Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در پایان مهلت کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی با حمایت گسترده و مذاکره و پیگیری فدراسیون فوتبال، با پرداخت و تعیین تکلیف بدهی ها و تامین مدارک و اسناد مستند برای ارسال به کنفدراسیون فوتبال آسیا، مجوز حرفه ای گری خود را برای حضور در مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا بدست آوردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتخاری مدیرعامل استقلال در گفتگو با خبرنگار این پایگاه این موضوع را تایید کرد و گفت: به هواداران استقلال اعلام می کنم که با حمایت دکتر سلطانی فر و کمک های آقای تاج خوشبختانه دیگر مشکلی از بابت بدهی 15 – 20 ساله گذشته نیست و این موضوع را پس از بیست سال به صورت ریشه ای حل کرده ایم تا خیال دوستداران استقلال راحت باشد .

حاجی بیگی عضو هیات مدیره پرسپولیس هم با اشاره به موفقیت مذاکرات و تلاش های روزهای اخیر هیات مدیره و به ویژه آقای گرشاسبی گفت: خبر گرفتن مجوز حرفه ای گری و حفظ سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خبر خوبی برای دوستداران پرسپولیس است و به آنها اعلام می کنم به هیچ عنوان دیگر نگرانی وجود ندارد. کمک های دکتر سلطانی فر و فدراسیون فوتبال و نظارت بر روند مذاکرات و حل و فصل مشکلات ما با طلبکاران و موارد مدنظر کنفدراسیون فوتبال آسیا، پس از حدود 15 سال بلاتکلیفی، منتهی به این وضعیت مطلوب شد .

حاجی بیگی درباره بدهی مالیاتی پرسپولیس گفت: خوشبختانه پیگیری های وزیر ورزش و جوانان و مذاکرات ایشان با وزیر اقتصاد و مسئولان محترم سازمان امور مالیاتی این مشکل را تا حدود زیادی مرتفع کرده و امیدوارم برای کمک به هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس رسیدگی جدیدی صورت گیرد و از این بابت هم مشکلی نداشته باشیم .

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۳۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حامدی فر نسبت به حمله به بازیکن ذوب آهن؛ طبیعی بود!

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر که با نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

در پایان این دیدار، امید حامدی فر بازیکن تیم فوتبال استقلال به سمت مهرداد رضایی بازیکن مصدوم ذوب آهن حمله ور شد و او را زمین زد.

حامدی فر پس از این بازی گفت: از هواداران تیم که در هر شرایطی از ما حمایت می‌کنند تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم در ادامه راه هم موفق عمل کنیم.

او در خصوص رفتاری که در خصوص بازیکن ذوب آهن داشت گفت: فوتبال چنین اتفاقاتی دارد. او در دیدار رفت توهین زشتی نسبت به من انجام داد. فوتبال این اتفاقات را دارد و طبیعی است. مطمئناً تیمی که برنده شده است چنین رفتاری نشان نمی‌دهد و من چیزهایی شنیدم که چنین رفتاری را انجام دادم.

کد خبر 6098831

دیگر خبرها

  • رضا درویش به سیم آخر زد؛ توهین هاشمی‌نسب به پرسپولیس؟ مشکلات او با دارو هم حل نمی‌شود!
  • پرسپولیس و یک مزیت مهم در برنامه ۴ هفته پایانی
  • استقلال و پرسپولیس در انتظار الهلال و السد و رونالدو!
  • فوری: دو سهمیه آسیایی ایران مشخص شدند
  • ژیمناستیک در خواب هم نمی‌دید سهمیه بگیرد/حضور در آسیا با تیم کامل
  • واکنش حامدی فر نسبت به حمله به بازیکن ذوب آهن؛ طبیعی بود!
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد