Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی سه شنبه در دیدار با رییس و اعضاء جمعیت هلال احمر شهرستان ورامین خدمت به جامعه اسلامی را خدمتی بزرگ دانست و گفت: رهبری این نظم ولی فقیه است و اعضا نظام بحمدالله افراد شایسته و خیرخواه مردم هستند.

وی افزود: تنها حکومت شیعی بین بیش از ۵۰ کشور اسلامی ایران است و باید بین همه مسلمین در برابر استکبار جهانی وحدت باشد، لکن استقرار یک حکومت مقتدر شیعه یک نعمت است، امروز تفاوت های فراوانی بین نظام حاکم با رژیم طاغوت وجود دارد و باید قدردان نظام باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین اقدام به موقع هلال احمر در کمک رسانی به مردم در شرایط سیل، زلزله، تصادف و دیگر حوادث را مورد تقدیر قرار داد و افزود: حل مشکلات مردم در حوادث گوناگون اهمیت فراوان دارد و بحمدالله جوانان هلال احمر در امداد رسانی به حادثه دیدگان پیش قدم هستند

وی با اشاره به جوانان هلال احمر حاضر در مراسم، گفت: در مسیر زندگی حوادث زیاد است و جوانان از طریق صبر می توانند ایمان خود را حفظ کرده و از غرق شدن آن جلوگیری کنند، البته صبر به معنای بی تفاوتی نیست، خیر، بی تفاوتی بد است، صبر یعنی انسان در مقابل مشکلات، خود را نبازد.

محمودی گلپایگانی با بیان این که همه در برابر چشمان خدا هستیم، گفت: خداوند از رگ گردن به انسان نزدیک تر است، باید از دوران جوانی به عنوان بهترین دوران عمر استفاده کرده و با خدمت به مردم برای خود توشه برچینیم.

true برچسب ها : جمعیت هلال احمر استان تهران سید مرتضی محمودی نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه ورامین true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۸۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت

حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه غروب جمعه در پی تماس یا سامانه امداد و نجات هلال احمر مبنی بر سقوط فردی از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود بلافاصله تیمی از امدادگران به محل حادثه اعزام شدند، ابراز داشت: نیروهای امداد و نجات با همکاری اداره محیط زیست پس از سه ساعت تلاش موفق به یافتن این طبیعت گرد شدند.

وی ضمن بیان اینکه امدادگران به محض رسیدن با پیکر بی جان او روبرو شدند، افزود: مرد ۴۰ ساله با سقوط از ارتفاع جان خود را از دست داده بود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه پیکر این فرد به شاهرود انتقال یافت، ابراز داشت: عدم توجه به هشدارهای هواشناسی و نداشتن رعایت نکات ایمنی متأسفانه این حادثه تلخ را برای این هموطن رقم زد.

کد خبر 6096112

دیگر خبرها

  • کمک جمعیت هلال احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب دیدگان سیلاب و آبگرفتگی‌
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • سقوط مرگبار یک طبیعت‌گرد از ارتفاعات جنگل ابر
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • امداد رسانی هلال احمر به ۲۰ استان متأثر از سیل
  • کمک رسانی به حدود ٨٠٠ نفر سیل‌زده
  • حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت