Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل ارشاد یزد از برگزاری اختتامیه جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در استان خبر داد.

علی غیاثی ندوشن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد از برگزاری مراسم اختتامیه جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در یزد خبر داد و اظهار داشت: این مراسم روز سه‌شنبه 23 آبان ماه سال جاری در استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل ارشاد یزد به شعار بیست و پنجمین دوره هفته کتاب اشاره کرد و گفت: آینده روشن با خانواده کتاب‌خوان شعاری است که برای این دوره انتخاب‌ شده است.

وی با بیان اینکه در هفته کتاب‌خوانی برنامه‌های مختلفی در استان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برنامه‌های بسیاری خوبی از تاریخ 20 الی 26 آبان ماه در ارتباط با کتاب و کتاب‌خوانی در یزد برگزار می‌شود که امیدواریم مردم فهیم یزد بهترین استفاده را از آن‌ها ببرند.

غیاثی ندوشن اضافه کرد: اهدا کتاب به مدارس مناطق محروم، برگزاری نمایشگاه کتاب با تخفیف‌های ویژه در تمامی شهرستان‌های استان، اهداء، مراسم‌های متفاوت رونمایی کتاب و تجلیل از فعالان و خادمان فرهنگ مکتوب و نشر از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که به این مناسبت در استان یزد اجرا می‌شود.

وی اجرای طرح سفیران دانایی،کارگاه‌های طراحی پوسترهای خلاقانه در حوزه کتاب، اختتامیه جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی،اهدا کتاب به برخی کافه‌های و رستوران‌ها را از دیگر برنامه های هفته کتاب‎ عنوان کرد.

سرپرست اداره کل ارشاد یزد با اشاره به اینکه در روز چهارشنبه 24 آبان ماه از فعالان و خادمان فرهنگ مکتوب و نشر استان یزد تجلیل و قدردانی به عمل می‌آید، گفت: این برنامه یکی از کمترین کارهایی است که می‌توان برای زحمت کشان عرصه فرهنگ استان انجام دهیم.

وی در پایان با بیان اینکه برنامه‌هایی که اعلام شد به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی مؤسسات و نهادهای فرهنگی در یزد اجرا می‌شود، اظهار داشت: سال گذشته استقبال علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی در استان یزد بسیار خوب بود که امیدواریم امسال نیز به همین شکل پیش برویم و بتوانیم کاری را که شایسته مردم دارالعباده است در زمینهٔ فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی انجام دهیم.

انتهای پیام/

R41376/P1357/S6,76/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۹۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود

حجت الاسلام مرتضی مطیعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به برگزاری نشست های هماهنگی برنامه های دهه کرامت، تاکید کرد: برگزاری برنامه های شاد و مفرح همراه با نشاط اجتماعی در دستور کار مسئولان و دست اندرکاران مراسم دهه کرامت قرار گیرد.

وی به آثار تبیینی و تربیتی و معنوی برنامه های دهه کرامت بر روی نسل جوان و آتیه ساز ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: همایش ویژه دختران در ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) در دهه کرامت برگزار شود.

امام جمعه سمنان همچنین خواستار تبیین حجاب و عفاف و سیره حضرت معصومه (س) برای دختران شد و تاکید کرد: از فرصت برنامه های دهه کرامت برای ترویج فرهنگ حجاب و الگو سازی برای دختران استان بهره گیری شود.

مطیعی ضمن بیان اینکه ابراز رضایت مردم از اجرای طرح نور در جامعه بسیار ارزشمند است، گفت: دهه کرامت فرصت خوبی است تا مردم ما بتوانند حمایت خودشان را از اجرای طرح نور اعلام دارند.

وی دهه کرامت را زمان خوبی برای بزرگداشت فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه به خصوص بین نسل جوان دانست و تاکید کرد: تبیین اهمیت حجاب و عفاف محور برنامه های دهه کرامت به خصوص برای نسل آینده ساز استان سمنان باشد.

کد خبر 6092817

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • ۴۸۰ کودک بازمانده از تحصیل در خراسان جنوبی به چرخه آموزش برگشتند
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟