Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در هفته ای که گذشت اتفاقات زیادی در رشته های ورزشی و به خصوص فوتبال ایران رخ داد که مهم ترین آنها سرگردانی قهرمانان پرورش اندام بود که در فرودگاه سرگردان شدند.

سرگردانی قهرمانان در اسپانیا

تیم ملی پرورش اندام ایران چند روز قبل برای چهارمین بار متوالی به عنوان قهرمانی جهان در اسپانیا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق برنامه ریزی فدراسیون اعضای تیم پرورش اندام برای بازگشت به تهران باید راهی شهر مادرید می شدند که از محل برگزاری رقابت ها به صورت زمینی نزدیک ۵ ساعت فاصله داشت.

ملی پوشان اتاق هایشان را تحویل دادند و به فرودگاه رفتند تا از استانبول به تهران سفر کنند اما ورزشکاران از تاخییری که داشتند بی اطلاع بودند و 20 ساعت در فرودگاه سرگردان بودند.

در اطلاعیه فدراسیون آمده است: «اقدام عجیب مسئولان هتل محل اقامت ملی پوشان و دستور تخلیه اجباری از سوی مدیران مادرید آن هم بدون مجوز باعث شد تا قهرمانان ایران هتل را ٢٠ ساعت قبل از پرواز ترک کرده و عازم فرودگاه شوند. پولادمردان ایران پس از این اقدام غیر حرفه ای با خستگی شدید حاصل از مسابقات و رژیم سخت غذایی مجبور به استراحت در فرودگاه شدند.

استعفا مدیرعامل باشگاه پرسپولیس

علی اکبر طاهری برای بار پنجم از سمت خود استعفا داد تا نامش بر سر زبان ها بیفتد.او پیش از سفر به کربلا از بازیکنان و همکاران خود حلالیت طلبیده و رسما استعفا خود را برای سلطانی فر ارسال کرده است.هرچند که اعلام کردند که طاهری در زمان بازگشت به تهران در سمت خود ابقا می شود اما معلوم نیست وزارت ورزش برای او تصمیم دیگری دارد.

این درحالی است که برخی نزدیکان به طاهری اعلام کردند او برای گرفتن امتیازات بیشتر از سلطانی فر اقدام به استعفا کرده است.

دور همی عجیب هدایتی با ستاره های پرسپولیس

برخی از بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس چند شب گذشته به دیدار حسین هدایتی رفتند که این اقدام با توجه به استعفای علی اکبر طاهری از مدیرعاملی پرسپولیس شائبه برانگیز شده بود.

این در حالی است که هدایتی مدت هاست با مسئولان باشگاه پرسپولیس رابطه خوبی ندارد و این اقدام بازیکنان به نوعی برای مسئولان باشگاه سنگین بوده است.

دعوای کی روش و حسن زاده

پیش از سفر ملی پوشان به اتریش در دومین جلسه تمرین تیم‌ ‌ملی در حالی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که رییس کمیته‌ انضباطی در اواسط تمرین به ورزشگاه آمد. کارلوس کی‌روش پس از این که فهمید حسن‌زاده، رییس کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال به تمرین تیم‌ ‌ملی آمده است و درباره مسائل مختلف انضباطی صحبت می‌کند به کنار زمین آمد و با حالتی عصبانی خطاب به خبرنگاران و مسوولان اعلام کرد که چرا این آقا به ورزشگاه آمده است.

با ادامه انتقاد های کی روش از حسن زاده این دعوا بالا گرفت و سرمربی تیم ملی حسن زاده را اخراج کرد.

جادوگری در لیگ یک

اتفاق جالب دیگر در فوتبال ایران جادوگری در لیگ یک است.تیم خونه به خونه برای باطل کردن سحر و جادو از ادرار توپ جمع کن ها استفاده می کرد و همین موضوع باعث شده بود تا عادل فذردوسی پور هم در برنامه 90 واکنش نشان دهد.جالب تر اینجا بود که مسوولان باشگاه طور دیگری به این موضوع نگاه می کردند و با اعتقاد زیادی که داشتند می خواستند مانع شکست تیمشان در مسابقات شوند.

از مقام سومی تا جایزه بهترین گل برای حسینی

تیم فوتبال ساحلی در مسابقات جام بین قاره ای موفق شد به مقام سوم دست یابد و امارات را دست پر ترک کند.ملی پوشان ساحلی در آخرین بزی خود روسیه را شکست داند و به این مقام رسیدند.

این درحالی است که پیمان حسینی هم دروزاه بان تیم ملی فوتبال ساحلی با گلی که به مکزیک جام جهانی باهاما به ثمر رساند جایزه برترین را گرفت.

600

فوتبال پرسپولیس بدنسازی پیمان حسینی فوتبال ساحلی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۲۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه سپاهان از پرسپولیس شکایت می‌کند

 باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اعلام کرد که از باشگاه پرسپولیس بابت رفتار تماشاگرانش در دیدار شب گذشته ٢ تیم در ورزشگاه آزادی تهران شکایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، باشگاه سپاهان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: طول مسابقه تیم‌های سپاهان و پرسپولیس و همچنین قبل و بعد از مسابقه، هواداران تیم میزبان با استفاده از الفاظ رکیک اقدام به فحاشی نسبت به تیم سپاهان کردند.

ادامه اطلاعیه حاکیست: این در شرایطی است که متأسفانه علی رغم تذکرات قبلی اقدامی در خصوص جلوگیری از این رفتار صورت نگرفت.

در اطلاعیه باشگاه سپاهان عنوان شده است: همچنین برخی از هواداران بانوی منتسب به تیم میزبان اقدام به رفتارهای ناشایست در طبقه فوقانی نمودند که نیروهای امنیتی به دلیل مخاطرات رفتارهای این هواداران اقدام به تغییر محل جایگاه هواداران بانوی تیم میزبان کردند، از همین رو باشگاه سپاهان با ارائه مستندات کامل، به نهادهای مربوطه شکایت خواهد کرد.

کد خبر 749942

دیگر خبرها

  • اقدام عجیب یک مجموعه شهری معروف پایتخت در جذب نیرو: ۲ ماه کار، بعد اخراج!
  • اوزونیدیس: فرودگاه شهر را فقط برای رقیب باز کردند
  • بازیگر مشهور ترکیه اول ساختمان یک مدرسه را خرید سپس با خاک یکسان کرد | اقدام عجیب و جنجالی این چهره همه را شوکه کرد + عکس
  • دلیل عجیب و غریب تعطیلی یک تالار در خرم‌آباد
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • حکم عجیب و مضحک علیه پیرمرد هتاک سپاهانی
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • عکس| واکنش مهاجم سابق پرسپولیس به اقدام هوادار سپاهان
  • واکنش تند باشگاه پرسپولیس به اقدام هواداران سپاهان
  • باشگاه سپاهان از پرسپولیس شکایت می‌کند