پروژه پارکینگ چهل اختران با ظرفیت ۱۰۰ خودرو و شبستان اجرا و تکمیل‌شده است.

وی تأمین بودجه برای پروژه‌های شهری را مورد توجه قرار داد و گفت: در سال جاری پشتیبان‌های ملکی متناسبی برای اجرای پروژه‌های اطراف حرم مطهر در نظر گرفته‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • نگاهی به وظایف نظارت فنی در سازمان اوقاف
  • خزعلی: رفع فقر مادی باید در کنار ارتقاء فکری و رشد فرهنگی انجام شود
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • پارکینگ چهل اختران در اختیار شهروندان قرار گرفت