Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «۱۱نیوز»
2024-05-06@18:31:14 GMT

ریمون دومنک: پیرلو در پست شماره ۱۰ یک نابغه نبود

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۱۶۸۶۱

ریمون دومنک: پیرلو در پست شماره ۱۰ یک نابغه نبود

به گزارش"۱۱نیوز"؛ ریمون دومنک، سرمربی سابق تیم ملی فرانسه که به همراه این تیم در فینال جام جهانی ۲۰۰۶ نتیجه را به ایتالیا واگذار کرده بود، درباره اینکه عدم راهیابی تیم ملی ایتالیا به جام جهانی یک تراژدی خواهد بود؟ گفت: برای ایتالیایی ها بله، اما برای جهان این گونه نخواهد بود. قطعا ایتالیا به این جام صعود می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها به 2006 نگاه کنید. آن ها با تمام مشکلاتی که داشتند، در نهایت قهرمان جهان شدند. ایتالیا بازیکنانی در اختیار دارد که می دانند چگونه با استرس کنار بیایند. آن ها در آستانه صدرنشینی در گروه خود نیز بودند اما در نهایت کار سخت شد.
او درخصوص عملکرد جیانلوئیجی بوفون اظهار داشت: او فوق العاده است. ندادن توپ طلا در سال ۲۰۰۶ به او یک رسوایی بزرگ بود. اگر چه از نظر من بوفون اکنون احتمالا در میان بهترین دروازه بانان دنیا نیست. او کمی افت کرده است که در سن چهل سالگی، امری طبیعی است.
دومنک درخصوص بهترین بازیکنان حال حاضر ایتالیا عنوان کرد: شاید بونوچی و بارتزالی. بهترین بازیکنانی که با آن ها به عنوان مربی روبرو شده ام، بوفون، کریستیانو رونالدو و خاویر ساویولا بوده اند. بهترین بازیکن در فینال جام جهانی ۲۰۰۶ ماتراتزی بود. او گل زد، باعث اخراج زیدان شد و پنالتی اش را گل کرد. او در آن دیدار بهترین بود. پیرلو بازیکن بسیار خوبی بود اما بهترین ایتالیایی نسل خود نبود. اما او باید ممنون آنچلوتی باشد زیرا کارلتو بود که پیرلو را به پست هافبک منتقل کرد. پیرلو در پست شماره ۱۰ یک نابغه نبود. پیرلو می تواند برای بازی خوانی خوب خود، مربی بزرگی شود.
«آیا وراتی و بالوتلی را دوست دارم؟» بله، از وراتی خوشم می آید. اگر بالوتلی بهترین عملکردش را در تیم خود داشت اکنون شاید بهترین مهاجم دنیا بود. برچسب ها: ایتالیا ، جام جهانی 2018 ، ریمون دومنک ، ۱۱نیوز ، پیرلو ، پیرلو در پست شماره ۱۰ یک نابغه نبود

منبع: ۱۱نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۶۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب سه مدال نقره توسط شناگر نابغه مهابادی

بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور با نظارت مستقیم IPC روز‌های سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت‌ماه و در تهران برگزار شد.

شاهو محمدی نابغه ورزشی سندروم داون مهابادی در این دوره از رقابت‌ها از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان حضور داشت که موفق به کسب سه مدال نقره شد.

نتایج بدست آمده توسط شرکت‌کنندگان در جدول رنکنیگ IPC ثبت می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ناکامی ایتالیا در سال 2002 و قهرمانی در جام جهانی 2006 به روایت کارتون / انیمیشن
  • «فهرج»، کاندیدای بهترین روستاهای جهانی گردشگری
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا
  • رده نهم، بهترین رتبه تیم‌های میکس تفنگ بادی
  • انصراف «سینر» از حضور در مسابقات مسترز رُم
  • کسب سه مدال نقره توسط شناگر نابغه مهابادی
  • برندگان اسکار ایتالیا معرفی شدند/ «من کاپیتان» درخشید
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!
  • نابغه والیبال جهان دیگر به ستاره ایرانی پاس نمی‌دهد!
  • جدول فیلم‌ های امروز تلویزیون، شنبه ۱۵ اردیبهشت + ساعت پخش