Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراد ناصری فرماندار شهرستان مهران در واکنش به خبری مبنی بر عدم امنیت در پارکینگ های در نظر گرفته شده برای زائرین اربعین در مرز مهران در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: در ورودی شهر مهران پارکینگ بزرگ اربعین را در نظر گرفته ایم که به خوبی مدیریت می شود.

وی ادامه داد: یکی از کارهای خوبی که امسال برای پارکینگ ها انجام گرفته شده آن است که قیمت پایه برای پارکینگ ها در نظر گرفته نشده و فقط قیمت مقطوع اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار مهران تصریح کرد: قیمت رفت و برگشت در پارکینگ های اربعین تفاوتی ندارد؛ به آن معنا که زائران در صورت سفر یک هفته، 10 روز یا 30 روز قیمت 30 هزار تومان پرداخت می کنند که نسبت به پارکینگ های مرزهای هم جوار قیمت پایین تر است.

وی تصریح کرد: پارکینگ های مرز مهران از نظر امنیتی و حفاظت به مراتب نسبت به سال گذشته از امنیت بالایی برخوردار است زیرا با شرکت های انتظامی برای امنیت همکار شده ایم و بخشی از مدیریت پارکینگ ها را شرکت های انتظامی در دست دارند.

ناصری افزود: به کمک نیروی انتظامی الحمدالله نظام خوبی حاکم است، امیدوارم با این کاری که انجام می دهیم بتوانیم رضایتمندی زائران را به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: برای 120-130 هزار خودرو پارکینگ های استاندارد آماده هستند که امیدواریم به خوبی مدیریت شوند.

فرماندار مهران تصریح کرد: اتوبوس های خطی در تمام پارکینگ ها آماده شده اند و زائران با استفاده از خودروهای شخصی یا اتوبوس های خط با مبلغ کرایه دو هزار تومان به سمت مرز حرکت خواهند کرد و مکان کنترل ویزا و گذرنامه مشخص شده است.

901/900

مراد ناصری شهرستان مهران راهپیمایی اربعین

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۳۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارضات پروژه بزرگ بسط شرقی حرم مطهر برطرف شد

مدیر منطقه ۷ شهرداری قم با اشاره به وجود معارضاتی در مسیر اجرای پروژه بسط شرقی حرم مطهر گفت: با تخریب فروشگاه متبرکات حرم مطهر، مسیر برای سرعت گرفتن پروژه هموار شده است.

محمد رمضانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: یکی از پروژه‌های مهم منطقه هفت تملک باغ مزار مشاهیر بود که تقریباً تمامی ۱۳۲ مغازه تملک شده‌اند.

وی به اهمیت پروژه بسط شرقی حرم مطهر اشاره کرد و افزود: در پارکینگ شرقی حرم مطهر تملکی باقی نمانده است اما دارای معضلات بسیاری بود که به به خوبی مدیریت و معارضات مرتفع شد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری قم با اشاره به تخریب فروشگاه متبرکات حرم مطهر برای تسهیل ایجاد پارکینگ گفت: اقدامات خوبی برای سرعت گرفتن این پروژه که سرمایه گذاری بیش از ۳ هزار میلیارد تومانی در آن انجام شده، صورت گرفته است.

رمضانی ابراز کرد: مشکل پارکینگ در هسته مرکزی شهر وجود دارد که با احداث پارکینگ بسط شرقی بخش عمده‌ای از مشکل پارکینگ اطراف حرم مرتفع می‌شود.

وی با اشاره به تلاش برای توسعه جای پارک برای موتورسیکلت گفت: ملکی به مساحت هزار متر پشت پاساژ ملت وجود دارد که با مالک صحبت کردیم تا به پارکینگ موتورسیکلت تبدیل شود.

مدیر منطقه ۷ شهرداری قم با اشاره به کمبود پارکینگ در این منطقه ابراز کرد: در خیابان دورشهر پلاکی متعلق به آموزش و پرورش با مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر وجود دارد که دارای کاربری پارکینگ است که امیدواریم با همکاری آموزش و پرورش بتوانیم تبدیل به پارکینگ طبقاتی کنیم.

کد خبر 750890

دیگر خبرها

  • معارضات پروژه بزرگ بسط شرقی حرم مطهر برطرف شد
  • تمدید طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی دور از انتظار نیست
  • ایجاد ۳۰هزار پارک حاشیه‌ای در مناطق یک، ۴ و ۵ | ۱۰ پارکینگ جدید در تهران ساخته می‌شود
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • ورودی کاشان از آزادراه امیرکبیر بازگشایی شد
  • واکنش کاردار ایران به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • پدر مهران غفوریان افسر ارشد ساواک بود؟ | واکنش فوری ستاره سینما و تلویزیون به یک شایعه فراگیر درباره پدرش
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین