Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-04@02:30:56 GMT

کاهش نسبی دما در مرز ایران و عراق و عتبات عالیات

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۹۲۹۲۱

خرداد: دمای هوای مرز ایران و عراق و عتبات عالیات در دو روز آینده کاهش نسبی می‌یابد و گاهی غبار آلود می‌شود.

به گزارش خرداد از ایسنا پیش‌بینی وضع هوای مناطق هم‌مرز ایران و عراق و عتبات عالیات چهارشنبه و پنج‌شنبه (۱۷ و ۱۸ آبان) به شرح زیر است:

وضعیت جوی مرز خسروی (قصر شیرین) فردا قسمتی ابری در بعضی ساعات وزش باد و غبار محلی و افزایش ابر با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و روز پنج‌شنبه نیمه ابری در بعضی ساعات ابری همراه با وزش باد و غبار محلی با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوای مرز مهران نیز فردا کمی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد و غبار آلود با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد و روز پنج‌شنبه نیمه‌ابری گاهی همراه با وزش باد شدید و غبار محلی با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد خواهد بود.

فردا وضعیت جوی مرز شلمچه کمی ابری، بعضی ساعات همراه با وزش باد و غبار محلی با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد و روز پنج‌شنبه کمی ابری تا نیمه ابری همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

هوای شهر نجف فردا نیمه ابری، گاهی همراه با وزش باد و گرد و غبار رقیق با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد و فردا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد و گرد و غبار رقیق با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد خواهد بود.

وضعیت جوی شهر کاظمین نیز فردا نیمه ابری، گاهی همراه با وزش باد و گرد و غبار رقیق با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد و روز پنج‌شنبه نیمه ابری، گاهی همراه با وزش باد و گرد و غبار رقیق با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

هوای شهر کربلا فردا و پس فردا نیمه ابری همراه با وزش باد و گرد و غبار رقیق و در روز چهارشنبه با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد و روز پنجشنبه ۱۸ و ۲۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.

وضعیت جوی ایلام کمی ابری طی فردا  در بعضی ساعات همراه با غبار محلی با حداکثر دمای ۱۹ و حداقل دمای۱۴ درجه سانتیگراد و در روز پنج‌شنبه نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد و گرد و غبار با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد است.

آسمان شهراهواز فردا صاف تا کمی ابری با غبار صبحگاهی در بعضی ساعات همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد و روز پنج‌شنبه نیمه ابری گاهی همراه وزش باد با احتمال بارش پراکنده با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان کرمانشاه فردا کمی ابری در بعضی ساعات همراه وزش باد با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد و روز پنج‌شنبه نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد و غبار محلی با احتمال بارش پراکنده با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.

احد وظیفه - مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی - پیش از این به ایسنا گفته بود: دما طی دو روز آینده به‌طور نسبی در فلات ایران و عراق کاهش پیدا می‌کند.

برچسب ها: کاهش نسبی ، دما ، مرز ، ایران و عراق ، عتبات عالیات

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۲۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی در این مناطق کشور ادامه دارد

به گزارش خبرآنلاین، رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از بارش باران و وزش باد شدید برای برخی از نقاط کشور خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه شنبه (۱۵ اردیبهشت) در شمال غرب، غرب، دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز، سواحل دریای خزر و شمال شرق و برخی مناطق در جنوب و شرق کشور رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد گرد و خاک پیش بینی می شود ادامه داد: یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) تنها در برخی نقاط شمال غرب، ارتفاعات البرز و شمال شرق کشور افزایش ابر و رگبار پراکنده، گاهی وزش باد شدید رخ خواهد داد و در سایر مناطق جوی آرام پیش بینی می شود.

به گفته ضیائیان، دوشنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور، در نیمه غربی و سه شنبه در نیمه شمالی و ارتفاعات زاگرس در جنوب غرب بارش رخ خواهد داد.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی روزهای جمعه و شنبه دریای خزر، خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

وی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۵ اردیبهشت) کمی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعت ها وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و طی روز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری و وزش باد در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهار کرد: طی فردا اردبیل با کمینه ۵ و پس فردا شهرکرد با کمینه ۳ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۳۰ و ۳۳ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902552

دیگر خبرها

  • بارندگی در این مناطق کشور ادامه دارد
  • چرا نمی‌توان بالای کوه اورست تخم مرغ آب‌پز کرد؟
  • بازگشت هوای زمستانی به شهرهای استان خوزستان و خاموش شدن کولرها
  • کاهش نسبی دمای هوا در مازندران
  • آسمان قم بارانی می‌شود
  • آسمان قم فردا پنجشنبه در برخی ساعات بارانی می شود
  • کدام استان‌ها بارانی است؟
  • پیش بینی هواشناسی کشور 12 و 13 اردیبهشت 1403 / بارش باران در بیشتر استان‌ها
  • پیش‌بینی هواشناسی؛ بارش باران در این استان‌ها طی دو روز آینده
  • بارش باران در بیشتر استان‌ها