Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-02@11:37:43 GMT

ساخت منزل برای نیازمندان در کلاله

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۱۶۳۰۹

ساخت منزل برای نیازمندان در کلاله

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، سرهنگ یعقوب مصطفی لو فرمانده سپاه شهرستان کلاله درحاشیه بازدید از پروژه های محرومیت زدایی در حال احداث بسیج سازندگی گفت: به همت بسیج سازندگی بر اساس منویات مقام معظم رهبری بسیج سازندگی کلاله با کمک خیرین و کمیته امداد امام خمینی ره دو باب منزل مسکونی هریک به زیر بنای ۵۵ متر مربع را باهزینه پنجاه میلیون تومان؛ احداث می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیج سازندگی کلاله هم اکنون با اعتبار شصت میلیون تومان از محل اعتبارات بسیج سازندگی؛ در حال ساخت یک واحد آموزشی دو کلاسه در روستای دوجی است.وی گفت: تلاش می شود؛ در هفته بسیج این مدرسه به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۶۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج سازندگی آب شرب ۲۳۲ روستای اردبیل را تامین کرد

رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل، گفت: سال گذشته ۲۳۲ روستای استان اردبیل طرح های آبرسانی توسط بسیج سازندگی اجرایی شده است. - اخبار استانها -

عباس نوظهور در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اظهار داشت: بسیج سازندگی 508 میلیارد تومان صرف پروژه‌های عمرانی استان اردبیل کرد

وی خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی استان اردبیل در سال گذشته مجموعا 508 میلیارد تومان در حوزه‌های عمرانی از قبیل مسکن، راه، آب‌رسانی، سیل‌بند، مدرسه، آسفالت، مسجد و غیره هزینه کرده است.

رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل افزود: در سال گذشته همچنین 135 مسکن مددجویی با هماهنگی کمیته امداد ساخته شد و همچنین 65 کیلومتر راه روستایی احداث و تحویل هموطنان شد.

نوظهور با بیان اینکه در سال گذشته 236 مورد آب‌رسانی در روستاهای استان انجام شد، تصریح کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته در طی سال جاری به 508 روستا آب شربِ پایدار وصل خواهد شد و همچنین قرار است مطابق پیش‌بینی انجام شده در مجموع 8 هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی استان اردبیل از جمله ساخت هزار واحد مسکن ملی هزینه شود.

وی وام‌های اشتغال‌زایی پرداخت شده در سال گذشته را یادآور شد و بیان کرد: از محل تبصره 18 برای سال گذشته 205 میلیارد تومان اعتبار به استان تخصیص یافته بود که 57 درصد آن به مبلغ 135 میلیارد تومان تاکنون جذب و به حساب متقاضیان به عنوان وام اشتغال‌زایی پرداخت شده است و قرار است تا خرداد ماه سال جاری این پرداختی ها ادامه داشته باشد.

رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل به فعالیت‌های گسترده گروه‌های جهادی در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: 2 هزار و 400 گروه جهادی با تخصص‌های مختلف در عرصه‌های گوناگون مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی به هم‌استانی‌ها هستند.

نوظهور از برنامه‌های این سازمان همزمان با هفته گرامیداشت بسیج سازندگی خبر داد و گفت: در این ایام قرار است گروه‌های جهادی اعم از علمی، آموزشی، خدماتی، بهداشتی، درمانی، دامپزشکی و غیره در مناطق عشایری و روستایی حاضر شده و خدمات ارائه کنند.

وی بیان کرد: در این ایام 25 واحد مسکن مددجویی، احداث 10 کیلومتر جاده روستایی، تحویل طرح آبرسانی در 7 نقطه، 4 سیل بند، 15 مدرسه، کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گام های بسیج سازندگی خراسان جنوبی برای مردمی کردن اقتصاد
  • بسیج سازندگی آب شرب ۲۳۲ روستای اردبیل را تامین کرد
  • ساخت و تعمیر بیش از ۸۰ مدرسه در خوزستان
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • ۳هزار و ۳۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمندان اهداء شد
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود
  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن