Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-30@10:25:30 GMT

رشد جهشی شیائومی در بازار گوشی‌های هوشمند

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۷۱۵۷۳

رشد جهشی شیائومی در بازار گوشی‌های هوشمند

ایتنا- "لی جون" بنیانگذار و مدیر عامل این شرکت بر طبق اعلام مجله فوربس بیست و سومین مرد ثروتمند چین است. شیائومی در سال 2017 به نقطه هدف خود در زمینه میزان عرضه گوشی هوشمند می‌رسد. مدیر عامل این شرکت چینی اذعان داشت که شیائومی در سال 2017، 70 میلیون گوشی هوشمند عرضه نموده است.

شیائومی، شرکت الکترونیک متعلق به بخش خصوصی در پکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه و فروش گوشی‌های هوشمند، برنامه‌های تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیکی است.
شرکت مزبور، از ابتدای ارائه اولین گوشی‌های هوشمند در ماه اوت ۲۰۱۱، سهم بزرگی از بازار را در چین به دست آورده و آن را به طیف وسیع‌تری از لوازم الکترونیکی مصرفی گسترش داد.
گفتنی است "لی جون" بنیانگذار و مدیر عامل این شرکت بر طبق اعلام مجله فوربس بیست و سومین مرد ثروتمند چین است.

به گزارش ایتنا از رایورز لی جون گفت: «شیائومی در ده ماه نخست سال 2017، 70 میلیون گوشی هوشمند به بازار عرضه نموده و قصد دارد در سال 2018، این تعداد را به 100 میلیون برساند.»
نکته قابل توجه آنکه، شرکت مورد بحث به فروش 100 میلیارد یوآن در سال 2018 رسیده است.

لی در جمعی از رسانه‌های چینی در شنزن گفت: «همان‌گونه که شرکت ما در سال 2017 به هدفی که برای خود در نظر گرفته بود، رسید و در سال 2018 نیز این موفقیت را تکرار خواهد کرد.»

گفتنی است که این شرکت به تازگی نخستین بازار خود را در چین افتتاح کرده و نام «مای هوم» را برای آن انتخاب نموده است؛ برخی از شرکت‌های معروف چینی مانند هواوی نیز در این بازار، فعالیت دارند. بازار مورد بحث بزرگ‌ترین بازاری است که تاکنون در این زمینه در شنزن افتتاح شده است.
 
لی در نشستی که پس از راه‌اندازی بازار مای هوم، با رسانه‌ها داشت، گفت: «شیائومی، یک برنامه گسترده‌تر هم برای سال 2018 دارد و آن این است که می‌خواهد در سال مذکور، جزو 500 شرکت برتر دنیا باشد.»
وی افزود که انتظار دارد درآمد شرکت شیائومی در یک دهه، از یک تریلیون یوآن هم بیشتر شود.
 

منبع: ايتنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۱۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد

داریوش حسن‌نژاد اظهار داشت: در راستای حفاظت و حراست از منابع آب استان به‌خصوص منابع آب زیرزمینی که با افت مداوم مواجه هستند، پروژه‌های طرح احیا و تعادل بخشی در دست اقدام هستند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به پروژه تقویت استقرار گروه‌های حفاظت و نظارت بر منابع آبی در سطح استان به تعداد ۱۸ گروه و ۴۵ نفر اشاره کرد که وظیفه این اکیپ‌ها گشت‌زنی مداوم در سطح دشت‌های استان برای جلوگیری از بروز تخلفات از جمله جلوگیری از حفر چاه‌های غیرمجاز، جلوگیری از انتقال غیرقانونی آب به اراضی خارج از اراضی تحت شرب چاه‌ها، جلوگیری از تغییر نوع مصرف چاه‌های صنعتی جهت مصارف کشاورزی و جلوگیری از تجاوز به حریم و بستر رودخانه‌ها است.

وی افزود: دو پروژه انسداد چاه‌های غیرمجاز در سطح استان از طریق واگذاری به پیمانکار واجد شرایط و در سقف اعتبارات و تخصیص پروژه به‌صورت سالانه در حال انجام است که در این راستا تعداد ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در سال ۱۴۰۲ با حجم صرفه‌جویی ۱۱.۷ میلیون مترمکعب پر و مسلوب المنفعه شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان، تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۹۳ دستگاه کنترل هوشمند بر روی چاه‌های دارای پروانه بهره‌برداری نصب شده است و از تعداد هفت هزار و ۶۷۳ حلقه چاه‌های کل استان، ۳۰ درصد مجهز به دستگاه کنترل هوشمند شده است.

حسن‌نژاد در خصوص چاه‌های صنعتی، بیان داشت: تعداد ۱۵۰ حلقه چاه صنعتی به کنتور هوشمند تجهیز شده است که ۱۰ درصد کل چاه‌های صنعتی را تشکیل می‌دهد، از سوی دیگر سامانه پایش از راه دور کنتورها در حال راه‌اندازی است که تعدادی از شرکت‌های کنتور ساز، سامانه پایش را تحویل داده‌اند و تعدادی دیگر در حال تکمیل آن هستند

وی گفت: چاه‌های فاقد کنتور برابر بند ب تبصره ۷ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ مکلف به پرداخت آب‌بها بر اساس پروانه بهره‌برداری و مبالغ اعلام شده هستند؛ ازاین‌رو توصیه می‌شود مالکین چاه‌ها برای ارائه خدمات بهتر جهت خرید و نصب کنتور هوشمند به شرکت آب منطقه‌ای لرستان مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • قیمت گوشی امروز 10 اردیبهشت 1403
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • محبوب ترین گوشی‌ های میان رده شیائومی سری redmi
  • پاوربانک جدید شیائومی چه قابلیتی دارد؟
  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  • قیمت گوشی امروز 8 اردیبهشت 1403