Web Analytics Made Easy - Statcounter

یولیان وایگل از بازی برابر بایرن مونیخ می گوید.

طرفداری - بروسیا دورتموند درکلاسیکر را هم با شکست پشت سر گذاشت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه بروسیا دورتموند، تیم های بایرن مونیخ و دورتموند از سری مسابقات هفته یازدهم بوندس لیگا به مصاف هم رفتند که در نهایت بایرن مونیخ موفق شد بازی را با نتیجه 3-1 به سود خود تمام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یولیان وایگل بازیکن تیم دورتموند معتقد است تیم حریف باهوش تر از آن ها بازی کرده است.

وایگل درباره بازی در نیمه اول گفت:

در نیمه اول زیاد درگیر نشدیم و واقعیت این بود که کنترلی روی بازی نداشتیم و بیشتر به دنبال توپ بودیم. می خواستیم با تمرکز روی خط میانی به سمت دروازه حریف حمله کنیم. فضای زیادی در اختیار تیم حریف بود به همین دلیل نمی توانستیم زیاد روی دروازه حریف موقعیت گل به وجود بیاوریم. همین دلیل باعث شد کار بایرن آسان تر شود چون آن ها دوست دارند بیشتر توپ و کنترل بازی را در اختیار داشته باشند با این حال هم، ما گاهی وقت ها موقعیت های خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کردیم. فرصت هایی داشتیم تا گلزنی کنیم تا حدی که نتیجه بازی می توانست در پایان نیمه اول 2-2 مساوی باشد.

صحبت های پیتر بوش در میان دو نیمه:

 او از جمله های مناسبی استفاده کرد. فکر می کنم صحبت های او خوب بود. ما در نیمه دوم شجاع تر بازی کردیم و بهتر بودیم و توانستیم به حریف فشار بیاوریم. ولی همه این ها نتیجه ای نداشتند زیرا تیم حریف باهوش تر از ما کار کرد.

 کم گل زدن و از دست دادن موقعیت های زیاد، در این بازی:

این بحث متفاوتی است. گل دوم تیم بایرن مونیخ با بدشانسی و بعد از برخورد توپ به پای من به ثمر رسید. می‌بینیم که اوضاع برای ما به خوبی پیش نمی رود. فرقی هم ندارد که یک تک به تک نصیب بازیکنان ما شود یا حتی یک موقعیت دروازه خالی! مقابل بایرن مونیخ بدشانس بودیم. در آن‌ سو بایرن به گلی می‌رسد که انگار به آن‌ ها هدیه داده شده است. چیزی نیست که بتوان در موردش توضیح داد، آزاردهنده است چرا که شانس‌های بسیاری داشتیم.

 مصدومیت سوکراتیس:

متاسفانه هنوز از این موضوع اطلاع زیادی ندارم. امیدوارم مصدومیت او شدید نباشد. سوکراتیس بازیکن مهمی برای ما محسوب می شود.

 تغییر شرایط و تعطیلات بازی های ملی:

شاید تعطیلات بازی های ملی در این شرایط به کار تیم بیاید. تیم می تواند به خودش بیاید و متفاوت تر بازی کند. فرصت خوبی است به خصوص برای کسانی که در دورتموند خواهند ماند. کاری که باید بکنیم این است که هر چه زود تر نتایج خوبی را کسب کنیم در صورت امکان می توانیم از بازی برابر اشتوتگارت شروع کنیم. ما امیدواریم که همه بازیکنان تیم بدون مصدومیت این دوره را طی کنند. این تیم بازیکنان خوبی دارد و رقابت همچنان پا برجا خواهد ماند. امیدواریم که بتوانیم از این دوره استفاده کنیم تا قوی تر برگردیم و بتوانیم در بازی های آینده به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۲۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم

دیدار دو تیم بایرن‌مونیخ و آینتراخت فرانکفورت با پیروزی بایرن‌مونیخ به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال بایرن‌مونیخ و آینتراخت فرانکفورت عصر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ویکم بوندسلیگا آلمان از ساعت ۱۷ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد بایرن‌مونیخ به‌پایان رسید.

هری کین در دقیقه ۹ از روی پاس لایمر و در دقیقه ۶۱ از روی نقطه پنالتی گل‌های بایرن مونیخ را به ثمر رساند.

تک گل فرانکفورت را هوگو اکیتیکه در دقیقه ۲۳ به ثمر رساند.

خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت کد خبر 748520

دیگر خبرها

  • حمله ماتئوس به هوینس: این چه وقت حرف زدنه!
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • داغ شدن شایعات فلوریان ویرتس و بایرن مونیخ پس از صحبت‌های هونس
  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ