Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-03@22:43:36 GMT

مرگ کارگر گنابادی در داخل دستگاه سنگ‌کوب

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۰۷۰۸۱

خرداد:روز گذشته در گناباد یک کارگر در اثر سقوط داخل سنگ‌کوب جان خود را از دست داد.
به گزارش خرداد به نقل از ایلنا، روز گذشته مسئول سازمان آتش نشانی گناباد از مرگ دلخراش یک کارگر در داخل دستگاه سنگ‌کوب واقع در شهرک صنعتی کوثر گناباد،خبرداد.
محمد قصاب صبح سه شنبه 16آبان، با اشاره به فوت یک کارگر در ناحیه صنعتی گناباد اظهارکرد: حادثه سقوط و محبوسی یک کارگر در داخل دستگاه سنگ کوب واقع در شهرک صنعتی کوثر گناباد به ایستگاه اتش نشانی اعلام و تیم‌های امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: نیروهای گروه نجات آتش نشانی شهرداری گناباد بلافاصله خود را به محل حادثه رسانده و مصدوم این حادثه را از لا به لای چرخ دنده های دستگاه بیرون آورده و به نیروهای اورژانس تحویل دادند.
مسئول سازمان آتش نشانی گناباد ابراز کرد: متاسفانه به دلیل پارگی شریانها و خونریزی زیاد، این مصدوم پس از رسیدن به بیمارستان، جان خود را از دست داد.

برچسب ها: حوادث کار ، گناباد ، دستگاه سنگ‌کوب

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۷۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۳۵ حادثه دیده سیلاب در ایلام

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام از امدادرسانی به ۳۵ مورد حادثه دیده سیل و آبگرفتگی ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام؛ نصرت الله لطفی امروز- جمعه چهاردهم اردیبهشت‌- در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به دنبال بارش شدید باران در شهر ایلام ۶۵ نفر از پرسنل عملیاتی و ستادی سازمان آتش‌نشانی با استفاده از ۱۲ دستگاه خودروی آتش‌نشانی عملیات امداد رسانی به حادثه دیدگان را انجام دادند.

وی افزود: طی جاری شدن سیلاب در ایلام تعداد ۲۵ مورد عملیات آبگرفتگی از منازل مسکونی و اماکن تجاری صورت گرفت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام با اشاره به امداد رسانی به ۷ خودرو گرفتار در سیلاب افزود: اکثراً سرنشینان خودروها بودند که خدمات امدادی ارائه کردند.

لطفی با اشاره به اعزام نیروهای آتش نشانی به سه مورد عملیات ریزش دیوار، گفت: محلات میلاد، پیچ عاشوری، سرطاف و مسیر فرودگاه بیشترین حادثه را داشتند.

کد خبر 750386

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۳۵ حادثه دیده سیلاب در ایلام
  • آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه
  • نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس