Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارتین اشمیت همراه با وولفسبورگ در حال رقم زدن رکوردی تاریخی و ماندگار در بوندس لیگا است.

طرفداری - دورتموند در سراشیبی سقوط قرار گرفته و بایرن مونیخ ضمن جبران فاصله 5 امتیازی اش با این تیم اکنون 6 امتیاز از زرد و مشکی پوشان پیش افتاده است. از سویی دیگر تیم های وردربرمن و کلن در هفته یازدهم هم از کسب برد ناکام ماندند و در قعر جدول باقی ماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه برخی از نکات آماری و قابل توجه بوندس لیگا در هفته یازدهم آمده است.

1
وداد ایبیشویچ با گلزنی در دقیقه 1 بازی مقابل وولفسبورگ تبدیل به اولین بازیکن در تاریخ بوندس لیگا شد که 4 بار در دقیقه 1 بازی گلزنی کرده است.

2
پس از گذشت دو سال و نیم، دورتموند برای اولین بار در دو بازی پیاپی بوندس لیگا متحمل شکست شد. آخرین بار آوریل 2015 و زمان حضور یورگن کلوپ این اتفاق افتاده بود.

2
پس از گذشت یازده هفته از شروع فصل جدید بوندس لیگا کلن فقط دو امتیاز کسب کرده است، در تاریخ بوندس لیگا چنین نتیجه ای بی سابقه بوده است.

3
شالکه مقابل فرایبورگ سومین برد خارج از خانه اش را کسب کرد و این در حالی است که آن ها در سراسر فصل گذشته تنها دو برد خارج از خانه داشتند.

6
کوین فولاند در بازی مقابل آگزوبورگ اولین شوت داخل چهارچوبش را تبدیل به گل کرد. فولاند تاکنون در این فصل 6 گل به ثمر رسانده و این بیشتر از گل های زده او در فصل گذشته است.

6
مدافعین گلادباخ با زدن 6 گل، گلزن ترین مدافعین این فصل بوندس لیگا بوده اند. یانیک وسترگارد با زدن 3 گل بهترین عملکرد را در بین تمامی مدافعین بوندس لیگا دارد.
7
بایرن مونیخ در هفتمین بازی اش با یوپ هاینکس دوباره در کسب برد موفق بود. آن ها از زمان بازگشت یوپ هاینکس، 4 برد در بوندس لیگ، دو برد در لیگ قهرمانان داشته اند و به دور بعدی جام حذفی هم رسیده اند.

7
وولفسبورگ در هفتمین بازی اش تحت هدایت مارتین اشمیت دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد. در تاریخ بوندس لیگا تنها یک تیم (والدوف مانهایم) با کسب 8 تساوی پیاپی بالاتر از وولفسبورگ قرار دارد. 

11
ماینتس در 11 بازی آخر خارج از خانه اش هیچ بردی کسب نکرده است. در تاریخ حضور این تیم در بوندس لیگا تنها در فصل 2011/12 و تحت هدایت توماس توخل رکوردی بدتر از این ثبت شده است.

13
در تاریخ بوندس لیگا تنها یک بازیکن زودتر از دنیس بورنیچ (بازیکن اشتوتگارت) با دریافت دو کارت زرد پیاپی از زمین بازی اخراج شده است. بورنیچ تا دقیقه 13 بازی مقابل هامبورگ دو بار کارت زرد دریافت کرد ولی رکورد این زمینه کماکان در اختیار مامه بیرام دیوف مهاجم سنگالی سابق هانوفر است که فصل 2013/14 در بازی مقابل هوفنهایم دقیقه 12 پس از دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

13
بایر لورکوزن در 13 بازی اش مقابل آگزوبورگ در بوندس لیگا هرگز شکست نخورده است (8 برد و 5 تساوی) اما با این 5 بازی از 6 بازی آخر دو تیم مقابل همدیگر با تساوی خاتمه یافته است.

14
وردربرمن برای چهاردهمین بازی متوالی در کسب برد ناکام ماند؛ در تاریخ حضور این باشگاه در بوندس لیگا هرگز چنین اتفاقی نیفتاده بود.

15
هوفنهایم در تمامی 15 بازی اش در سال 2017 دروازه حریفان را باز کرده است و قبلا در تاریخ حضور این باشگاه در بوندس لیگا چنین اتفاقی نیفتاده بود.

16
کسب 16 امتیاز از 11 بازی ابتدایی فصل بهترین شروع آگزبورگ در بوندس لیگا است.

59
یوناتاس مهاجم برزیلی هانوفر در هر 59 دقیقه روی یک گل موثر بوده است؛ 3 گل، 3 پاس گل در 356 دقیقه.

93
آرین روبن موفق شد نود و سومین گلش در بوندس لیگا را برای بایرن مونیخ به ثمر برساند و اکنون در کنار جیوانی البر بهترین گلزن خارجی بایرن مونیخ در بوندس لیگا محسوب می شود.

162
روبرت لواندوفسکی برای یکصد و شصت و دومین بار در بوندس لیگا گلزنی کرد و در مکان یازدهم بهترین گلزنان تاریخ این لیگ در کنار کارل هاینتس رومنیگه قرار گرفت.

200
دیوی زلکه تبدیل به دویستمین گلزن هرتابرلین در بوندس لیگا شد.

461
پس از 461 دقیقه دوباره هامبورگی ها موفق به گلزنی شدند و این اتفاق را آرون هانت رقم زد.

500
هامبورگ با کسب برد مقابل اشتوتگارت پانصدمین برد خانگی اش در بوندس لیگا را ثبت کرد. قبل از این تنها بایرن مونیخ و وردربرمن از این تعداد برد عبور کرده بودند.

906
لایپزش و هانوفر برای اولین بار در تاریخ مقابل همدیگر قرار گرفتند و این دیدار تبدیل به نهصد و ششمین رویارویی در بوندس لیگا شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۱۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود

ایسنا/مازندران مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه دغدغه اصلی ما حوزه فرهنگ است و این بخش نیاز به باغبانی دارد،گفت: با آمار و ارائه عدد و ارقام نمی‌توان مشکلات این حوزه را مرتفع کرد.

 محمد مهدی شریف‌تبار امروز، ۸ اردیبهشت در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بابل با بیان اینکه در این برهه از زمان باید دقت کنیم ماموریت اصلی ما چیست و بر همان مبنا حرکت کنیم، اظهار کرد: امروزه فعالیت سازمان تبلیغات در عرصه‌های مختلف خدماتی، تشکیلاتی، توانمندسازی، تبیین و توجیه، آموزش و عرصه حضور در میدان نقش مثبتی برای نظام دارد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه بابل پایلوت همه اقدامات فرهنگی بخاطر ظرفیت ارزنده و پیشینه فرهنگی است، یادآور شد: ایجاد تشکل نهضت پیشرفت بانوان از جمله این ظرفیت‌هاست.

شریف تبار با اشاره به اینکه کار جوان سازی در سازمان در حال انجام است، خاطرنشان کرد: وجود انجمن‌های تبلیغی و جامعه مبلغان جریان‌ساز از جمله حوزه تاثیرگذاری است که در سازمان تبلیغات تشکیل شد.

وی با قدردانی از حجت الاسلام حسن روحانی امام جمعه بابل تصریح کرد: امام جمعه بابل همواره حامی فرهنگ و فعالان فرهنگی است.

در این مراسم از زحمایت حجت الاسلام رضا جعفرزاده قدردانی و حجت الاسلام حسین اکبرزاده بعنوان رئیس سازمان تبلیغات شهرستان بابل معارفه شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سقوط بدترین تیم تاریخ از لالیگا!
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • ۲۰۲ روز جنگ غزه به روایت آمار و ارقام
  • 92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود