Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، مجید مومنی در جلسه کارگروه اشتغال استان قزوین که روز سه شنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: از مجموع ۳۶ هزار و ۷۲ نفر از مددجویان استان تعداد ۱۴ هزار و ۱۰ نفر که مستعد اشتغال هستند شناسایی شدند و برنامه ریزی لازم برای آنها صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: برنامه آموزش فنی وحرفه ای برای ۵۱۶۴ نفر و آموزش به روز شده مهارتی برای ۳۳۲۸ نفر اجرا شد که امسال هم ۱۹۴۵ نفر از مددجویان کمیته امداد تحت پوشش برنامه های آموزشی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهم سالانه کمیته امداد استان ایجاد ۳ هزار شغل

مومنی بیان کرد: سهم امسال کمیته امداد استان ۳ هزار شغل است که تاکنون ۲۱۵۵ مورد آن محقق شده که معادل ۱۱۵ درصد است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین تصریح کرد: از مجموع مشاغل ایجاد شده ۲۸۰ شغل با اعتبارات کمیته امداد به مبلغ ۲۷ میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان و ۱۸۷۵ شغل با تسهیلات ۲۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی بانکها ایجاد شده است.

راه اندازی ۲۹ پنل خورشیدی توسط مددجویان

مومنی در ادامه گفت: در اجرای طرح های اشتغالزایی و خودکفایی مددجویان تاکنون ۲۹ نیروگاه خورشیدی توسط مددجویان راه اندازی شده و ۲۰ پنل خورشیدی برای تولید انرژی برق نیز در حال تکمیل است.

وی بیان کرد: اگر روان سازی کارها در تضمین های بانکی ایجاد شود این پنل های خورشیدی می تواند در سطح وسیع تری اجرا شود ولی چون در ابتدای کار هستیم و مجریان طرح ها نیز مشکلاتی دارند کارها با کندی جلو می رود.

مومنی میزان اعتبارات اشتغالزایی کمیته امداد را ۳۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و اظهارداشت: اعتبار ابلاغی ۳۴ میلیارد تومان است و تاکنون ۱۰۸ فقره پرونده از سوی بانکها با پرداخت یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان رسیدگی و عملیاتی شده است.

وی اضافه کرد: ۹۶۷ شغل در شهرها معادل ۴۴ درصد و در روستاها با ۱۱۸۸ شغل معادل ۵۶ درصد ایجاد شده است.

یوسفی: ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار اشتغال بهزیستی استان قزوین

در ادامه یوسفی معاون بهزیستی استان قزوین بیان کرد: مجموع اعتبارات اشتغال بهزیستی استان ۱۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و میزان ابلاغی آن ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که تاکنون ۴۳۶ پرونده به بانکهای عامل معرفی شده اند.

یوسفی اضافه کرد: تاکنون دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای طرح های اشتغالزایی بهزیستی استان قزوین پرداخت شده است.

در ادامه نمایندگان فرمانداران گزارشی از وضعیت اشتغال در شهرستانهای خود ارائه کردند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۷۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی

حمید باسره مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴ هزار و ۴۰۹ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۱۴۳ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان به نوعروسان نیازمند اهدا شد. 

وی افزود: از این میزان ۱۲۱ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و ۲۲ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان از محل کمک‌های خیران و مردم در قالب صدقات، نذورات، زکات تامین شده است.

 مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: هر سری جهیزیه اهدایی به زوج‌های جوان شامل پنج قلم کالای  اساسی‌ همچون یخچال، تلویزیون، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی و جارو برقی بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تولید ۸۷۰۰ تن تخم مرغ در واحدهای مرغ تخمگذار استان قزوین
  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • مستحکم شدن جامعه هدف با دادن مشاوره دقیق و درست
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی