Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری از ورود به مسایل سیاسی و حاشیه ای به شدت پرهیز کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم روز دوشنبه در دیدار شهردار جدید و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با وی افزود: باید توجه داشت که وحدت، همدلی و یکپارچگی بین شهردار با اعضای شورای اسلامی به ویژه ریاست شورا، رمز موفقیت و اجرای طرح ها و برنامه های اساسی برای شهر تبریز است و همه باید برای رسیدن به انسجام تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، تکریم ارباب رجوع، مبارزه با فساد اداری و مالی و کمک به احیای مراکز مذهبی را از جمله انتظارات خود از شهردار جدید و شورای اسلامی دور پنجم این کلانشهر بیان کرد.
حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به جایگاه و پیشینه تاریخی درخشان تبریز در تاریخ، اظهار کرد: تمام تلاش‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر باید در قواره این کهن شهر و در شان شهروندان نجیب و باوقار آن باشد.
وی ادامه داد: حسن مهم و ویژه شهردار جدید تبریز این است که از بطن شهرداری و با آشنایی کامل با مسایل شهری وارد مسئولیت اجرایی شده‌ است و با توجه به همت شهردار و پشتیبانی شورای اسلامی شهر، به آینده شهر خوش‌بین هستم.
به گزارش ایرنا، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه شورا برای پیشبرد سریع و علمی امورات شهری تلاش می کند، بر سعی و تلاش اعضای شورا و مجموعه مدیریتی شهرداری تبریز بر پیشبرد سریع و علمی کارها و امورات شهری تبریز تاکید کرد.
شکور اکبرنژاد افزود: جذب سرمایه گذار، توسعه صنعت گردشگری و افزایش بهره وری از ضرورت های مهم شهرداری تبریز است و شورای پنجم این مقولات را در سرفصل فعالیت های خود قرار داده است.
وی اظهار کرد: همکاری با مجموعه مدیریت شهری و استان از جمله اهدافی است که بسیاری از نارسایی ها و ناهماهنگی ها موجود را از میان برخواهد داشت.
اکبرنژاد با اعلام اینکه تلاش برای تحقق واقعی قانون و مقررات از نیازهای مبرم مدیریت شهری است، افزود: صیانت از محیط زیست و توسعه فضای سبز، ایجاد شرایط مناسب و مطلوب برای زندگی شهروندان از اهداف اساسی شورای شهر تبریز است.
شهردار جدید تبریز هم در این دیدار با قدردانی از حمایت های مردمی و امام جمعه تبریز از مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر، گفت: امروز با حمایت امام جمعه فرهیخته و پشتیبانی شورای شهر روشی جدید برای توسعه شهر کلید زده‌ایم.
ایرج شهین باهر افزود: رضایت خدا و مردم را ملاک عمل خود می‌دانم و در این راه قانون فصل‌الخطاب ما خواهد بود و سعی داریم این اصل را در مقام عمل و به شکل واقعی ثابت کنیم.
وی ادامه داد: برنامه ‌ای که به شورا ارایه دادیم کاملا' علمی و تخصصی است که خروجی آن تقویت شاخص‌های زندگی را هدف قرار داده است.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی **انتشار: عزیزی راد
3038/518

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۹۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!

یک رسانه داخلی مدعی شده برخی نهادها از یحیی گل‌محمدی خواسته‌اند برای نشستن روی نیمکت تراکتور تعهدنامه‌ای را امضا کند اما سرمربی سابق پرسپولیس چنین چیزی را نپذیرفته است.

طرفداری | اطلاعات تازه‌ای در مورد دلیل امضا نکردن قرارداد بین یحیی گل‌محمدی و باشگاه تراکتور فاش شده است.

به نقل از اعتمادآنلاین، یحیی گل‌محمدی، سرمربی قبلی پرسپولیس که در میانه فصل استعفا داد، گزینه اصلی هدایت تراکتور است. با این وجود و در حالی که هم باشگاه تراکتور و هم یحیی گل‌محمدی مذاکرات رسمی را تأیید کردند، هنوز نتیجه خاصی حاصل نشده و فعلاً تراکتور توسط حمید مطهری دستیار سابق یحیی در پرسپولیس مدیریت می‌شود. در این بین گفته می‌شود مشکلاتی غیرفوتبالی دلیل تأخیر در امضای قرارداد بین طرفین است.

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل تراکتور در مصاحبه‌ای با تأیید وجود برخی مشکلات گفت در این زمینه خود یحیی باید همکاری کند. با این حال، گل‌محمدی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که منع قانونی برای کار کردن در ایران ندارد.

طبق اطلاعاتی که خبرنگار اعتمادآنلاین به دست آورده هر دو طرف درست می‌گویند! هم نصیرزاده که می‌گوید مشکلاتی غیرفوتبالی وجود دارد و هم یحیی که می‌گوید منع قانونی برای کار کردن ندارد. اتفاقاً پیچیدگی ماجرا هم همین‌جاست.

یحیی گل‌محمدی می‌گوید منع قانونی ندارد، چون هیچ نامه رسمی یا حکم قانونی در این زمینه برای او مبنی بر ممنوع‌الکار بودن صادر نشده است. نصیرزاده می‌گوید مشکلاتی وجود دارد، چون برخی نهادهای خاص در استان آذربایجان شرقی به صورت شفاهی با مربیگری یحیی گل‌محمدی در تراکتور مخالف هستند.

در همین زمینه، اطلاعات رسیده به خبرنگار اعتمادآنلاین حاکی از آن است که گویا محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور و برخی مدیران تیم با امام جمعه شهر تبریز هم دیدار کردند تا با وساطت او مشکل برطرف شود و نهادهای مخالف مجوز کار گل‌محمدی را صادر کنند اما این ملاقات به نتیجه خاصی ختم نشده است.

یک منبع آگاه به خبرنگار اعتماد گفت، نهادهای مذکور از یحیی گل‌محمدی خواسته‌اند تعهدنامه‌ای را امضا کند تا بتواند مشغول کار شود. از جزئیات این تعهدنامه خبری در دست نیست اما یحیی گل‌محمدی با امضای آن مخالفت کرده است. این منبع آگاه به خبرنگار اعتماد گفت، تعهدنامه‌ای که مقابل یحیی گذاشته‌اند مثل همان تعهدنامه‌ای است که ابتدای فصل مقابل جواد نکونام قرار دادند تا با امضای آن بتواند مجوز نشتسن روی نیمکت استقلال را به دست بیاورد و سرمربی استقلال آن را امضا کرد.

حال باید دید طی روزهای آینده آیا مشکل یحیی گل‌محمدی برطرف می‌شود یا خیر.   

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • ۳ پل در محدوده دره نورالشهدا اراک ساخته می‌شود
  • ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!
  • درخواست از امام جمعه تبریز برای یحیی گل‌محمدی
  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود