Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان - ایرنا - سه گروه ازمسئولان گلستانی به عنوان نمایندگان ویژه استاندار از مصدومین و مجروحین حادثه یکشنبه شب واژگونی اتوبوس تهران - گنبد که در بیمارستان های استان مازندران بستری هستند، عیادت و دلجویی کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا دراین پیوند پس از این حادثه دردناک مدیر کل حمل و نقل و پایانه های گلستان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر، سرپرست اورژانس، معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی، مدیر کل بازرسی و نماینده ویژه استاندار به همراه مدیر کل حوزه استاندار به عیادت این بیماران رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ویژه استاندار گلستان در این خصوص گفت: طبق بررسی ها و جلسات برگزار شده با مدیرکل پزشکی قانونی مازندران و رییس دانشگاه علوم پزشکی این استان، تعداد 16 مسافر در بیمارستان های ساری، قائمشهر، زیرآب و بابل بستری هستند.
نورالله نورالهی ظهر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع 24 مصدوم این حادثه تاکنون 8 نفر از بیمارستان مرخص شده اند و بقیه بستری هستند.
وی عنوان کرد: از مجموع 13 فوتی این حادثه، جنازه 10 نفر تحویل خانواده آنها شده است و پیکر 2 خواهر به نام های 'سمیه و ثمین خوش نیت' و یک عراقی با نام غزوان خضیرعباس از طلاب جامعه المصطفی العالمیه گرگان هنوز تحویل نشده است.
نوراللهی ادامه داد: مادر این 2 خواهر و خاله آنها از دیگر مسافران این اتوبوس هم اینک در بیمارستان ساری بستری هستند که به گفته کادر پزشکی حال مادر وخیم بوده و در بخش ICU بستری است و خاله آنها در بخش بستری می باشد.
وی همچنین اظهار کرد که حسن حسنی، فاطمه کوهکن و جمال غفاری از گنبدکاووس، عباس حیدرمنعم حداد دانشجوی عراقی دانشگاه علوم پزشکی گرگان، اعظم جهانتیغ از آزادشهر، صفیه کوهکن و اقبال سارانی از گالیکش، موسی محمدخانی از بابل و مهدی کهنسال از ساری در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان ساری بستری هستند.
وی ادامه داد: عیسی جهانتیغ از آزادشهر، عبدالعزیز صحنه از بندرترکمن و رضا آهنگر اهل کردکوی ساکن تهران مصدومین بستری در بیمارستان شهرستان زیرآب می باشند.
به گفته وی؛ همچنین در بیمارستان قائمشهر 'مریم براری' از مسافران این اتوبوس و از ساکنان همین شهرستان بستری است.
مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان نیز که به شهرستان بابل برای عیادت از بیماران رفته بود، گفت: در بیمارستان این شهر سه نفر شامل یک مادر و 2 دختر بستری هستند که حال عمومی آنان رضایت بخش است.
مهدی میقانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: عشرت فصلی به همراه معصومه و آتنا حسن پور اعضای یک خانواده در بیمارستان بابل بستری بوده و از ساکنان این شهرستان نیز هستند.
وی مرجع اصلی برای اعلام فوتی ها را پزشکی قانونی اعلام کرد و اظهار داشت: مدیر کل پزشکی قانونی مازندران تعداد فوت شدگان را 13 نفر اعلام کرده است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان نیز که به عیادت بیماران بستری در بیمارستان های ساری و قائمشهر رفته بود، به خبرنگار ایرنا گفت: تیمی از طرف استاندار گلستان به منظور عیادت و بررسی وضعیت مصدومان به مازندران اعزام شد.
به گفته وی؛ در این پیوند گروهی هفت نفره از اعضای جوانان و داوطلبین هلال احمر استان نیز با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) ساری از مجروحین و مصدومین حادثه عیادت و از آنان دلجویی کردند.
حسین احمدی افزود: از 9 مصدوم حاضر در این بیمارستان چهار نفر در بخش و پنج نفر در ICU بستری هستند که متاسفانه 2 نفر ضریب هوشی پائینی دارند.
به گزارش ایرنا درحادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس متعلق به شرکت تعاونی هفت عدل از مقصد تهران به گنبدکاووس که یکشنبه شب در منطقه دوگل سوادکوه استان مازندران رخ داد، 13 نفر جان باختند و 24 نفر مصدوم شدند.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۲۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال

قباد محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در مراکز درمانی دولتی کرمانشاه رایگان شد.

وی افزود: در این طرح همه خدمات سرپایی و بستری شیرخواران و کودکان زیر هفت سال (به استثنای داروی سرپایی) و استفاده از مجموعه ابزار تولید داخل غربالگری نوزادان در مراجعه به مراکز دولتی دانشگاهی کرمانشاه رایگان خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: سازمان‌های بیمه گر مکلف شده‌اند که در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • ۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان