Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سرهنگ علی اکبر کیانی فرمانده انتظامی شهرستان گناباد گفت: روز گذشته برابر اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر مصدومیت شدید و قطع عضو یک کارگر ۳۸ ساله در کارگاه گندوله سازی و بتن ریزی در شهرک صنعتی کوثر بیدخت گناباد گشت کلانتری ۱۳ بیدخت به همراه عوامل امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد جوانی ۳۸ ساله هنگام کار با دستگاه سنگ شکن جهت رفع گیر به دستگاه نزدیک شده که به داخل دستگاه سر خورده و پای راست وی لای دستگاه گیر کرده و دچار جراحت شدید می‌شود.
سرهنگ کیانی گفت:کارگر جوان بلافاصله توسط نیرو‌های امدادی به بیمارستان بهلول گناباد منتقل که بدلیل شدت خونریزی و جرات وارده قبل رسیدن به بیمارستان فوت می‌کند.
فرمانده انتظامی شهرستان گناباد افزود: پرونده قضایی تشکیل و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.
انتهای پیام//ز. ج.   مرگ دلخراش جوان گنابادی 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۹۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۲۶۰۰ هموطن متاثر از سیل در ۲۱ استان

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی، به تشریح خدمات ارائه شده در سیل و آبگرفتگی از ١٢ تا ١٥ اردیبهشت پرداخت و گفت: در این مدت زمان، ۲۱ استان (آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، سمنان، خراسان رضوی، خوزستان، فارس، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد) نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه در این مدت زمان ۱۰۶ مورد عملیات امدادی انجام شده، ادامه داد: امدادگران به ۲۶۳۶ نفر امدادرسانی کردند، ۱۰۲ نفر را اسکان اضطراری دادند، ۲۰۴ نفر را به مناطق امن منتقل کردند و با دستگاه پمپاژ، آب ۱۴۸ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

وی افزود: ۱۶۹ تیم عملیاتی شامل ۶۰۹ نفر امدادگر در عملیات سیل و آب‌گرفتگی شرکت کردند.

محمودی گفت: ۲۳ دستگاه چادر، ۶۲۰ تخته پتو، ۳۶۱ تخته موکت، ۱۵۰۴ کیلوگرم نایلون، ۲۹۷ بسته غذایی، ۲۹۵ قوطی کنسرو، ١٠٠ قرص نان، ۱۴۰ ست شستشو و ۴۹ ست بهداشتی بین افراد متأثر توزیع شد.

کد خبر 6096466

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۲۶۰۰ هموطن متاثر از سیل در ۲۱ استان
  • فوت نوجوان ۱۶ ساله کاشانی براثر سقوط درکوه
  • ماجرای مفقود شدن «یسنای» ۴ ساله در گلستان
  • مفقود شدن مرموز «یسنای» ۴ ساله در زمین کشاورزی +تصویر
  • ماجرای مفقود شدن«یسنا» ۴ ساله چیست؟
  • ماجرای مفقود شدن «یسنای» ۴ ساله چیست؟
  • کودک چهار ساله که هنگام رفتن به مزرعه ناپدید شده/ این عکس‌ها متعلق به یسنا است
  • این دختر ۴ ساله را پیدا کنید | ماجرای مفقود شدن«یسنا» ۴ ساله چیست؟
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • آماده‌ باش دستگاه‌ های امدادی و خدمات‌ رسان در چهارمحال و بختیاری