Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-01@22:27:19 GMT

آمار قطعی جان باختگان واژگونی اتوبوس در ورسک +اسامی

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۷۸۴۶۹

پزشکی قانونی پس از بررسی و کارشناسی اجساد و قطعات تحویل داده شده به پزشکی قانونی، تعداد اجساد قربانیان واژگونی اتوبوس ورسک را ۱۳ تن اعلام کرد.

به گزارش شریان نیوز،پزشکی قانونی پس از بررسی و کارشناسی اجساد و قطعات تحویل داده شده به پزشکی قانونی، تعداد اجساد قربانیان واژگونی اتوبوس ورسک را ۱۳ تن اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به نقل از  باشگاه خبرنگاران، پس از بررسی قطعات و اعضای اجساد قربانیان حادثه واژگونی اتوبوس محور سوادکوه در پزشکی قانونی، مشخص شد که قطعات موجود در دو کاور متعلق به یک نفر است، بنابراین تعداد اجساد به ۱۳ نفر کاهش پیدا کرد.

گفتنی است؛ در خبر‌ها تعداد قربانیان حادثه ۱۴ تن اعلام شده بود که بر این اساس و پس از بررسی اجساد و قطعات دریافتی، پزشکی قانونی تعداد تلفات حادثه را ۱۳ تن اعلام کرد.

شناسایی ۱۱ جسد کشته شدگان در واژگونی اتوبوس ورسک
بر اساس اعلام اداره کل پزشکی قانونی کشور، تعداد اجساد شناسایی شده حادثه واژگونی اتوبوس محور سوادکوه تا لحظه تنظیم این خبر (ساعت ۱۴:۰۰)، ۱۱ تن اعلام شده که اسامی آنان به شرح زیر است:

۱- قربان توسن
۲- حاجی آشور طاغن نافعی
۳- محمد پاکروان
۴- طاهره بینظیر
۵- ستیلا پاکروان
۶- حمیدرضا حسینی
۷- زهرا ایمانی
۸- علی اکبر دری شاهی
۹- غزوان خضیر عباس (تبعه عراق)
۱۰- حسین ادیبی
۱۱- محمدامین ادیبی

 

 

 

منبع: صراط

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۸۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پراید در قزوین ۳ کشته برجای گذاشت

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ ایمنی شهرداری قزوین از واژگونی خودروی پراید در آزادراه قزوین-تهران و کشته شدن سه مسافر خبر داد.

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از واژگونی خودروی پراید در آزادراه قزوین-تهران و کشته شدن سه نفر مسافر این پراید خبر داد و اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۰:۰۰ امروز چهارشنبه در تماس با سامانه ۱۲۵ از واژگونی خودروی پراید در عوارضی آزادراه قزوین_ تهران خبر داده شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۱ و ۳ در محل حاضر شدند.

وی افزود: آتش‌نشانان با حضور در محل نسبت به ایمن‌سازی مکان حادثه اقدام کردند، در این واژگونی دو زن و یک مرد به دلیل شدت حادثه در دم جان باختند و تحویل عوامل آرامستان در محل شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است.

کد خبر 749762

دیگر خبرها

  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • واژگونی مرگبار خودرو در گردنه اسپژ شهرستان سلسله
  • واژگونی یکدستگاه  خودروی ساندرو در محور  ارومیه _ تبریز ۲مصدوم برجای گذاشت
  • یک فوتی در حادثه واژگونی خودروی تیبا
  • حریق انبار قطعات خودرو در کرج
  • واژگونی پراید در قزوین ۳ کشته برجای گذاشت
  • جلسه بودجه به حدنصاب نرسید و تعطیل شد+اسامی غایبان
  • حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان مساعد است
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین