Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس موسسه غدیر شناسی گفت: موسسه غدیرشناسی به دنبال آن نیست که در اعتقادات اهل سنت تغییر ایجاد کند بلکه به دنبال ایجاد فضای علمی در مباحث دینی است. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ آیت الله سعید شاه آبادی رئیس موسسه غدیر شناسی با بیان این مطلب گفت: موسسه غدیر شناسی هفت سال است که به شکل کارگاه و دوره‌های آموزشی فعالیت‌های معرفتی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: خروجی کارگاه‌ها افرادی هستند که توانایی دفاع علمی و استدلالی از آموزه‌های مکتب ولایت را دارند و در یک فضای کاملا علمی مباحث مربوط به حوزه ولایت و غدیر مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند.

رئیس موسسه غدیر شناسی خاطرنشان کرد: الحمدالله توفیق برگزاری کلاس‌های غدیرشناسی در برخی از استان‌ها را داشته ایم؛ موسسه غدیرشناسی به دنبال آن نیست که در اعتقادات اهل سنت تغییر ایجاد کند بلکه به دنبال ایجاد فضای علمی در مباحث دینی است.

شاه آبادی خاطرنشان نمود: با پرهیز از احساساتی که توام با بی احترامی باشد آموزه‌های دین و مکتب ولایت را به جامعه منتقل کنیم.

وی افزود: در سیستان و بلوچستان به دنبال این هدف هستیم که بتوانیم کلاس‌های آموزشی با نگاه تقریبی ایجاد کنیم؛ موسسه غدیر شناسی، غدیر را عامل وحدت در بین فریقین می‌داند نه عامل اختلاف.

رئیس موسسه غدیر شناسی گفت: به هیچ وجه اجازه نداده ایم که اساتید و غدیر پژوهان موسسه غدیر شناسی فعالیت‌های ولایی این موسسه را تبدیل به عامل اختلاف کنند؛ جمعی از برادران شیعه و اهل سنت در کنار هم بسیار از این کلاس‌ها را گذرانده اند و با هم بحث‌های عالمان و استدلالی کرده اند.

شاه آبادی تصریح کرد: ما موظف هستیم که محبت به اهل بیت علیه السلام را در قلوب آحاد مسلمان چه شیعه و چه سنی افزایش دهیم.

وی افزود: سنی‌های کشورمان را محب به اهل بیت یافته ایم؛ هر کجا رفته ایم با اهل سنت مراوده کرده ایم و آنان در محبت به اهل بیت کم نگذاشته اند.

رئیس موسسه غدیر شناسی گفت: بی تدبیری است که واژگانی را به کار ببریم که محبین به اهل بیت را از خودمان دور کنیم و آنان را به آغوش دشمن بیندازیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۲۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ سبز تغییر نام باشگاه استقلال تهران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 سازمان خصوصی سازی برای تغییر نام باشگاه استقلال چراغ سبز نشان داد و رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: «اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد.» اظهارات رئیس سازمان خصوصی سازی درباره این تغییرات را می‌بینید و می‌ظشنوید.

دیگر خبرها

  • چراغ سبز تغییر نام باشگاه استقلال تهران
  • برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • تغییر رویکرد مدیران و ایجاد ساختار مناسب؛ گام مهمی در پیاده سازی مبارزه با پولشویی در صنعت بیمه است
  • شمسایی به دنبال تغییر تاریخ در فینال
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است