Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران با اشاره به کاهش هزینه ها در مراسم اربعین امسال گفت: با وجود صرفه جویی در هزینه ها شاهد افزایش خدمات رسانی بودیم. 

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد صادق‌ زاده با بیان این که گزارشاتی که در ایران از مسئولان و معاونت خدمات شهری دریافت کردم، گزارشات خوبی است. خدمات دهی نسبت به سال گذشته بهتر بوده است گفت: این در حالی است که شاهد هماهنگی و همکاری بین نهادها و ارگان ها نیز بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: ارتباط با آستان امیرالمومنین(ع)، امام حسین(ع) و همچنین قمر بنی‌هاشم نسبت به سال گذشته بیشتر شده که با حضور در محل های مذکور، رضایت زائران نیز مشهود است.

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران با بیان اینکه تولیت و عوامل آستان علوی با نیروهای شهرداری تهران همکاری بسیار خوبی داشتند، اذعان کرد: توصیه شهردار تهران این بود که برنامه های اربعین باید دقیق و منظم برگزار شود که با همکاری عوامل و معاونان شهردار این اتفاق رخ داد.  آنچه که در این سفر مشاهده می شود، بیانگر مدیریت بسیار قوی و خوبی است که طی این مدت صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تفکرها بر این سمت رفته بود که ممکن است خدمات رسانی در این دوره ضعیف‌ تر شود اما این مساله هرگز رخ نداد، خاطرنشان کرد: این افتخاری برای شهرداری تهران است که هر سال در  مراسم عظیم و بی نظیر اربعین حسینی حضور دارد و به عنوان یک کشور شیعی به زائران خدمات رسانی می کنند.

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه گزارشات حاکی از ساماندهی بهتر امسال نسبت به گذشته است، اظهار کرد: نکته قابل اهمیت مسئله تاکید شهردار تهران بر صرفه جویی حداکثری در هزینه ها بود که شاهد بودیم با توجه به کاهش شدید هزینه ها کیفیت خدمات هم افزایش پیدا کرده است.

صادق زاده با تاکید بر اینکه کاهش هزینه ها در زمانی که بحث اقتصاد مقاومتی مطرح است حائز اهمیت است، گفت: صرفه جویی از دستورات امیرالمومنین(ع) است. شیعه ملتی است که اهل اسراف نیست و قرآن هم می‌گوید که خدا اسراف کنندگان را دوست ندارد، گزارشاتی که به دست ما رسیده نیز این مساله را نشان می‌دهد که هزینه ها کاهش داشته است اما خدمات‌دهی بیشتر هم شده و کارها نظم بیشتری گرفته است.

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: در ایران که بودم گزارشاتی که به دست ما می‌رسید، حاکی از رضایت معاونان و همکاران از مدیریت بود که این عملکرد شهرداری جای تقدیر و تشکر دارد. 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۱۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند

به گزارش همشهری آنلاین، همزمان با دویست و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، یک فوریت طرح اصلاحیه ماده‌های ۱۶ و ۱۸ مصوبه تأمین منابع مالی مورد نیاز پروژه‌های توسعه و بازسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسر قیمت تمام شده تعرفه خدمات آب و فاضلاب با ۱۸ رأی موافق تصویب شد.

مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و سومین جلسه شورا در جریان بررسی یک فوریت «طرح اصلاحیه ماده های ۱۶ و ۱۸ مصوبه تأمین منابع مالی مورد نیاز پروژه‌های توسعه و بازسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسر قیمت تمام شده تعرفه خدمات آب و فاضلاب» با بیان اینکه ۱۷۲ مخزن آب اضطراری در سطح شهر از محل همین مصوبه ایجاد شده است، گفت: بیش از ۷۰ درصد این مخازن در دوره فعلی مدیریت شهری شکل گرفته است.

او افزود: تصفیه خانه‌های محلی نیز از مسیر همین مصوبه در سطح شهر ایجاد شده تا به شکل بهتری از محیط زیست حفاظت شود.

یک فوریت طرح اصلاحیه ماده های ۱۶ و ۱۸ مصوبه تأمین منابع مالی مورد نیاز پروژه های توسعه و بازسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسر قیمت تمام شده تعرفه خدمات آب و فاضلاب با ۱۸ رأی موافق اعضای شورا به تصویب رسید.

کد خبر 849309 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها آب شوراى شهر تهران شهرداری شهردارى تهران شورای شهر تهران پایتخت

دیگر خبرها

  • رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا
  • آمریکا پهپاد زیردریایی ساخت؛ این وسیله غول‌پیکر کف دریا می‌خوابد! | تصویر
  • کاهش ۵ درصدی ذخیره آب سد یامچی اردبیل
  • (تصویر) آمریکا پهپاد زیردریایی ساخت
  • خدمات دندانپزشکی با استفاده حداکثری از ظرفیت گروه‌های جهادی ارائه می‌شود
  • پایانی بر حواشی بودجه شهرداری کرمانشاه در شورای شهر