Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: محتوای فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی باید توسط دستگاه‌های فرهنگی تهیه و مدیریت شود و مدیریت صحیح این فضاها و شبکه‌ها باید توسط تمامی مدیران و مسئولان نظام اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح امروز در جلسه درس اخلاق مدیران که در بیت امام جمعه اراک برگزار شد اظهار داشت: امروزه گسترش شبکه‌های اجتماعی لزوم مدیریت سازمان یافته این فضاها با یک ساختار فرهنگی را ایجاد می‌کند زیرا استفاده از مطالب و محتواهای غیر فرهنگی و مغایر با ارزش‌های اسلامی و اخلاقی در برخی از این شبکه‌ها مشاهده می‌شود که خطر بزرگی برای نسل جوان و جامعه اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محتواهای مغایر با ارزش‌های اسلامی می‌توانند با تاثیرگذاری بر نسل جوان آثار مخرب و جبران‌ناپذیری را به‌دنبال داشته باشند و همان‌طور که شاهد هستید امروز این شبکه‌ها به‌عنوان ابزاری برای ضربه زدن به ایران اسلامی توسط دشمنان استفاده می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: محتوای این فضاها باید توسط دستگاه‌های فرهنگی تهیه و مدیریت شود و مدیریت صحیح این فضاها و شبکه‌ها باید توسط تمامی مدیران و مسئولان نظام اسلامی مورد توجه قرار گیرد زیرا تمامی ما دربرابر آرمان‌های امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری و ایثارگری‌ها و مقاومت‌های مردم شریف ایران اسلامی مسئول هستیم.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: حضور در این فضاها با مطالب و محتواهای غیر فرهنگی و مغایر با ارزش‌های اسلامی به میدانی برای نبرد دشمن علیه آرمان‌های انقلاب اسلامی تبدیل شده و مردم ایران اسلامی باید با تمام توان در این فضاها و شبکه‌ها توطئه‌ها و دسیسه‌های شوم دشمنان را خنثی کنند.

وی ادامه داد: خدمتگزاری در جامعه اسلامی موهبتی خدادادی بوده و ذکات آن تلاش برای خدمت به مردم، رشد و توسعه کشور و تقویت بنیه اقتصادی آن است که باید در برنامه‌ کاری تمامی دستگاه‌ها قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران در حوزه بین‌المللی هم با هجمه‌های دشمنانی چون آل سعود، آمریکا و داعش رو به رو بوده که راه مقابله با این هجمه‌های انسجام و یکپارچگی است.

دری نجف‌آبادی اضافه کرد: نظام استکباری با توطئه و دسیسه به‌دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی بوده اما همواره با رهنمودهای و توصیه‌های مدبرانه مقام معظم رهبری با شکست روبه‌رو شده که مردم باید قدردان این دلسوزی‌ها و همچنین نعمت بزرگ ولایت فقیه باشند.

وی با اشاره به مراسم پیاده‌روی اربعین گفت: حماسه عظیم و اعجازانگیز پیاده‌روی اربعین نمادی از یکپارچگی و وحدت و انسجام مذهب تشیع بوده که لازم است این مراسم هر سال با شکوه بیشتری برگزار شود زیرا این پیاده‌روی یک حرکت ارزشمند بوده و بیانگر راه روشنی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: از عوامل عمده حوادث اخیر منطقه و کشتار مردم بی‌گناه یمن می‌توان به تکبر و جاه‌طلبی استکبارگرانی اشاره کرد که با خوی شیطان‌گون به‌دنبال چپاول و خونریزی هستند.

دری نجف‌آبادی با اشاره به ضرورت توسعه اشتغال در کشور گفت: یکی از راه‌های توسعه و رونق تولید جلوگیری از ورود کالای قاچاق بوده و لازم است که در این راستا فرهنگ تولید و اشتغال در کشور نهادینه شود.

انتهای پیام/

R41371/P1357/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۵۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق

مجموعه‌ای از مستند‌های تک قسمتی یا مجموعه مستند با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی در این هفته از شبکه افق سیما پخش می‌شود. مستند «خراش» مستند موضوعی با محوریت رژیم صهیونیستی به صورت مستند آرشیوی با بررسی چالش‌های سیاست خارجی رژیم صهیونیستی و تعارضات آن با کشور‌های منطقه و جهان به تبیین انزوای رو به رشد رژیم صهیونیستی در عرصه‌ی بین‌الملل می‌پردازد. مستند «خراش» شنبه تا دوشنبه حوالی ساعت ۲۱ از قاب شبکه افق سیما پخش می‌شود.

مستند «از زمین خاکی» در حوزه اقتصاد مقاومتی ساخته شده و شعار جهش تولید را مدنظر قرار می‌دهد و شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۵:۳۰ به روی آنتن افق سیما می‌رود.

«نسل سوم» پرتره‌ای از فرزندان شهدایی است که در حوزه کار و فعالیت خود افراد موفقی هستند و به نوعی مسیر پدر را طی می‌کنند. این مجموعه مستند ۲۶ قسمتی به تهیه‌کنندگی محمد حسین وزیری تولید شده و شنبه هر هفته ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه افق پخش شود.

مستند «در مرز غبار آلود» به کارگردانی سیاوش کریم پور و تهیه کنندگی نیما پورقدیمی ساخته شده است. مستند «در مرز غبار آلود» روایتی از مرحوم نادر طالب زاده است که سعی بر این داشت تا کنفرانس افق نو را در بیروت، حوالی مرز‌های سرزمین اشغالی برگزار نماید.علاقمندان می‌توانند مستند «در مرز غبار آلود» را یکشنبه حوالی ساعت ۲۱ از قاب شبکه افق سیما به تماشا بنشینند.

مجموعه مستند «بازی اختاپوس» با نگاهی به موضوع شکل‌گیری رژیم صهیونیستی و عملیات طوفان الاقصی، از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.علاقه‌مندان می‌توانند تکرار این مجموعه مستند را روز بعد ساعت ۰۰:۳۰ بامداد، ۷:۳۰ صبح و ۱۴ از قاب شبکه افق سیما به تماشا بنشینند.

فصل دوم مستند «سلام به آینده» روایتی از مهارت‌های شغلی، علمی و هنری فرزندان ۷ تا ۱۷ سال ایران عزیز است. این مجموعه مستند روایتی از سبک تربیتی "مهارت محور" است که مادران و پدران ایرانی از هم‌اکنون برای پربار شدن آینده فرزندان‌شون و برای "رشد آینده ایران" برنامه‌ریزی کرده‌اند. همچنین اسن مستند دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱:۳۰ به روی آنتن افق می‌رود.

مجموعه مستند «جاسوسان صنعتی» روایتگر پرونده‌هایی است که طی آن جاسوسی‌های بزرگی در حوزه‌های صنعتی توسط برخی کشور‌ها رخ داده است. قسمت اول این مستند سه شنبه ساعت ۲۱:۳۰ به روی آنتن افق سیما می‌رود.

مجموعه مستند «تازه نفس» قصه جوانان دهه شصتی و هفتادی است که در رشته و تخصص خود از مفاخر ایران زمین محسوب می‌شوند. مجموعه مستند تازه نفس از تولیدات گروه مستند شبکه افق چهارشنبه‌ها ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن شبکه می‌رود.

مجموعه مستند «ضد» تلاش می‌کند در هر قسمت با طرح یک موضوع ظاهرا کم اهمیت، به جنگ کلیشه‌های ذهنی مردم درباره محیط پیرامونشان برود. چرا که ضدیت با کلیشه‌ها کلید دیدن وقایع جهان از دریچه‌ای جدید است.

هر قسمت از این مجموعه مستند به موضوع متفاوتی مثل آلودگی هوا، آلودگی‌های نوری، حیوانات خانگی، صنایع جنگ و ... پرداخته و می‌کوشد مردم را وادار کند که نگاه متفاوت‌تری داشته باشند. در فصل سوم تلاش دارد از تسلط زیست مجازی بر زندگی انسان‌ها بگوید.مخاطبان می‌توانند قسمت شانزدهم این مجموعه مستند را پنجشنبه ساعت ۱۸ به روی آنتن افق سیما می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • پیام لیبرمن به سیاستمداران اسرائیلی: ساکت باشید
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود