Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، روز شنبه اول مهرماه امسال بود که قاضی مدیر روستا، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس از مرگ مشکوک مرد 31 ساله‌ای به نام حمید در بیمارستان سوم شعبان با خبر و راهی محل شد. بررسی‌ها نشان داد، حمید لحظاتی قبل از اینکه به کما برود، دست نوشته‌ای از خود به‌جا گذاشته و در آن نوشته بود که شامگاه 24 شهریور ماه با یکی از همکارانش به نام حامد درگیر و در راه خانه حالش بد و به بیمارستان منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با ادامه تحقیقات، همسر حمید از همکار شوهرش شکایت کرد و مدعی شد او باعث مرگ شوهرش شده است. بدین ترتیب قاضی مدیر روستا حامد را برای تحقیقات به دادسرا احضار کرد. حامد صبح دیروز در دادسرا ماجرای درگیری با حمید را شرح داد.

 

وی گفت: من و حمید مدتی است همکار هستم. من در رستوران هتل کار می‌کردم و حمید رزرویشن هتل بود و چند زبان خارجی هم مسلط بود. ما با هم دوست بودیم و گاهی هم شوخی می‌کردیم، اما هیچ زمانی با خانواده یکدیگر شوخی نکردیم.

 

روز حادثه مسافر عربی به هتل آمد. مسافر عرب، مرد پولداری بود که قبل از این هم چند باری به هتل ما آمده بود. حمید به من گفت دخترم را به ازدواج این مرد عرب پولدار در بیاورم. خیلی ناراحت شدم و به او تذکر دادم درباره خانواده‌ام شوخی نکند که حمید گفت نه جدی می‌گویم که با هم درگیر شدیم. ما یقه به یقه شدیم که همکاران دیگرمان میانجیگری کردند و درگیری ما تمام شد.

 

ساعتی بعد ما با هم آشتی کردیم و حتی حمید بابت این شوخی از من عذر‌خواهی کرد و بعد هم چند پرس غذا از رستوران خرید و با کرایه کردن خودرویی به خانه‌اش رفت تا اینکه نیم ساعت بعد با مدیر داخلی هتل تماس گرفتند و اعلام کردند حمید داخل تاکسی حالش بد و به بیمارستان منتقل شده است. همزمان با ادامه تحقیقات، قاضی مدیر روستا فیلم درگیری مرد فوت شده با همکارش را برای بررسی در اختیار پزشکی قانونی قرار داد. پزشکی قانونی پس از بررسی فیلم درصد تقصیر حامد را در فوت همکارش مشخص می‌کند.

رکنا

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۶۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| استوری غم انگیز حامد بهداد برای یک دختر

آفتاب‌‌نیوز :

حامد بهداد جدیدا یک استوری غم‌انگیز منتشر کرده که خیلی سریع هم بین کاربران دست به دست شده. عادل تبریزی کارگردان فیلم گیج‌گاه در اینستاگرامش ماجرایی را باز که بعد از آن حامد بهداد هم به آن واکنش نشان داد. 

تبریزی ماجرا را این گونه بیان کرد: «دختری به نام "مریم" از اصفهان که عاشق حامد بهداد و فیلم گیج‌گاه بود در زمان اکران، با پیجش برای فیلم سنگ تمام گذاشت و دلسوز فیلم بود سرطان امانش نداد، روحش شاد».

بهداد هم در واکنش به این موضوع نوشت: «بسیار از شنیدن این خبر ناراحت شدم؛ از مریم ممنونم که با عشق و محبتش منو مارو یاری می‌داد. از روح عزیزش متشکر و امیدوارم در زیباترین شکل ممکن خداوند دگر باره او را بیافریند.»

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • عکس| استوری غم انگیز حامد بهداد برای یک دختر
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • سرمربی باسابقه لیگ برتر انگلیس: خداراشکر که یورگن کلوپ رفت!
  • همراهی پدر دانشجو با دخترش در تظاهرات حمایت از فلسطین
  • عکس| عکس‌های جدید حامد آهنگی در تولد لاکچری پسرش
  • چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در یک سریال جدید | عکس
  • شوخی کرگر و آنری با کیت عبدو در مورد امکان حضور منچستریونایتد در لیگ کنفرانس اروپا / فیلم
  • (ویدئو) انتقاد تند و تیز امیرعلی نبویان به شوخی رائفی‌پور
  • به دخترم برای تعلیق از دانشگاه افتخار می‌کنم | ویدئو
  • انتقاد تند و تیز امیرعلی نبویان به شوخی جنجالی رائفی‌پور