Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > کشتی و رزمی - همشهری آنلاین:
فینال نخستین دوره لیگ به شیوه جام جهانی میان دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و کلینیک بهبد کرج انجام شد که در پایان شاگردان سیدنعمت خلیفه موفق شدند جواز حضور در بیست و یکمین دوره مسابقات جام جهانی را به دست آورند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نخستین دوره لیگ به شیوه جام جهانی در رده سنی جوانان و بزرگسالان "یادواره شهید روزبه هلیسایی (شهید تکواندوکار مدافع حرم)" در مرحله مقدماتی با حضور 150 تکواندوکار و در قالب 12 تیم و 4 گروه برگزار شد که در نهایت 4 تیم دانشگاه آزاد اسلامی، کلینیک بهبد کرج، پاس قوامین و شهرداری ورامین موفق شدند به مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات راه پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرحله نیمه نهایی دو تیم شهرداری ورامین و کلینیک بهبد کرج در نخستین مبارزه به مصاف یکدیگر رفتند و در دومین دیدار نیز تکواندوکاران پاس قوامین و دانشگاه آزاد اسلامی رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که در نهایت کلینیک بهبد کرج و دانشگاه آزاد اسلامی راهی فینال شدند.

در فینال این رقابت‌ها دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و کلینیک بهبد کرج برای کسب جواز حضور در بیست و یکمین دوره مسابقات جام جهانی رو در روی یکدیگر قرار گرفتند و در پایان این مبارزات حساس تیم دانشگاه آزاد اسلامی با نتیجه 59 بر 22 به پیروزی دست یافت و بر سکوی قهرمانی این دوره از رقابت‌ها ایستاد.

ترکیب تیم دانشگاه آزاد اسلامی را هادی تیران ولی‌پور، میرهاشم حسینی، سیدحسین احسانی، عرفان ناظمی، سعید رجبی و علیرضا علیاری (بازیکن ذخیره) تشکیل داده بودند.

هدایت این تیم برعهده سیدنعمت خلیفه به عنوان سرمربی بود و محمدتقی خضرایی، علی رضایی، حامد خرقانی به عنوان مربی و رضا ایمان‌زاده به عنوان سرپرست تیم را همراهی می‌کردند.

تیم کلینیک بهبد کرج نیز با ترکیب سیدامید حسینی، سینا بهرامی، امیرمحمد بخشی، آرش تفرشی، احمد محمدی و امیررضا نیک‌سیرت (بازیکن ذخیره) در این رقابت‌ها حضور داشت.

هدایت این تیم برعهده محمد عزیزی به عنوان سرمربی، عباس شیخی، مجتبی داروغه‌چی و عباس صنایعان به عنوان مربی بود. یوسف کرمی به عنوان مدیر فنی و فرهاد اصلانی به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور داشتند.

دو تیم شهرداری ورامین و پاس قوامین هم که در مرحله نیمه نهایی نتیجه را به حریفان خود واگذار کردند، در دیدار رده‌بندی رو در روی یکدیگر قرار گرفتند كه تیم پاس قوامین با نتیجه 65 بر 53 شهرداری ورامین را مغلوب خویش ساخت و بر سکوی سومی ایستاد.

مهدی اسحاقی، محمد گودرزی، مهدی جلالی، سیداحمد خسروفر، مرتضی شیری و آریان محمدی (بازیکن ذخیره) نفرات حاضر در تیم شهرداری ورامین بودند.

هدایت این تیم برعهده پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی، هاشم زنگنه به عنوان مربی و سیدحسین میر به عنوان سرپرست بود.

تیم پاس قوامین نیز با ترکیب سروش احمدی، محمد صفایی، عرفان حیدری، مهدی قیاسی‌زاد، امیرحسین امیدی و محمدصادق دهقانی (بازیکن ذخیره) در این رقابت‌ها حضور داشت.

هدایت این تیم برعهده مرتضی سلطانی به عنوان سرمربی، جواد فریدونی و مهدی احمدی به عنوان مربی بود. نوراله خاوری نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور داشت.

 

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۱۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت

به گزارش خبرگزاری مهر، پرهام پارسانژاد، نسبت به تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد و عوام فریبی و سوءاستفاده از تقاضای بسیار زیاد جوانان جویای کار انتقاد کرد و گفت: در حالی که فیزیوتراپی یکی از رشته‌های علوم پزشکی است و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور فقط از طریق کنکور سراسری در این رشته دانشجو می‌پذیرند، دانشگاه آزاد در اقدامی کاملاً تجاری و عوام فریبانه با سوءاستفاده از تقاضای بالای تحصیل و کار جوانان در این رشته و به رغم اعلام معاونت فرهنگی و اجتماعی ریاست جمهوری، معاونت حقوقی وزارت بهداشت و معاونت فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور مبنی بر غیرقانونی بودن آن، طی دوره‌های کوتاه مدت در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای تابعه خود، فیزیوتراپیست تربیت می‌کند.

دبیر انجمن فیزیوتراپی ایران افزود: مدارک صادره هیچ‌گونه وجاهت قانونی ندارند و به هیچ وجه مجوزی برای اشتغال افراد صاحب مدرک در امر درمان بیماران نیستند و تنها میلیون‌ها تومان سرمایه جوانان بیکار و خانواده‌های آنها را به جیب دانشگاه آزاد سرازیر می‌کند.

کد خبر 6088839 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت