Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، مجتبی نیک طبع پیش از ظهر چهارشنبه در همایش هم اندیشی و تعامل محیط زیست با دوست داران طبیعت، ضمن تسلیت اربعین حسینی (ع) اظهار کرد: افرادی که قبل از تاریخ ۲۰ مهرماه سال جاری دفترچه شکارچیان گرفته اند به سایت سامانه متمرکز محیط زیست و قسمت سامانه مجوز شکار و صید مراجعه کرده و اطلاعات خود را به روز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اطلاعاتی که شکارچیان در سایت اداره کل محیط زیست وارد می کنند مبنای اقدامات محیط زیست استان کرمان در مورد شکارچیان است؛ بنابراین از این افراد درخواست داریم اطلاعات دقیق شناسنامه ای خود را در این سامانه ثبت کنند.

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان کرمان ادامه داد: شکارچیان بعد از ثبت اطلاعات و دریافت کد رهگیری به سازمان محیط زیست مراجعه کنند تا ثبت نام آنها تکمیل شود.

وی از شکارچیان خواست اجازه دهند حیات وحش در طبیعت چرخه خود را طی کند و بیان داشت: شکارچیانی که برای تکثیر گونه ای در حیات وحش، گونه ای را رها می کنند، خلوص ژنتیکی را بهم زده و خزانه ژنی را نابود می کنند بنابراین از همه شکارچیان می خواهم که  از رها سازی گونه های دو رگ و آسیب دیده در حیات وحش خودداری کنند.

وی با بیان اینکه شکارچیان می توانند گونه های حیات وحشی که به دست انسان آسیب دیده اند را تیمار کنند، یادآور شد: گونه های حیات وحشی که در چرخه طبیعت آسیب دیدند باید در سیر طبیعی خود تیمار شوند.

true برچسب ها : شکارچی مجتبی نیک طبع محیط‌زیست کرمان true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۵۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگردان پرندگان به طبیعت به همت دوستدار محیط زیست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، آقای خبیر ۱۲ سال است که پرندگان را از بازار پرنده فروشان در شیراز خریداری می کند و به محیط زیستشان باز می‌گرداند.

او معتقد است پرنده نباید در قفس باشد آنها را به جای دور از دسترس انسان‌ها می‌برد و آزاد می‌کند.
این دوستدار محیط زیست می‌گوید: سال‌هاست با طبیعت مانوس است و آزاد کردن پرندگان نشانه دوستی و مهربانی او به طبیعت است.
آقای خبیر علاقه و احترامش به محیط زیست را به فرزندانش هم آموخته است، پسر او گاهی با پدر همراه می‌شود و آنها علاوه بر آزادی پرندگان با جمع آوری زباله‌ها، دامن طبیعت را پاک می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • راه‌اندازی تیمارگاه حیات وحش در خراسان رضوی
  • تیمارگاه حیات وحش خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود
  • دو رأس بزغاله کوهی به دامان طبیعت بازگردانده شدند
  • حداقل چند درصد اقتصاد جهان وابسته به ذخایر ژنتیکی است؟
  • فصل زاد و ولد حیات وحش از راه رسید؛ زنده‌گیری نوزادان پیگرد قانونی دارد
  • فصل زاد و ولد حیات وحش؛ به محیط زیست آنها نزدیک نشوید
  • بازگردان پرندگان به طبیعت به همت دوستدار محیط زیست
  • تنفس زمین نیازمند آگاهی/ ردپای انسان در نابودی محیط زیست
  • داستان عاشقانه سمی یک پروانه!