Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ، جعفر گوهرگانی  گفت : قرارداد واگذاری مجتمع گلخانه‌ای فرودگاه یاسوج در سال 89 منعقد شده و در آن زمان هیچ گونه مسئولیتی در جهاد کشاورزی نداشتم.

وی با تاکید بر اینکه بحث مطرح شده مبنی بر ویژه‌خواری و روابط فامیلی در واگذاری مجتمع گلخانه‌ای فرودگاه یاسوج با واقعیت همخوانی ندارد، عنوان کرد: سال 89 قرارداد مجتمع گلخانه‌ای فرودگاه یاسوج با شرکت راه سبز منعقد شده و من اواخر سال 92 به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی مشغول فعالیت شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوهرگانی عنوان کرد: نظارت بر تولید، خدمات دانش فنی، تامین نهاده‌های کشاورزی و در نهایت بحث رعایت اصول بهداشتی اعم از مبارزه با آفات، بیماری‌ها و دانش فنی به صورت رایگان جزو مهمترین وظیفه جهاد کشاورزی در قبال مجتمع گلخانه‌ای فرودگاه است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: در صورت ضرورت و درخواست متقاضی زیر نظر معاونت اختصاصی برای توسعه و خرید مکانیزاسیون و یا تکمیل و راه اندازی سردخانه اعتبارات بانکی در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم.

گوهرگانی با بیان اینکه قرارداد شرکت راه سبز با فرودگاه یاسوج مدت‌دار است، افزود: بهره‌برداران این مجتمع گلخانه‌ای با استفاده از تسهیلات بانکی هم اکنون فعالیت دارند و در صورت هرگونه دست اندازی از طرف فرودگاه متضرر و ورشکسته می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه فرودگاه دنبال افزایش اجاره بها بوده در حالی قرارداد در سال 89 با شرایط مشخص منعقد شده است، افزود: سازمان جهادکشاورزی حمایت از بهره برداران مجتمع گلخانه‌ای را وظیفه خود می‌داند و خواهان ادامه فعالیت آنان تا پایان قرارداد هستیم.

گوهرگانی ابراز کرد: واکنش فرودگاه یاسوج به پیگیری استحقاق حق بهره برداران مجتمع گلخانه‌ای فرودگاه یاسوج مغرضانه بوده که در یک فرصت مناسب پیگیری حقوقی می‌شود و البته ادبیات مطرح شده از جمله عنوان فرافکنی و ویژه خواری در شان یک مدیر نبوده و البته به احترام مسئولان استانی بویژه نماینده عالی دولت در استان پاسخ فرودگاه را نمی‌دهم.

وی با بیان اینکه با مدیر فرودگاه یاسوج دعوا ندارم، تاکید کرد: برای شفاف سازی موضوع با حضور مسئولان استانی بویژه استاندار این موضوع بررسی و برای یکبار برای همیشه حل و فصل می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۳۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین

بهزاد غیاثوند مدیر کل پشتیبانی امور دام استان قزوین گفت: ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد شیرینگ پک شده خریداری و در سردخانه‌های این شرکت ذخیره سازی شده است.

وی افزود: این طرح از اواخر سال ۱۴۰۲ تاکنون در استان آغاز شده است و همچنان  ادامه دارد.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان قزوین گفت: این طرح در راستای اجرای سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی با هدف حمایت از تولید و طبق مجوز‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی و پس از هماهنگی با سازمان جهاد کشاورزی، تشکل‌ها و کشتارگاه‌های صنعتی انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پلمب‌ تالاری که باعث لغو پروازهای خرم‌‌آباد شد
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی در خرم‌آباد
  • پلمب یک تالار به دلیل تیراندازی و لغو پروازهای فرودگاه خرم‌آباد
  • دلیل عجیب و غریب تعطیلی یک تالار در خرم‌آباد
  • افزایش ۱۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای در تایباد
  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • خام فروشی محصولات یکی از عوامل اصلی درآمد پایین کشاورزان
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با گروه صنعتی زرنام
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با یک گروه صنعتی
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها ۸.۳ میلیارد دلار به کشور ضرر می‌زند