Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:ساعتی پیش، انفجار تانکر بنزین در نزدیکی سد کارون ۳ حادثه مرگباری را در ایذه رقم زد.

به گزارش خرداد به نقل از ایلنا از ایذه، دقایقی پیش یعنی شامگاه 17 آبان، انفجار تانکر حامل بنزین در ایذه تلفات و مصدومین زیادی را از خود بجا گذاشت.

قدرت الله سلطانی مسئول آتشنشانی ایذه در گفتگویی با خبرنگار ما در این شهرستان، اظهار کرد: برخورد سه دستگاه خودرو سنگین و یک سواری باعث این انفجار مرگبار شد که به علت ذوب شدن خودروها متاسفانه اثری از سرنشینان و رانندهای آنها نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: بعد از انفجار تانکر حامل بنزین، شعاع آتش به ۲۰۰ متر نیز رسید که به درختان و تیرهای برق سرایت نمود.

قدرت الله سلطانی گفت: سه دستگاه آمبولانس از ایذه، دو  آمبولانس از دهدز، یک آمبولانس از پایگاه امدادونجات جاده ای هلال احمر و یک دستگاه از رامهرمز به محل حادثه اعزام شدند.

 

برچسب ها: تصادف ، تانکر بنزین ، ایذه

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۷۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست دانشکده علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر گفت: ساعت ۱۴:۱۹ امروز گزارش واژگونی مینی بوس به اورژانس ۱۱۵ اعلام شد که بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و چهار دقیقه بعد آمبولانس ها به صحنه تصادف رسیدند.

 

دکتر محمدجواد یزدانی افزود: با توجه به تعداد زیاد مصدومان بلافاصله تیم بحران بیمارستان برای خدمت رسانی سریع و به موقع، فراخوان شدند.


وی ادامه داد: ۹ مصدوم این حادثه که شامل ۶ خانم و ۳ آقا بودند و از ناحیه سر وصورت و ستون فقرات و ناحیه تحتانی دچار آسیب شده بودند، به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر منتقل شدند.


دکتر یزدانی گفت: این حادثه فوتی نداشت.

 

دیگر خبرها

  • رهاسازی مصدومان دو حادثه سقوط خودرو به دره در باغملک و دزفول
  • تصادف محور نهبندان ـ زاهدان ۲ کشته برجای گذاشت
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی سمی در نیومکزیکو/ خلبان نجات یافت
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • ببینید | اولین تصاویر از انفجار مرگبار کامیون در کامبوج
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین