Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-01@11:42:09 GMT

مدیریت باشگاه پرسپولیس همچنان در بلاتکلیفی

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۱۵۳۹۱

رویداد۲۴-مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اعلام استعفا راهی سفر شد ، وزارت ورزش هم به طور رسمی تکلیف وی را مشخص نکرده تا گمانه زنی‌ها ادامه داشته باشد.علی اکبر طاهری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای پنجمین بار استعفا داد تا نشان دهد برای گرفتن اختیارات بیشتر در این باشگاه تهدید به رفتن را بهترین راه می داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیری که در طول دوران مدیریتی اش توانست نتایج درخشانی را با سرخپوشان پایتخت در لیگ برتر رقم بزند و تبدیل به مرد محبوب هواداران شود.

همین موضوع هم باعث شد تا مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان که رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس نیز محسوب می شود با استعفای طاهری مخالفت کند. با این حال همچنان گمانه زنی هایی درباره گزینه های جانشینی طاهری به گوش می رسد که نباید آن ها را نادیده گرفت.
انتخاب اول وزیر همچنان طاهری است
وزیر ورزش و جوانان به هیچ وجه نمی خواهد در شرایط کنونی با تغییر مدیریت در باشگاه پرسپولیس موافقت کند. به همین خاطر با استعفای طاهری مخالف است و می خواهد پس از بازگشت وی از کربلا جلسه ای را برگزار کرده و او را متقاعد به ماندن کند. 
مشکل مدیرعامل پرسپولیس مجوز بازنشستگی نیست
طاهری  به دلیل فشاری که بابت فسخ قرارداد با اسپانسر فعلی باشگاه و بازگرداندن حامی مالی فصل گذشته این تیم تصمیم به استعفا گرفت. وی که مجوز حضورش به عنوان بازنشسته در پست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس، ۲۰ آبان به اتمام می رسد دست پیش را گرفت تا وزارت ورزش برای تمدید مجوز وی سریع تر اقدام کند. مجوزی که توسط سازمان بازرسی کل کشور صادر می شود و در صورت درخواست وزیر ورزش، مشکل خاصی در ارائه آن وجود نخواهد داشت.
گزینه های سلطانی فر برای ایجاد تغییر آماده هستند
سلطانی فر بدون آنکه از فردی برای انتخاب جانشین احتمالی طاهری دعوت کند تا به دفترش در وزارت ورزش و جوانان برود با آنها جلسه گذاشت! در واقع گزینه های مد نظر وزارت ورزش و جوانان از دوستان نزدیک وزیر هستند که به واسطه همکاری بلند مدت با آنها معمولا هر هفته همدیگر را می بینند. نشست هایی که معمولا دوستانه و صمیمی است اما همیشه می تواند خبرساز شود. بخصوص اگر یکی از همکاران قدیمی وزیر ورزش و جوانان، بهروز منتقمی عضو سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس باشد. سلطانی فر درباه شرایط پرسپولیس با منتقمی صحبت هایی داشته است. گفتگویی که بعید نیست منتقمی را به صندلی مدیریت پرسپولیس نزدیک تر کند.
شام بازیکنان با فرد ممنوعه!
چند روز پیش از اعلام استعفای مدیرعامل پرسپولیس، بازیکنان این تیم نظیر مسلمان، نورالهی، احمدزاده، انصاری، کامیابی نیا و علی علیپور به دیدار هدایتی عضو سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس رفتند و شام را با او  صرف کردند. بازیکنان پرسپولیس درحالی به دیدار فرد تازه از بازداشت آزاد شده رفتند که وی رابطه خوبی با طاهری مدیرعامل باشگاه ندارد و به نوعی فرد ممنوعه برای باشگاه است.
فشار پیشکسوتان برای تغییر رئیس هیات مدیره
پیشکسوتان پرسپولیس در آخرین نشست خود به این نتیجه می رسند که رئیس پیشین هیات مدیره بازداشت شده می تواند گزینه مناسبی برای حضور در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس باشد و جای جعفر کاشانی را به عنوان رئیس هیات مدیره بگیرد. استعفای طاهری سبب می شود تا چند نفر از پیشکسوتان پرسپولیس سراغ بهروز منتقمی رفته و از او بخواهند وزیر ورزش را متقاعد به تغییر چیدمان مدیریت باشگاه کند. موضوعی که منتقمی هنوز نسبت به آن واکنش مثبتی نشان نداده است.
بازگشت طاهری و تعیین تکلیف پرسپولیس
هر چند به نظر می رسد وزارت ورزش تمایلی به تغییر علی اکبرطاهری ندارد اما شرایط این باشگاه و درخواست هایی که او دارد کار را به جایی رسانده که باید احتمال برکناری او را هم داد. با این حال تا زمان بازگشت طاهری از سفر کربلا نمی شود به طور دقیق در مورد تعیین تکلیف مدیریت باشگاه پرسپولیس اظهار نظر کرد. هر چند شواهد نشان می دهد اختلافات مالی که بین باشگاه و وزارت ورزش وجود دارد شانس رفتن طاهری را بیشتر می کند اما باید تا بازگشت او صبر کرد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۵۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های کشور به نرمال نزدیک شد/ ورودی مخازن همچنان دارای ۸ درصد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، فیروز قاسم‌زاده سخنگوی صنعت آب کشور کاهش میزان بارندگی کشور نسبت به شرایط نرمال را ۷ درصد اعلام کرد و اظهار داشت: با وجود این اینکه بارش کشور به شرایط نرمال نزدیک شده است، اما آثار خشکسالی سال‌های گذشته در رواناب‌ها و جریان رودخانه‌ها محسوس بوده و با کاهش در آورد رودخانه‌ها روبرو هستیم.

وی با اشاره به کاهش جدی بارش در استان‌های بوشهر، فارس، خراسان رضوی، قزوین و تهران و تأثیر آن بر حجم مخازن سدهای موجود در این استان‌ها، درصد پرشدگی سدهای تأمین‌کننده آب شرب پایتخت را ۲۴ درصد عنوان و خاطرنشان کرد: حجم مخازن سدهای تهران تا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۱۰ درصدی نسبت سال آبی گذشته روبرو بوده است که نشانگر ضرورت جدی گرفتن مدیریت مصرف است.

قاسم‌زاده توجه به مدیریت مصرف از سوی همه بخش‌ها را ضروری دانست و تأکید کرد: هرچند که در انتظار بارش‌های خوب دیگری در هفته جاری در برخی نقاط کشور هستیم اما با توجه به جدی بودن تبعات تغییرات اقلیم که گرم شدن هوا را شدت بخشیده و می‌تواند تهدیدی برای منابع آبی باشد، لازم است هموطنان عزیز در کشورِ خشک و نیمه خشک ایران، همواره توجه ویژه‌ای به مدیریت مصرف آب داشته باشند تا فصل گرم سال را با اطمینان خاطر پشت سر بگذاریم.

کد خبر 6092914 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود
  • هاشمی: حق پخش حق ورزش است، باید به ورزش داده شود/ هر باشگاهی برای تغییر نام باید مسیر قانونی را طی کند
  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند
  • تغییر نام استقلال و پرسپولیس ربطی به وزارت ورزش ندارد | تمام شد؛‌ شما دیگر هیچ مسئولیتی ندارید
  • بارش‌های کشور به نرمال نزدیک شد/ ورودی مخازن همچنان دارای ۸ درصد
  • سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود
  • خبر خوش وزیر نیرو/ صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد
  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند