Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا زمان و محل دقیق مسابقات قهرمانی آسیا پیست و جاده در سال 2018 را اعلام کرد.

بر اساس اطلاعات ارسالی مسابقات قهرمانی آسیا جاده سال 2018 در کشور میانمار از تاریخ 16 لغایت 24 بهمن سال 96 برگزار خواهد شد.

مسابقات پیست قهرمانی آسیا 2018 نیز در کشور مالزی و در پیست چوبی تازه تاسیس شهر کوآلالامپور از تاریخ 26 بهمن لغایت 2 اسفند سال 96 برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات قهرمانی آسیا جاده در دو رشته استقامت جاده و تایم تریل و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می شود و مسابقات پیست نیز در 11 رشته اسکرچ، دور امتیازی، اومینیوم، مدیسون، تعقیبی انفرادی، تعقیبی تیمی، تیم اسپرینت، یک کیلومتر برای آقایان، 500 متر برای بانوان، اسپرینت، کایرین برگزار می شود.

602

فدراسیون دوچرخه سواری ایران آسیا

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۵۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، این مسابقات با حضور ۱۶ تیم از ۱۰ استان و سه منطقه آزاد برگزار شد.

در پایان مسابقات تیم پالایش نفت بندرعباس با کسب ۱۷ نشان رنگارنگ قهرمان شد.

مسابقات در دو رده سنی آزاد و زیر ۱۸سال و در بخش های استقامت ۱۸کیلومتر، نیمه استقامت ۶ کیلومتر، سرعت ۲۰۰ متر و پدلینگ کار برگزار شد.

نفرات برتر این مسابقات با نظر مربیان تیم ملی به اردوی آماده سازی تیم ملی پدل برد دعوت می‌شوند. تیم ملی پدل برد آقایان و بانوان برای مسابقات جهانی دانمارک و آسیایی چین آماد می‌شود.

دیگر خبرها

  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • دوومیدانی قهرمانی آسیا؛ ششمی مصدقی در پرش بانیزه
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت