Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@16:41:55 GMT

تمهیدات ویژه ترافیکی اربعین حسینی درالبرز

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۰۴۴۵۸

تمهیدات ویژه ترافیکی اربعین حسینی درالبرز

کرج- ایرنا- رئیس راهنمایی و رانندگی البرز ازاجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مراسم اربعین حسینی دراین استان خبرداد.

سرهنگ همایون شریفی روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا افزود: برای برگزاری باشکوه تر عزاداری اربعین حسینی، بویژه در حاشیه امام زاده های و هیات های مرکزی پلیس راهنمایی وررانندگی تمهیدات ویژه ترافیکی اجرا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: درروز پنجشنبه ساعت 7صبح تاپایان مراسم عزاداری از میدان توحید کرج تا امام زاده حسن(ع) و چهاراه مصباح تا امام زاده حسن (ع ) و اطراف امام زاده محمد(ع ) و امام زاده طاهر(ع ) تردد وسیله نقلیه ممنوع می شود.
شریفی به منظور ایجاد امنیت و روان سازی ترافیکی در روز اربعین از مسئولان هیات های مذهبی خواست ضمن رعایت قوانین با ماموران پلیس همکاری لازم را داشته باشند.
وی تاکید کرد: هیات های عزاداری هنگام حرکت در معابر برای پیشگیری از بروز راهبندان، یک بخش از خیابان را برای عبور وسایط نقلیه خالی نگه دارند.
وی بیان داشت: پرهیز از برپایی ایستگاه های صلواتی توسط هیات های مذهبی در معابر و میادین پرتردد نیز نقش بسزایی در پیشگیری از بروز اختلال در عبور مرور خودروها و ایجاد راهبندان دارد.
رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی البرز خاطرنشان کرد: با توجه به حرکت هیاتهای مذهبی در معابر، رانندگان باید ضمن رعایت سرعت مطمئنه توجه و تمرکز کافی به رانندگی داشته و مراقب عابران در سطح سواره رو بویژه هنگام شب باشند.
وی ، پرهیز از ورود به داخل دسته های سوگواری در حال حرکت و توقف منجر به سد معبر و توجه به توصیه های پلیس را از دیگر نکات ضروری دانست که باید رانندگان به آن توجه کنند.
شریفی ، همچنین از شهروندان خواست درصورت نیاز و وجود موانع ترافیکی، با مرکز فوریتهای پلیس تماس حاصل نمایند.
2098/ 6155خبرنگار: مریم صوفی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۴۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: دولت به هیچ وجه به موضوع ترکیب هیات رئیسه و ریاست مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، سید محمد حسینی، درباره اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در مجموع تکلیف ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات مشخص می‌شود که در تهران ۱۶ کرسی خالی مانده است که کرسی‌های تهران اهمیت زیادی دارد، زیرا نمایندگان تهران گرفتاری‌های نمایندگان شهرستان را ندارند و می‌توانند در مسائل کلان کشور و ملی نقش آفرین باشند و وقت بیشتری برای تهیه طرح‌ها و لوایح بگذارند. آن‌ها می‌توانند در ترکیب هیات رئیسه مجلس و روسای کمیسیون‌ها تاثیر زیادی داشته باشند. این نمایندگان و سایر نمایندگان باقی مانده در دو دوم اهمیت و نقش مهمی در مجلس دارند.

وی افزود: امیدوارم همانطور که در دور اول مردم حضور داشتند، در دور دوم هم مشارکت کنند به خصوص که در این دور انتخاب راحت‌تر است و در یک حوزه، مردم از بین دو نفر باید یک نفر را انتخاب کنند. بی تفاوتی سزوار نیست. مردم می‌توانند تحقیق کرده و فرد اصلح را انتخاب کنند. مردم کمک کنند افراد اصلح با پشتوانه رای بالا انتخاب شوند.

حسینی در پاسخ به این پرسش که دولت نظری درباره ترکیب هیات رئیسه و ریاست مجلس دوازدهم دارد؟ گفت: نه، دولت به هیچ وجه به این مساله ورود نمی‌کند. خط مشی رئیس جمهور این بوده که در انتخابات فهرست نداشته باشد در حالیکه در دوره‌های قبل دولت‌ها اینگونه نبوده اند. دولت، انتخاب را به خود مردم واگذار کرده و مردم در انتخاب حود نشان دادند، کسانی که همراهی بیشتری با دولت دارند، پایگاه مردمی بهتری دارند.

وی در پایان گفت: امیدوارم با تعامل سازنده دولت و مجلس، کار‌های اساسی انجام شود. اولویت ما اقتصاد است و به این مساله بها داده شود و لوایح یک فوریتی و دو فوریتی دولت. زودتر در دستور کار مجلس قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • تمهیدات ویژه برای استفاده از پنل‌های خورشیدی در خلیل آباد
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند