Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@05:08:25 GMT

سالن های تئاتر آخر هفته تعطیل هستند

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۹۰۴۴۳

سالن های تئاتر آخر هفته تعطیل هستند

تهران- ایرنا- سالن های تئاتر به مناسبت ایام اربعین حسینی، نمایش های خود را آخر هفته به صحنه نمی برند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی تئاتر شهر، تمامی نمایش های مجموعه تئاتر شهر روزهای چهارشنبه 17 و پنجشنبه 18 آبان ماه همزمان با ایام سوگواری اربعین حسینی به صحنه نمی رود.
هم اکنون نمایش های «کلنل» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور در تالار اصلی، «بی خوابی» به کارگردانی سهراب سلیمی در تالار قشقایی، «آکواریوم» به کارگردانی سیامک احصایی در تالار چهارسو، «پرواز شماره 745» به کارگردانی مرجان پور غلامحسین و«نذار این خواب تعبیر بشه» به کارگردانی مهدی نصیری در تالار سایه و «آن سه نفر» به کارگردانی شهاب راحله در پلاتو اجرا روی صحنه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علاقه مندان و تماشاگران می توانند برای آگاهی از تازه ترین رویدادها و اطلاعات آثار نمایشی مجموعه تئاتر شهر به سایت این مجموعه به نشانی www.teatreshahr.com مراجعه کنند.

** به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی (ع) خانه نمایش اجرایی ندارد
نمایش های «کافی شاپ» به نویسندگی و کارگردانی حسینعلی بینوایی و «چه زود زمستون میشه» به نویسندگی و کارگردانی بهار کریم زاده روز چهارشنبه 17 و پنجشنبه 18 آبان ماه به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی (ع) به صحنه نخواهد رفت.
نمایش «کافی شاپ» به کارگردانی حسینعلی بینوایی تا 19 آبان ماه ساعت 18، نمایش «چه زود زمستون میشه» به کارگردانی بهار کریم زاده تا 30 آبان ماه ساعت 19:30 در خانه نمایش بر صحنه است.
علاقه مندان به تماشای آثار نمایشی خانه نمایش به میدان فردوسی، بعد از خیابان ایرانشهر، خیابان شهید موسوی (فرصت سابق)، کوچه محمدآقا، پلاک 34 مراجعه کنند.
فراهنگ ** 7561 **1055
دریافت کننده: سارا کریمیان**انتشار: زینب کارگر

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۰۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید

به گزارش خبرنگار مهر، نمایش «کابوس‌مند» به کارگردانی حسین حیاتی از ۱۱ اردیبهشت ماه در عمارت ارغوان به صحنه می‌رود.

حسین حیاتی پیش از این و در تابستان سال گذشته نمایش «یه گوشه از دایره» را روی صحنه داشت که با استقبال همراه بود. وی نویسندگی و کارگردانی نمایش «کابوس‌مند» را به عهده دارد.

نمایش «کابوس‌مند» در مورد کسانی است که وظیفه ساخت و اجرای کابوس آدمیان را برعهده دارند ...

این نمایش تازه ترین اثر گروه فرهنگی هنری «پارادوکس» است.

بازیگران «کابوس‌مند» عبارتند از مهدی اشرافی، نوید محسنیان، حمید جانانه، کاوه اکبری، مهدی افراسته، سلاله ارغوان، بیتا طایی.

مهدی اشرافی تهیه کننده این نمایش است.

کد خبر 6087985 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست
  • فروش نمایش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • «آکادمی پرندگان» بیش از ۵۰ میلیون تومان فروخت
  • فروش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • درآمد ۷۰۰ میلیونی «گالیله»!/ «آکادمی پرندگان» ۵۰ میلیون فروخت
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید
  • پای «توقف اتانازی» به رادیونمایش باز شد