Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- رئیس جمهوری پیشین لبنان گفت: عربستان ضعیف تر از آن است که به ایران حمله کند و اسرائیل نیز برای تهاجم به حزب الله عاجز است.

به گزارش سه شنبه شب ایرنا به نقل ازشبکه خبری المیادین، «امیل لحود»تاکید کرد که اگر حزب الله نبود رژیم صهیونیستی مدت ها پیش لبنان را اشغال کرده بود.
وی در واکنش به استعفای نخست وزیر لبنان و اعلام آن درعربستان گفت: آنچه در عربستان در حال وقوع است فراتر از استعفای سعد الحریری نخست وزیر لبنان است، به ویژ این که شمار زیادی از افراد با نفوذ در آن کشور بازداشت شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لحود با بیان اینکه نمی توان پیش از بازگشت سعد الحریری به لبنان و شنیدن سخنانش استعفای او را پذیرفت، از لبنانی ها خواست نسبت به فتنه داخلی که رژیم صهیونیستی در صدد انتشار آن است بر حذر باشند.
امیل لحود با ابراز نگرانی نسبت به سوء استفاده از بحران آوارگان سوری برای ایجاد ناآرامی در لبنان گفت: از زمان شکست داعش و جبهه النصره در منطقه جرود، نگران تحرکات منفی عربستان علیه لبنان هستیم.
وی همچنین گفت: از زمان انتخاب میشل عون به عنوان رئیس جمهوری، نهاد ریاست جمهوری در لبنان قدرت تصمیم گیری پیدا کرده است.
لحود افزود: رئیس جمهوری می کوشد فضا را آرام و اوضاع را کنترل کند، اما ما باید راهکاری جایگزین برای جلوگیری از کشیده شدن لبنان به فتنه داخلی وضع کنیم.
سعد الحریری شنبه 13 آبان (4 فوریه) در حالی که در عربستان سعودی بود از سمت خود استعفا کرد.
شبد**1480**1010
مترجم:غلامرضار فیع**انتشار:حسن معظمی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۰۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره در فلسطین اشغالی

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وبگاه خبرگزاری سما، جنبش حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: مبارزان ما حمله ترکیبی را با استفاده از پهپاد‌های انتحاری و موشک‌های هدایت شونده علیه مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شهرک المناره و محل استقرار نیرو‌های گردان ۵۱ وابسته به تیپ گولانی انجام دادند و عملیات موفقیت آمیز بود.

حزب الله لبنان صبح امروز هم در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای ادامه حمایت از ملت استوار و مقاوم فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن، مواضع جدید نظامیان دشمن صهیونیستی در غرب شهرک «شومیرا» را با موشک هدف قرار دادیم و صدماتی به آنها وارد کردیم.

 

 

دیگر خبرها

  • افق پیش رو در مناسبات با عربستان روشن است
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی
  • حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره در فلسطین اشغالی
  • سفر رئیس کل بانک مرکزی به عربستان
  • احتمال استعفای زودهنگام رئیس ستاد ارتش اسرائیل
  • پیش‌بینی استعفای «هرتزی هالوی» و دیگر مسئولان نظامی شکست ۷ اکتبر
  • استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی