Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا از انهدام باند سه نفره سرقت گوشی های همراه در پایانه مرزی مهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر سرهنگ رضا موذن گفت: ماموران پلیس آگاهی در راستای اجرای ماموریت های تخصصی، هنگام گشت زنی در شهر و پایانه مرزی مهران به سه نفر مظنون و آنان را مورد بازرسی قرار دادند.

وی افزود: در بازرسی از این افراد ۱۳ دستگاه گوشی تلفن همراه، پاور بانک و تعدادی شارژر کشف کردند که در بررسی های بعدی مشخص شد همه این اقلام مسروقه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی گفت: تا این لحظه همکاران ما در پلیس آگاهی ۵ نفر از مال‌باختگان و زائرانی که به استرداد اموال شان با احراز هویت و شناسایی مدارک اقدام کردند را شناسایی کردند.

سرهنگ موذن با اشاره به اینکه مابقی گوشی های سرقتی جهت شناسایی مال باختگان در دست بررسی است، تصریح کرد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد، سه نفر از متهمان دارای سوابق متعدد در خصوص سرقت و جیب بری بودند.

وی با بیان اینکه در سطح شهر مهران تابلوهای صلواتی برای شارژ گوشی وجود دارد، به زائران توصیه کرد: از موکب ها و اماکنی که برای شارژ گوشی های همراه در نظر گرفته شده، استفاده کنند، در وهله اول مطمئن شوند این مکان ها از سوی افراد مشخص و صاحب صلاحیت در اختیار آنها قرار گرفته است.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا، خستگی زائران و فاصله آنها با مکان های شارژ گوشی های همراه را یکی از علل سرقت برشمرد و از زوار خواست تا پایان شارژ گوشی همراه، در آن محل حضور داشته باشند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۰۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: فروردین‌ماه امسال، زن جوانی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت گفت، در مترو قصد داشتم بلیط بخرم که مرد میان‌سالی نزد من آمد و با چرب زبانی کارتم را برای کمک کردن در پرداخت گرفت اما ساعتی بعد با پیامک بانکی برداشت پول متوجه شدم که وی یک کارت بانکی دیگر در اختیارم گذاشته است.

وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام برای تحقیقات میدانی راهی ایستگاه مورد نظر شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته هویت متهم را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد وی از افراد زیادی سرقت کرده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

سردار گودرزی گفت: متهم پس از انتقال به پایگاه هفتم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم سرقت از کارت بانکی مال باخته با شگرد تعویض کارت اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: چنانچه شهروندان با این شگرد هدف سرقت قرار گرفته‌اند می‌توانند به شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه تهران و پایگاه هفتم پلیس آگاهی مراجعه کنند

کد خبر 6089863

دیگر خبرها

  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو